Pääsiäinen ensiavussa on aika pitkästyttävä kokemus



Ihanaa kun on kevättä ilmassa! Ei haittaa vaikka kaikki on jäässä; pankkitili, sormet, SoundCloud ja muutama juttu joita olis ihan kiva käyttää. Itse asiassa elämä soljuu niin miellyttävällä tavalla että ripottelen joka aamu kanelia päälleni ja valmistaudun hyräillen tulevaan päivään eli heti kun mä saan silmäni auki, mä ratkon pääni irti matosta ja venyttelen kunnolla sillä mä olen havainnut ettei mikään tee niin hyvää lääkekouristusten jäykistämälle kropalle kuin pitkitetty aurinkotervehdys jota ryydittää kirkasvalolampun silmät päähän kuivattava valo ja boomblasterista kuuluva aaltojen kohina. Ajastukset on ihania ja elämä se vasta on ihanaa kun sen oikein oivaltaa ja matka on todella pitkä kun sen päin vittua suunnistaa, sanoo vanha kansanviisauskin. Muiden herätessä kesäaikaan ja miettiessä että tuliko kaikki kellot päivitettyä, minä vajakki se jatkan talviajassa elämistä koska käyn muutenkin hitaalla ja jälkijättöisesti joten tunnilla myöhästyminen tavallaan kuvastaa tätä mun uutta, timjamilta ja vanilijalta tuoksuvaa elämäntyyliäni. Pääsiäisen suhteen mulla ei ole mitään stressiä sillä mä olen jo nyt virponut itseni verille ja maalannut munat, tosin en tiedä millä saan ne puhtaaksi koska en aio käyttää tärpättiä viimevuotiseen tapaan sillä pääsiäinen ensiavussa on aika pitkästyttävä kokemus.

Meme jossa lukee one does not simply - recover from cramps during sex

Mä olen valvonut koko viime yön syystä että mä saan olla etuoikeutettu. Normi kiputilojen, siis näiden ainaisten seuralaisten lisäksi mä olen saanut nauttia kohta viikon niin pimpaimellisesta hermopinteestä lapojen välissä ettei sen parempaa olotilaa olekaan. Ihmisen anatomia on aina kiehtonut mua ja on tosi yllättävää havaita kuinka paljon niska voi taipua kovassa kramppitilanteessa! Valkyria luulee että mä huudan kivusta mutta kilin kellit, se karjuminen on sekoitus hämmästystä ja sitä kaiken kattavaa odotusta siitä että joko täältä nyt vihdoin pääsee kitumasta. Maailma kun näyttää niin eriliaselta kun sitä katsoo ohimo vasemman olkapään takana ja pärstä näyttää little bit samalta kuin eräällä mainetta niittäneellä fyysikolla. Se pistää nimittäin miettimään mm. sellaista että kuinka pieneen mykyrään ihminen taipuu jos koko kroppa kramppaa silleen tosissaan. Siinä tilanteessa voi muistuttaa tippaleipää mikä on tietysti positiivinen asia Vapun vieton kannalta koska säästöä syntyy huimasti. Riittää kun pyytää (mikäli pystyy puhumaan) Valkyriaa ripottelemaan tomusokeria päälle ja jököttää koko Vapun olkkarin lattialla tai missä se kramppi nyt sitten sattuukin iskemään.

Mä mietin yöllä monia asioita ja päätin että mun täytyy tehdä muutoksia aika monen asian suhteen joista osa tulee näkymään myös täällä mun hikisellä jurtallanikin, sitä en tiedä että näkyykö jo tänään koska helvetillinen kipu niskassa rajoittaa tämä näytön tuijottamista ja mun pitäisi tänään käydä korjaamassa erään anniskeluliikkeen ovi, oli kuuleman mukaan sarana/saranat tulleet tiensä päähän ja tää uksi oli sitten rojahtanu lattialle. Mun piti kyllä viettää tänään vaparia koska eilinen meni maalaustöissä ja viime päivät ovat muutenkin olleet sellaisia etten ole ehtinyt käymään kotona kuin muutaman tunnin unilla ja jotenkin alkaa vituttamaan nämä systeemit koska ne eivät tuota mitään tai paremminkin sanottuna eletään tilannetta jossa mä en ehdi tienaamaan sitä mukaa kun rahaa menee. Syynä on yks projekti jonka mä vien läpi vaikka väkisin ja sit kun se on valmis, niin mä laitan oven sen verran hiljaa kiinni ettei kukaan kuule. Joskus sitä vaan saa tarpeekseen ja silloin on parempi kun tekee katoamistempun enkä tarkoita tällä avioeroa vaan eroa kaikesta vanhasta, ennen kaikkea asuinpaikan suhteen mutta myös kaikesta muusta mitä on tullut tehtyä tähän asti.

Hyvää sunnuntaita kaikille. Muistakaa olla ihmisiksi.





8 kommenttia :

  1. Voi sua, Mr. Pohtivainen. Mä toivon, että sullakin jo viimein helpottais, niin kivut kuin rahajutskatkin. Oven hiljaa kiinni painaminen ei varmaan ainakaan kipuihin auta, mutta muuten saattaa kuulostaa hyvältä... kaikki kun vaikuttaa aina kaikkeen, niinkus tiedät.
    Koetahan saada/ottaa edes vartti sunnuntailököä tänään, jooko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten helpottaa kun pääsee pitkään kippoon mammittelemaan :D
      Kait nämä jutut joskus johonkin suuntaan muuttuu mutta ei vielä pitkään aikaan ja siksipä tulee näitä tilanteita jolloin mikään ei kiinnosta.

      Poista
  2. Krampit on jo tavallisinakin ihan sieltä, mutta en voi edes kuvitella miltä tuollaisessa paikassa oleva tuntuu... tosin aika eläväisesti sie sen kyllä kuvailit. Kyllä sie oot ihme ukko, suurin osa olis jo luovuttanu! Pidän peukaloita että ainakin ne bonuskrampit lähtis. Ja oviasiat tulis kuntoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy sanoa että tällä kertaa on astetta veemäisempi pinne koska se ei tunnu hepottavan millään, ei vaikka mitä tekis.
      Ja kiitos, kyllä se tästä taas kun lakkaa kitisemästä ja vetää pään pois perseestä. Kiputilat ei lähde mihinkään mutta rahapulaan auttaa nälästä johtuvat pakkoliikkeet ;)

      Poista
  3. Tärkein kysymys: minkä värisiksi maalasit munat? ;)

    Koita jaksella *heittää mämmillä*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Testailin uutta kynäruiskuani joten jos sanoisin että ne ovat sateenkaaren väreissä, niin vähättelisin tapahtunutta ;)

      * Vastaa mämmin viskomiseen munilla ja pashalla*
      Jaksamista!

      Poista
  4. Pashaaks tässä, koeta kestää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Ketuttaa vaan tämä ainainen vaakalento kun siitä ei jää mitään itselle. Kyllä sä tiedät.

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Life is so full of tae!
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins