Kiitosta vaan kiitos (Gregorian - edit.)

Joo – o ja kiitosta vaan kiitos, te ette usko kuinka mä hypin riemusta hetki sitten kun mä näin eilisen Tukahdetut halut – äänestyksen tuloksen. Äänestysprosentti oli aivan jumalattoman suuri eli tasan 5,2% mikä todistaa jälleen kerran ettei mun kannata laittaa minkäänlaista äänestystä tahi muutakaan bloody kyselyä koska se on yhtä tyhjän kanssa. En tiedä, ehkäpä ihmiset pitävät meikäläistä jotenkin epäluotettavana tahona koska historia on osoittanut että on helpompaa ja kannattavampaa kusta muuntajaan kuin laittaa kysely jostain tieystä aiheesta joten suattaapi olla ja onkin niin ettei moisia enää näy. Toki päivä oli muutenkin hiljainen kuten tuloksesta voi päätellä mutta silti, minä kipiällä lonkalla veivaan pollia pystyyn ja te kutaleet kipitätte äänestyskopin ohitse niin kuin sitä ei olisikaan. Onhan se toisaalta raskasta siirtää hiiren kursori sen vaihtoehdon kohdalle mikä lähinnä kuvastaa sitä omaa tilannetta ja klikata vastausvaihtoehtoa, johan siinä kuluu sormen nivelet ja hikeä pukkaa siihen malliin että on mentävä suihkun alle joten vesilasku kasvaa ja sehän ei käy laatuun. Ärh. Vittu se äänestys lähtee jahka mä saan tämän valitukseni kaikilta osin loppuun sillä lisää on luvassa, ei tämä reisille menneiden asioiden ja  aivan turhaksi osoittautuneiden töiden lista tähän lopu.

Meeting

Katsokaas kun jo aikoja sitten Internetin Viisaat ihmiset neuvoivat – lukuisilla eri foorumeilla – että tehkää hyvät ihmiset kunnolliset 404 – sivut jottei tietoa janoavat surffailijat suivaannu siihen näytöllä loimottavaan, melko köyhän näköiseen ja ärtymystä aiheuttavaan ”Sivua ei löydy” - ilmoitukseen. No minähän tein ja oikein komean teinkin tai jos totta puhutaan niin en minä mitään tehnyt, kyllä sen oli tehnyt minua paaaaaa (manne – venytys Taisto Tammi – vibralla) aaaaaaaaljon viisaampi ihminen eli mun ei tarvinnut muuta kuin kopsata pari koodinpätkää ja tällätä ne oikeille kohdilleen. Tuloksena oli heti helvetin hieno 404 – sivu jossa kohteliaasti ilmoitettiin ettei valittua sivua löydy minkä jälkeen onnettomalle surffailijalle tarjottiin mahdollisuutta ottaa yhteyttä ja kertoa tästä ongelmasta eli linkki joka johti blogini Ota yhteyttä – sivulle ja toinen, suoraan etusivulle johtava linkki. Joo -o. Tässä on mennyt muutamia päiviä kun olen käynyt Webmaster tools'in puolella katselemassa kuinka homma pelaa mutta tänä aamuna mä kävin ja siellä mä sain päivän toisen paskahalvauksen, ensimmäisen kun aiheutti tuo helvetin korkea äänestysprosentti. Jep, siellä oli oikein viesti ettei sun saatanan vajakin rustaamia sivuja löydy ja kyllähän tuon näki muutenkin kun indeksointivirheiden Ei löydy – sarakkeessa komeili numero 54 joten minäpä aloin selvittelemään asiaa ja se mitä sain selville, jysäytti a) savet punttiin silkasta vitutuksesta ja b) katkoi muutamia verisuonia ihan samasta aiheesta. Oi kyllä, sain lukea että olet sitten perkeleen monoaivo mennyt tekemään hienon 404 – sivun oikein kuvineen kaikkineen, taisit pitää itteäs oikein näppäränäkin jätkänä? Sitä sä et kuitenkaan ole koska ei tuollaisia helvetin 404 – sivuja ole soveliasta tehdä koska niillä olevat uudelleenohjaukset sekoittavat pikku hakukoneet ja tästä syystä ne pukkaavat 404 – ilmoitusta ko eivät muka löydä vaikkei ne sivut mihinkään ole hukkuneet. Testasin muuten asiaa hetimiten useammalla hakukoneella joten tuo asia oli jo tiedossa ennen tätä ilmoitusta. Rienaamisen lopuksi ehdotettiin kohteliaasti että mene nyt stupido ja käy poistamassa ne pikku koodinpätkäsi niin saadaan tätä hommaa edes jollain tapaa kohdilleen. Lieneekin siis paikallaan lausua päivän toinen kiitosta vaan kiitos tästä kaikesta vaivannäöstä ja turhasta työstä.

Ja kyntäminen jatkuu. Tätä kitinä und valitus-postausta tehdessäni ja tarkemmin sanottuna about viisitoista minuuttia sitten tapahtui tämän päivän kolmas asia josta haluan välittömästi lausua kiitosta vaan kiitos oi Karma. Sä päivien pilaaja ja elomme synkistäjä! Ihan vaan sen takia että mä olen ottanut tavakseni heittää pienen kävelylenkin aamuisin ja niin mun piti tehdä tänäänkin mutta eihän se onnistu. Herätessäni paistoi aurinko, oli kesäinen ilma ja pikku linnut lauloivat niin kauniisti ja ajattelin että on se ihanaa kun kesä on vihdoinkin koittanut. Kuten aina aamuisin ja kahvin sekä nortin aiheuttaman kombinaation takia tunsin yllättävää painetta perävaltimon puolella ja kipitin 
kaakelikappeliin suorittamaan aamumessua (vrt.Gregorian Chant - "Dies Irae"  mutta aivan helvetin möreällä äänellä tai 
Canto Gregoriano -Coro de Monjes de St. Benoit bu Lac vieläkin möreämmällä äänellä med tuskanhuudot koska kakka on jatkuvasti niin perkeleen kovalla) ja kun tästä Danten helvettiä muistuttavasta kokemuksesta selvisin, niin tajusin että eikö jumalauta Karma ollut käynyt vähän säätämässä keliä ja nyt vettä tulee kuin Ester-nimisen räähkän pepukkaisesta joten on siis tullut aika lausua päivän kolmas kiitosta vaan kiitos vielä kertaalleen. Ärh. Kenties mä murjotan Syyrialaisen kabiinissa koko päivän.

Teille kuitenkin haluan toivottaa mitä parhainta sunnuntaita ja niille joiden kesäloma on jo alkanut tai kenties alkaa  huomenna, toivon kauniimpaa ja lämpimämpää säätä. Muistakaa olla ihmisiksi.





23 kommenttia :

  1. No niin se teki. Puoli kuudelta oli ihan nätti ilima kun käytin koiria, vaan kun kävin vähän vielä torkahtamassa, niin vettähän siellä satoi. Se tosin oli odotettavisakin, ainakin puoliksi, kun säätiedotuksessakin niin ennustettiin. Joskus nekin ennusteet osuu oikeaan.

    Mie kyllä äänestin, mulla on puhdas omatunto sen suhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teilläkin päin on siis palattu tähän normaaliin kesään? Eilen muistaakseni tuli uutisissa että tämä alkava viikko pitäisi olla samanlaista kuin tänään ja se tietää sitä että se on taas viikko pois kesästä. En nimittän jaksa uskoa että kelit pysyvät lämpiminä kovinkaan pitkälle syksyyn.

      Kiitos äänestämisestä!

      Poista
  2. Kiitosta vaan, mulla alkoi loma. Ja mä kävin äänestämässä peräti kahdesti. Kummallakin kerralla eri vastauksen kera ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi olkoon loman johdosta ja toivotaan että kelit suosivat!
      Mites sinä nyt silleen, tuliko ensimmäisellä kerralla...hmmm...ei niin totuudenmukainen valinta vai mikä...? ;)

      Poista
    2. Niin ja kiitos äänestämisestä/kyselyyn osallistumisesta!

      Poista
  3. Ja kyllä varmana äänestin - älä vajakki valita 'MÖKS'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En rakkaani, en minä valita. Kunhan hienovaraisesti mainitsin :P

      Poista
  4. Juu,meni taas säätiedotukset jotenkin vinksalleen ja kuvittelin, että sade alkaa vasta iltapäivällä. Minkä perusteella tietenkin tein kaikenlaisia suunnitelmia aamupäiväksi. SEN sijaan on sitten nökötelty koneella. Ja eilen kävin äänestämässä ja siellähän oli kaikenlaista hienoa käppyrääkin näytillä :-)
    Lähden kuitenkin kesäkukkia ostamaan, vaikka sataisi akkoja ja äkeitä. Joku roti se olla pitää ja juhannuksena, kun kesä oikeasti alkaa, pitää olla myös kesäkukkia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hemmetti tätä kesää!
      Jouduin postauksen julkaisemisen jälkeen käymään naapuritundralla tekemässä pienen homman ja kylmähän siellä meinas tulla. lämpötila on pudonnut asteella aamun 12 joten se voi olla että alkuillasta pakastaa :)
      Kiitos äänestämisestä (sinä ja sun käppyräs... :) )

      Poista
  5. Lohdutuksen sanaksi: tää hiljainen lukija yritti äänestää, mutta vaikka olin kirjautunut, niin nappivalinnan jälkeen tuli ilmo: et voi /et kuulu joukkoon. Noh, elämä ei siihen katunut, joten etteenpäin vaan, sano mummo suven lumessa.. (kännytypoja pahoitellen)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi sentään. Syvimmät pahoitteluni moisesta kohtelusta ja totta puhuakseni minen tiedä miksi sellainen ylipäätään ilmiintyi koska kyselyn piti olla ihan avoin.
      Mutta mukavaa kuulla teikäläisestä eikä täällä tarvitse olla hiljaa. Päinvastoin, se on parempi että ottaa osaa koska se on sallittua ja sitäpaitsi toivottavaa, ihan noin niinkus uusien juttujen/kuulumisien ja mielipiteiden takia.

      Poista
  6. Minä äänestin.
    Vettä sataa ja on kylmä, pimee ja väsyttää. Tulimme kotiin käymään, joten lämpöä sentään on. Suomen kesä argh.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos osaööistumisesta!

      Jep. Ihan on syyskuun loppupuolen kelit ja mikä pahinta, koko ens viikoksi luvattiin samanlaista keliä. Ärh.
      Mukava kun nähdä ja onnittelut taudin selättämisestä!

      Poista
  7. Mä YRITIN äänestää, mutten tiedä, tuliko se koskaan perille tai osasinko mä? Ja kyllä, tämä on ihan totta! Mä vaan olen niin hemmetin vajakki näiden kanssa, etten mene vannomaan...
    Kova kakka on ihan perseestä!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se varmaan on tullut perille tai ainakin uskon niin, minähän en kykene näkemään sitä että kuka äänesti ja minä (enkä varsinkaan nyt kun kyselylomake on poistettu eli kaikki on pois pyyhitty).

      Kova kakka on just sieltä mistä sanoit sen olevan :D

      Poista
  8. Mä oisin äänestäny, mut se oli suljettu. BYääääh!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hittolainen!
      Se on katsos semmonen juttu että mä olen toisinaan aika kärsimätön luonne ja tuumasin että kun kerran kyselyyn osallistuneiden määrä on mitä on, niin poistan koko hoidon ja unohdan kyselyt und vastaavat sydeemit.

      Poista
  9. NO PIRKULE ÄÄNESTIN MINÄKIN! Ruppeekkos muka hankalaksi kun noin kiukuttelet? Ei sovi sulle ollenkaan se, anna kun ammattilaiset hoitaa sen puolen! :P *paukuttaa henskeleitä*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *Keräilee tärykalvon kappaleita ja luuttuaa korvista lentänyttä verta*

      Kuules nyt kapu, kuten jo Polgalle sanoin, niin mie en kiukuttele. Kohan hienovaraisesti ilmaisin mitä mieltä mä olen lukijakunnan aktiivisuudesta. Sehän on lähes samaa tasoa kuin valtiollisellakin tasolla ja on täten huolestuttava asia koska se ilmaisee että hommaa hoidetaan perse edellä ja koska mä olen yhtä vähäinen älykkyysosamäärältäni kuin päättäjätkin, niin mä en osannut suhtautua "hiljaiseen palautteeseen" muuta kuin kiukuttelemalla. Koitan parantaa tapani seuraaviin vaaleihin mennessä.

      Niin ja oikein aurinkoista maanantaita!
      Minä tästä lähden ostamaan HK:n sinistä, ajatuksena että josko niistä vitun muovikuorista saisi värkättyä uudet tärykalvot itelle ko vanhoille kävi näin.

      Poista
    2. Anteeks, saat kyllä lainata meitin ompelukonetta kun niitä kärytalvoja itellesi rakentelet. <3

      No kyllähän mä nyt ymmärrän tuon mörrimöykkyytesi kun selkeytit vähäsen! Mäkin oon nykyään oppinut ensin selittämään miksi vituttaa, ja huutamaan vasta sitten. Osaa vastapuoli yleensä väistää himppasen niin säästyy kuulokin.

      Poista
    3. Kiitos <3

      Mun täytyisi opetella tuo selittämisen/asioiden selventämisen taito uudestaan. Päivittäiset ja useamman vuoden jatkuneet kiputilat vaan on lyhentäneet tätä pinnaa aika paljon ja selittelyt jää vähemmälle. Ventovieraille en sentään karjahtele niin helposti mutta varsinkin suku ja eräät tutu joilla on tapana jaagata asioita, ovat niitä joiden kanssa palaa hihat jos ei nyt ihan joka kerta niin ainakin joka kolmas :)

      Poista
  10. Kun käyt ostamassa sitä HooKoon sinistä niin osta pussillinen Dietorelleja. Saa kaikista Siwaa isommista kaupoista. Tyhjään mahaan koko satsi ja kyllä lähtee karstat :D Tai sitten laita mulle sähköpostiin osoite niin lähetän sulle pussillisen sokerittomia vaahtokarkkeja. Sitten lähtee truuttauksen voimasta sekä karstat että perskarvat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dietorellit ovat itsestään saatanasta! :D
      Jumalauta, kaveri tarjosi niitä yksi aamu kun vatsassa ei ollut kuin pari lirtraa kahvia ja se mitä sitten tapahtui, jää elämään ABC:n huoltoasemia siivoavien ulkomaalaisten keskuudessa ikimuistoisena saagana.

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Life is so full of tae!
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins