Paljasta Paimenen pintaa..

Hei vaan taas! Tällä kertaa on luvassa paljasta paimenen pintaa lyhyen videopätkän muodossa koska:

1. Mä olen ihan lääkkeissäni sillä Targiniq'in annostusta nostettiin ja sen kanssa menee nyt myös Oxynorm joten mä olen mukavalla tuulella. Kipuihin noilla ei ole juurikaan mitään vaikutusta eikä kohta mukaviin tunnelmiin sillä kuten me kaikki tiedämme, toleranssit nousee ja niin edelleen.

2. Mä annoin periksi feminiiniselle puolelleni (jo ennen lääkkeitten nauttimista!) joka on näin 5/8 osa kuun aikana minussa todella vahvana. Mun rintoja särkee ja kaikki äijät on kusipäitä joten mä päätin hemmotella itseäni – suklaan lisäksi – onesuitella elikkäs possuhaalarilla joka on muuten nyt FSW eli nopean rakastelun asu (Fast Sex Wear). Tosi ihgu, siinä on mustalla pohjalla jotain helvetin tähtiä vaikka se näyttääkin tossa videolla siniseltä mutta sininen väri johtuu siitä että meikäläinen on aikoinaan ollut ydinvoimalassa töissä ja sitä saatanan taustasäteilyä on vieläkin. Viime kuussa kun kävin STUK:n tarkastuksessa niin kropassa oli jotain 24 000 Becqurel'ia per kilo ja se on kuulkaa määrä jonka takia mä en saa mennä elektroniikkaa myyviin liikkeisiin.
Niin, ja ostin mä sitten aika paljon meikkejäkin! Huulikiiltoakin sen verran että kun koitin Pax Tractorin Shadow my ass 45788:aa, niin leuat perkeleet meni sijoiltaan. Oli meinaten sen verran liposat huulet mutta onneksi nyt ollaan tilanteessa jossa leuat ja huulet pelaa normaalisti. Ehdin tuossa jokusen vartin treenaamaan niitä tötteröhuuli – ilmeitä, mitä lie duckfacejuttuja ne on tai jotain sinnepäin. Ne ei onnistunut kovin hyvin koska ensinnäkin mä näytin supikoiralta jonka perseeseen on tungettu vuoden 2015 verokalenteri ja toisekseen otti sairaan kauan että mä näin yhtään mitään. Koska olen jaa pikkusen vajakki tuolta yläpäästäni, niin mulla oli salama päällä vaikka paskahuusin elikkäs hienommin sanottuna vessan kaikki valot ( 4kpl) oli päällä. Voitte muuten uskoa että siellä välkehti hetken aikaa kuin paremmassakin ukkospilvessä sillä mun luurin kamerassa on moottoriperä ja sillä voi ottaa 38 freimiä putkeen. Tosin akku loppuu ryhtevän salaman ja perän moottorin takia jo viidennen kuvan kohdalla mutta elämä on. Ei kaikkea voi saada. Tai voi mutta ei nyt. Ehkä ens viikolla.

3. Mä tapasin Elosen leipomon edustajan vai mitä konsulentteja ne on! Joo, se oli myymässä sirvakoita ja känttyjä tuossa lähikaupassa mistä mä ostan ruokani ja ai kauheeta, mä olin kuulkaa niin suunniltani tämän 5/8 osa kuun takia että mä menin pamauttamaan sille ämmälle että jos et nyt saatanan räähkä paljasta sitä piparipullan täytteen reseptiä, niin mä pyyhin sulla lattiaa jonka jälkeen mä tungen tuon polakan sinne mihin aurinko ei paista eikä kuu kuumota. Meille tuli ensin hirveä tappelu mutta sitten kun mä selitin sille että mulla on nyt sellainen aika kuukaudesta, niin me sovittiin ja se tunki mun rintsikoihin neljä pullaa saatesanoina että koitahan lyyli köpötellä kotiisi. Ihana naisihminen, just sellainen jonka mä haluaisin tyttöystäväkseni jos mä olisin hedelmiä syövä Pteropus vampyrus eli tuttavallisemmin lesbo. Ei kun lepakko.


Nonni. Tuossa nuo kolme pääsyytä enkä enempää kerro koska tästä tulisi turhan pitkä postaus ja mitä videokuvan laatuun tulee, niin se on kuvattu 59,- euron arvoisella Prego'n autokameralla joka hintaansa nähden sisältää aivan helvetisti ominaisuuksia ja vaikka itse kamera mahtuu kahden hyppysen väliin (noin 5 cm leveä ja 3 cm korkea), niin kuvan laatu on melko hyvä. On parkkimodea eli vaikka kamera ei olisi päällä, niin se käynnistyy jos joku tönäisee autoa ja tästäkin toiminnosta, samoin kuin paniikkijarrutus – modesta, on valittavana kolme eri herkkyystasoa. Kuvaa myös hämärässä ja kokemuksesta voin sanoa että neljä – viisi katuvalotolpan väliä näkyy aivan selvästi. Edellä mainittujen toimintojen lisäksi on valittavana monia eri säätö – ja tallennusmahdollisuuksia. Ei siis mikään paska vehje. Kameraan on erikseen ostettava muistikortti ja itselläni on 32Gt:n kortti joka toisaalta on turhan iso koska kortin täytyttyä kamera alkaa tallentamaan vanhimman tiedoston (ja siitä uusimpaan) päälle.

Nonni 2. Jos nyt jumalauta sitten vihdoinkin siihen itse videoon:





Ps. Hyvää perjantai – iltaa kaikille ja muistakaa rakastella kaikkea mikä liikkuu, poislukien eläimet, eri kaupunkien välillä liikennöivien pikavuorojen bussit sekä tonttutytöt. Niillä on aivan helvetisti hommaa ennen joulua.


22 kommenttia :

  1. No jessus, onko ne määrännyt sulle estrogeenia ?!?

    Onhan toikin haalari ok, mutta mulla on pantterihaalari. Siis sysimusta ja tiukka. Siis tässä iässä :D

    VastaaPoista
  2. Pantterihaalari ja vielä tiukka?!
    Nyt sitten Rantis pelimannihenkeä ja kuvaa siitä haalarista eli miltä se näyttää teikäläisen päällä. Ihan siksi ettei siitä saa muuten oikeaa käsitystä ja mitä taasen ikään tulee, niin se on sivuseikka. Pääasia että ihmisellä on luonnetta ja sitä sulla on :D

    VastaaPoista
  3. Hui mikä jännitysvideo! Ensin näky tähtiä ja sit alko jännittään, mutta vetskari ei ollukaan kokonaan auki... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähtiä näky joo mutta jos mä olisin jättänyt vetskarin kokonaan auki niin siitä olis noussut taas sellainen poru että niihin tuomiiseviin s-posteihin vastaamiseen olis mennyt tämä ilta. Sain paskapostia ihan tarpeeks jo siitä nivustyrän arven esittelystä mutta toisaalta, kukapa sitä tietää mitä tapahtuu.....ja miten :D

      Poista
    2. ...niihin tuomitseviin. Ei tuomiiseviin.

      Poista
    3. Oikeesti??? Voi hyvänen aika...
      Mutta oli se silti kiva video :)

      Poista
    4. Joo, siveyden sipulit pitää mua kusipäänä jolla ei ole muuta kuin se yksi asia mielessä.
      Niin kait, johan mä sain videosta palautetta Y-putken puolella "vittu sä oot pimee" - kommentin muodossa joten Cannesin leffajuhlille ois tarkoitus tähdätä. Vielä en tiedä mikä on tulevan produktion nimi mutta eiköhän se tämän synkän joulun aikana selviä niin päästään kuvaamaan heti kun on saatu uuden vuoden raketit (yks pikkukinu) ammuttua :D

      Poista
    5. ..siis promottamaan ja tuo fucking ? -merkki ei tietenkään kuulu brodeeraus - asiaan mutta tämän sä varmaan tajusitkin

      Poista
  4. Tsiisus sentään mikä jännityselokuva! :D. Omani mä olenkin esitellyt jo blogissani muutama vuosi sitten :). Sun on hienompi! Naisille tuo ei kyllä ole fast sex wear millään muotoa. Mä luulen jopa että jos näyttäytyisin omassani miehen nähden niin ei kyllä kovin helpolla irtoais nopeata eikä hidasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitto, mä en muista sun FSW - esittelyäs jotan laitas linkkiä tulemaan :D
      Ja älä kuule aliarvioi esiintymisiäsi koska mä taas luulen että se vois jopa olla ultra fastia - katsos kun me miehet ajatellaan eri tavalla kuin mitä te luulette... ;)

      Poista
    2. http://puolinaisenero.blogspot.fi/2013/09/aikuisten-potkupuku.html

      tässähän tämä :). Just tänään käytin viimeksi :)

      Poista
    3. Kiitos linkistä :D
      Kävin luurilla tsekkaamassa ja hei, tuo sun tribaalikuvioinen on paljon coolimpi kuin tämä mun joten kun menen ostamaan väljempää, niin aion etsiä kans jonkun jossa on jotain muuta kuin näitä vitun tähtiä :P

      Poista
    4. Mutta tuossa mun ei ole tuplavetskaria niinku vissiin sulla on :D

      Poista
    5. Mikä tuplaveskari? Vai veetuiletko sä mun makkaroistani? Vai arvista? :D
      Siinä ei nimittäin ole kuin perusvetskari...perkele :P

      Poista
    6. En veetuile! Mä aattelin että kun sun malli on fast-mallistosta, niin siinä on myös alhaalta aukeava vetskari sen fast-toiminnon käyttöä varten :D. Parin sentin raotus ja homma pelittää riisumatta :D

      Poista
    7. Ah, olinpa mä taas typerä!
      Tottakai siinä pitäis olla kaksipuolinen vetskari ja nyt kun tämä asia tuli esiin, niin paljonkos Puolis maksais jos sä väsäisit mulle Oman, Outo Paimen - brodeerauksella varustetun FSW:n?
      Brodeeraus selkään lapojen kohdalle ja nimi < näiden merkkien väliin > ?
      Maksan kyllä ihan rehellisillä euroilla ja voit olla varma että sitä tekelettä tullaan promottomaan sekä Y-putken että Blogspheren puolella :D
      Oikeesti, mieti asiaa.

      Poista
    8. Ai hitto että onkin pähee idis! Meikäläisen ompelutaidot vaan ei tuohon taivu ei sitten miljoonallakaan eurolla. Kun ei oo hermoja niin ei oo taitojakaan... Nyt mä keksin! Googleta silityskuva omasta kuvasta ja graafistele sopiva logo itselles. Sitten tilaat tuommoisen silityskuvatsydeemin ja silittelet sen sun FSW:hen! Tsädäm, valmista tuli ja helpolla!

      Poista
    9. No voi hemmetti sentään. Koska sä olet muutenkin monitoiminainen niin mä luulin että tämä ois onnistunut mutta ei mahda mitään.
      Silityskuva on helppo ja hyvä idea mutta kun ne ei kestä. Mulla on yks kaveri joka on koko ikänsä tehnyt silkkipainohommia ja hän on aikoinaan brodeerannutkin mutta hänellä ei ole enää brodeerauskonetta joten valmiin FSW:n tuunaaminen ei onnistu.....
      No, ehkäpä mä vuodenvaihteen pyhien jälkeen otan yhteyttä tähän omepelijaan joka teki mulle nämä kämpän verhotkin.
      Kiitos kuitenkin ideasta!

      Poista
  5. Täähän on suorastaan taideleffa. Jätkä singahtaa suoraan johki some-awardseihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja varsinainen taideleffa onkin ;)
      Itsensä kuvaaminen on bärsheestä mutta mun mielestä jos jotain asua esitellään, niin sen myös pitää olla päällä. Esim. sängylle heitetystä vaatekappaleesta ei saa selkoa/se ei ole minkään näköinen vaikka kyseessä olisi joku paaaaljon hienompi asuste kuin mitä nämä mun alerätit ovat.

      Poista
  6. Ei hyvää päivää mikä video :D Uskomaton asu. Mistä näitä sikiää kaikkien kaappeihin? Olen varmaan jäänyt muodista jälkeen ;) Mulla on vain yksi (miehen ostama) kissapuku, mutta se nyt on vähän eri sortin verme kuitenkin. Mutta kun sulla on tähtihaalari ja Marjaanallakin possupuku ja ties kellä ties mitä täällä blogistaniassa, niin pitäisköhän munkin hankkia joku kotihaalari. Vaikka sellainen oranssi guantanamomalli tms :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hittolainen, pitihän sitä video rustata koska mun mielestä asuesittely(t) pitää tehdä sillä tapaa että ao. rätti on yllä eikä punkalle heitettynä :D

      Vai kissapuku...se on varmasti näkemisen arvoinen asuste ja tietäen sun kroppas niin kokonaisuus lienee täydellinen ja tämä siis ihan positiivisessa mielessä ilman mitään likaisia taka-ajatuksia.
      Quantanamo - haalari olis todella pähee ja jos sellaisen jostain onnistut hankkimaan tai teet itse, niin sitten myös postaus aiheesta! :D

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Life is so full of tae!
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins