Les'trand kikuli ja nemesis divine

Saatoin eilen kusta kintuilleni kun meni releet koska en siinä kiireissäni huomannut että Sucurilla olisi ollut (ja on) mahdollisuus tyhjentää skannaushistoria joten se ilmoitti koko ajan sitä ensimmäistä, haitallista ilmoitusta ja minä heiluin viikatteen kanssa blogini kimpussa kuin heikkopäinen. Perkele.
Ei muuten mutta tuli tehtyä aika paljon turhaa työtä ja nuo virusilmoitukset ovat siitä paskamaisia että ne jäävät kummittelemaan pitkäksi aikaa vaikka kaikki olisi ok ja siks toisekseen, se techcluen malli olisi ollut niin helvetin hyvä tulevia juttuja varten. Tyhmä minä. Juuri tämän oman tyhmyyteni ja hukkaan heitetyn ajan takia tämä päivä ei valkene kovin valoisissa merkeissä koska yöllä meni suht myöhään ja koira kruunasi koko huonosti nukutun yön oksentamalla kahteen eri otteeseen. Tosin beaglet ovat siitä fiksuja etteivät ne oksenna koskaan keskelle lattiaa ja harvemmin matolle mutta silti, kyllä minäkin haluaisin aloittaa päiväni pumpulikansan tapaan teellä ja sympatialla sen sijaan että lapioin ektoplasman kyllästämiä kinkunluita jostain helvetin eteisen nurkasta.

Olisi edes suojakeli niin voisi tehdä lumiukon ja purkaa aggressioitaan siihen mutta kun ei. Pakkanen kyllä lauhtuu huimaa vauhtia eilisistä -16 asteen lukemista sillä hetki sitten kun katsoin, niin tundralla ei ole kuin rapia kolme astetta ja taivas näyttää siltä että keli lauhtuu edelleen. Mikäli keliolosuhteet sallivat snowmotherfuckkerin teon, tarkoittaa se myös sitä että se on piestävä välittömästi tai käy kuten viime talvena jolloin tein yhden lumikusipään aivan tuonne tontin rajalle. Rajalla, joka erottaa meidät vuokrakanikoppilaiset parepmpiparkaisten ihgusta asuinalueesta, kulkee aivan helvetin syvä oja jonka ilmeisenä tarkoituksena on toimia jonkinlaisena vallihautana meidän ja sivistyneen maailman välillä ja hyvä niin, koska välittömästi ojan toisella puolella asuu vikkeläkikkelinen lahkolainen monisatapäisen äpärälaumansa kanssa. Minen kestä niiden vajakkien rääkymistä. Katsokaas kun ilmeisesti tällä speedkikulin tenavilla on jonkinlaiset ulkoilu -tai paremminkin tarhausaikataulut (tonttia ympäröi kolmelta sivulta metalliaita ja olen satavarma että se on sähköistetty) koska ne eivät saa mennä / niitä ei päästetä sisään ennenkuin säädetyt kaksi tuntia on kulunut, olkoon keliolosuhteet sitten minkälaiset tahansa. Voitte siis kuvitella että kovilla pakkasilla tai vitunmoisella räntäsateella naapurin pihalta kuuluu aivan samalta kuin jos pihamaalla lojuisi 13 kappaletta (tarkka määrä) pieniä mutta kovaäänisiä oikohöyliä. Se on äänimaailma jota mun erakoituneet korvani eivät voi sietää mutta en syytä tästä pihalla värjötteleviä pikkuniittejä vaan torpan sisätiloissa mulkkunsa kanssa riehuvaa lest'stadion on my religionistia. Saatanan hihhuli.

uk
En ole ainoa! Myös Great Brittiläiset pieksevät lumi*******

Enivei, sitä bloody sähköaitaa ei siis ole tällä ojan puolella koska ma luulen ett' tuo kalubiblikko on ankaran seksuaaliviettinsä ikeen lisäksi myös aivan helvetin kitsas ja niinpä hääp on kuvitellut että tuo mighty oja pitää ne hänen rakkauden hedelmänsä (alekori) omalla tontilla ja ainakin tähän asti tuo teoria on pitänyt paikkansa. Mutta. Se ei suinkaan pitele itse letkuliturgikkoa ja tämä on asia minkä takia tuo heppeli on mun nemesis divine – listallani. Kahtokees kun viime talvena sattui samanlainen juttu sikäli että meikäläistä vitutti astetta enemmän ja mä päätin kostaa sen lumiukolle jonka tekemiseen muuten käytin hulppeat kaksi tuntia koska sen täytyy olla hieman vankempaa tekoa kuin tavanomaiset hiiliperseet. No, mä olin snowrunkefäärdin tekemisessä jo loppusuoralla kun Valkyria huusi mulle ja pyysi mua käymään sisällä, hänellä kun oli olevinaan tärkeää asiaa ja koska minä rakastan vaimoani, niin minähän sitten saapastelin pirttiin kuulemaan tämän meillä asuvan naaraan uskomattomia tarinoita ja hämmästyttäviä kokemuksia. Eli ei Valkyrialla mitään asiaa olllut, normisaarna siitä että hän saa hävetä silmät päästään kun yks hullu vääntää lumiukkoa ja riehuu kuin perkele pitkin pihamaata. Siinä vähän aikaa juteltiin ja Valkyria sai mut rauhoittuun sen verran että päätin jättää lumirunkkarin pieksemisen toiseen kertaan.

Koitti seuraava aamu ja se alkoi muuten hyvin mutta mä lensin lehteä hakiessani perseelleni (piha aivan jäässä koska sen kunnossapidosta vastaava heinäkenkä ei ollut hoitanut hommiaan) ja koska bokserit eivät tunnetusti sovi jäällä liukumiseen eivätkä varsinkaan silloin kun munat ovat täynnä lunta, minä sain sellaiset kilarit ettei mitään rajaa. Ihan ensimmäiseksi rein päivän aviisin tuhannen silpuksi jonka jälkeen lähdin rynnistämään typeränä jököttävää lumiukkelia kohden. Yritin lyödä sitä vauhdissa mutta menin taas nurin ennenkuin ehdin suoristaa käteni ja tämä ei suinkaan saanut mua mitenkään paremmalle tuulelle joten ajattelin että tarjoilenpa hieman sinertynyttä jalkaani tuolle mottipäiselle lumijäärälle ja näin tapahtuikin, potku osui Herra Lumisaatanaa suoraan lakuaiseen elikkäs päänupin virkaa toimittavaan yläpalloon ja se sai aikaan entistä kovemman karjumisen. Ei sairaalloisesta ilosta, ei nautinnosta vaan ihan puhtaasta tuskasta. Lumidude oli umpijäässä ja mun nilkkani turposi kylmyydestä huolimatta varsin hyvää vauhtia. Itkeä nyyhkytin hangessa ja silloin tapahtui jotain sellaista mikä sai a) mun päästäni katkeamaan suurimmat verisuonet ja b) lisäämään tuon perkeleen lars leevin nemesis divine – listalleni. Kuulin kuinka äpärähusetin keittiön tuuletusluukku ravahti eikä mennyt aikaakaan kun ilmaa halkoi Simpsoneista tutun Flandersin ääni joka ilmoitti niin vittumaisella diddeliduu – äänellä seuraavaa: ”Huomenta naapuri hyvä, minä otin ja jäädytin se sun tekemän lumiukkosi eilen illalla kun ovat luvanneet nollakelejä ja ajattelin että on sääli jos se sulaa sillä ajattelin tulla kysymään että voinko minä tulla lasteni kanssa peuhaamaan sen sun lumiukkos kanssa kun ne siitä niin kovasti puhuvat?”

arrest
Erityisesti virkavalta tuntuu vihaavan lumi*******

Jumala antakoon minulle anteeksi mutta minen voinut mitään itselleni ja niipä minä sitten ihan perseelläni istuen karjaisin tuolle Itsensä Saatanan lähettämälle vitsaukselle kirjaimellisesti näin: ”Jos et nyt heti les'strankalu laita sitä tuuletusräppänää kiinni ja häivy niiden duudingeloistesi kanssa ja varsinkin jos vielä kerrankin tulet jäädyttämään mun lumiukkoni niin minä tulen ja tapan sinut ja sun sukus sikoja myöten.”
Tuuletusluukku rämähti kiinni ja minä nilkutin omaan kämppään. Kolme päivää kärsin järjettömästä kivusta jonka aikana kävely jäi lähinnä sohvalta vessaan siirtymiseen mutta noin puolentoista viikon päästä olin siinä kunnossa että pääsin keskustelemaan lumiukkoni kanssa. Tällä kertaa tulkkina toimi moottorisaha.

Oikein hyvää Tapaninpäivää teille – kaikille. Muistakaa olla ihmisiksi.

11 kommenttia :

  1. Nyt ei ainakaan mikään riehaantunut, joten oletan sun saaneen Jurtan siivottua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, deletoin koodia aika moneen eri otteeseen mutta...sä tiedät etä mua raivostuttaa tuollaiset jutut. Paskamaista oli myös se etten löytänyt yhtään open source - lähdettä jolla olisin saanut putsattua koodin enkä myöskään yhtään suomenkielistä selitystä sille hemmetin blackholelle.
      No nyt on tämä....ainakin vähän aikaa ;D

      Poista
  2. Älä nyt hyvä mies siellä noin riehu. Katkeaa vielä se viimeinekin verisuoni päästä ja sitten me joudutaan itkemään silmät päästä.
    Ja se ei ole yhtään kivaa.Yhyy...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuules, mun on heti alkajaisiksi pyydettävä sulta anteeksi koska mä epäilin sua,samaan tapaan kuin Puskistakin koska nuo muut näyttivät että kaikki on ok.
      Riehuminen on jäänyt nyt vähemmälle ja vielä kun pääsisi tästä oman tyhmyyden aiheuttamasta vitutuksesta eroon niin kaikki olisi hyvin :D

      Poista
    2. Ei se mitään.Tekevälle sattuu.
      Se on oikeaa toimintaa kun myöntää virheensä,eikä vain väitä muuta
      Nostaa hattua <3

      Poista
  3. Olikohan tuo samalla joku Paimenten jouluraivojumppa? Mun jalka ei ainakaan nousis lumiukon päähän asti, paitsi jos se on kääpiöukko.
    Oletan, että kinkkua on vielä jäljellä, otahan sitä ja rauhoitu.
    Kohta nää on ohi ja taas paluu arkeen, niille, joilla sellainen on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se jumpasta käy ja tässä on tosiaan käytävä kinkun loppuun kun olen istunut niin tiiviisti koneella että syöminenkin on jäänyt väliin :D

      Onneksi alkaa tavan arki - tosin kolmen päivän päästä mutta kumminkin. Katsos kun tämä korpikylä on muutenkin kuollut niin näin joulun aikaan tämä on ylikuollut mikä tarkoittaa mm. sitä että nortit on haettava monen peninkulman päästä ja se ei ole kiva juttu se.
      Mutta se näistä mun kitinöistä koska mä haluan toivottaa sulle mitä parhainta Tapanin päivää <3

      Poista
  4. Mä lensin perseelleni tänään tapaninpäivän kunniaksi. Onneks sattui oleen kypärä päässä. Mutta sormi jäi alle ja siitähän se ilo sitten alkoikin... Mutta siitä lisää, jahka kerkiän kirjoitella...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni. Kaikille sattuu ja tapahtuu....toivottavasti ei käynyt pahemmin, en ole nimittäin vielä ehtinyt lukemaan sun uusinta postaustasi (näky olevan syötteessä).
      Meinasin kirjoittaa että pusut pepalle mutta suattaapi olla liian röyhkeää (ja ennenkaikkea omituista) joten mä toivottelen paranemista - samoin kuin sormellekin!

      Poista
  5. Pohjan Akka0.35

    Ajatteles - minä asun lestadiolaisuuden keskipisteessä. Lähes kaikki naapurit eivät omaa telkkariantennia, vaan katsovat kaikki netin välityksellä :D

    Piis, lööv änd haamoni. Foor ool. Pari hengenvetoa ja ollaan taas tukevasti arjessa kiinni. Joulu tuli lusittua. Kinkkua on kyllä jäljellä, mutta upotan ne hernekeittoon ja pakasetimeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, siellä teidän selkosilla taitaa olla tuo aatesuunta aika hyvin edustettuna ja samaa taktiikkaa täkäläiset le'strandit noudattavat: tv on itsestään saatanasta mutta pimpainsivustot ei niinkään ;D

      Rauhaa ja rakkautta sullekin - tänään meni viimeiset kinkut (ennen pakastimeen joutumista)

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Life is so full of tae!
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins