Teille tuli hommia ja tosi mukava kun suostuitte jo etukäteen

Lyhyestä virsi kaunis kuten sanotaan ja syy siihen on se että tässä on lähdettävä silvottavaksi ja mulla on vielä hommia ennen sitä joten tämä aamun postaus jääköön tälläiseksi pieneksi infoksi. Voipi nimittäin olla että en pääse vielä tänään pois kun ilmoittaumisaika on vasta puolen päivän jälkeen mikä tarkoittaa sitä että pääsen puukotettavaksi myöhempään ja totisesti toivon, että se tapahtuu tänään ettei tarvitse siellä koko huomista päivää viettää. Jos näin käypi ja kuten varmaan käykin (tai mistä minä tiedän), niin seuraava postaus tulee huomenissa johonkin aikaan iltapäivästä/illasta mutta tulee kummiskin koska minähän en tästä sohvalta liiku mihinkään ennen ensi viikon alkua joten mulla on hulvattomasti aikaa maleksia jurtalla ja roilata netissä. Muistakaa olla kiltisti ja tappelematta enkä laita pahakseni vaikka ryhtyisitte kaikki leipomaan toipilaspullia. Mielellään sellaisia jossa on jotain hyvänmakuista tatinaa sisällä sen verran että se muodostaa prosentuaalisesti isomman osan käntystä, kyllä te saatte sen litran vaniljaa/suklaata jotenkin pysymään n. 20 gramman kokoluokkaa olevan sirvakan päällä tai sisälle koska mä tiedän että te olette hyviä leipureita.



Niin, ja lihaakin saa (ja on suorastaan toivottavaa) lähettää erilaisissa muodoissa mutta ihan pikku toiveena ois ettei kauheesti luuta, rustoja tai jänteitä kun mä en kovin kauheesti ehdi pureskeleen syödessäni. Tämä ei suinkaan johdu ahneudestani vaan siitä, että olen joutunut elämään kolmen itseäni vanhemman siskon ikeessä ja siinä laumassa oli varsinkin pienempänä pidettävä puolensa mikäli halusi ruokaa tai ylipäätään mitään muutakaan. Nyt ei enää ole kuin pientä tönimistä (teho-osasto) tai sanailua (ikenet kuivattavaa manaamista) jos satutaan saman safkapöydän ääreen esim. hautajaisissa tai häissä. Noista mämmeistä vielä.....niin ehkä ei kannata postin kautta laittaa tulemaan mutta onhan noita kuriiripalveluita jotka suhauttelevat pientä korvausta vastaan paikasta toiseen ja vieläpä nopeasti. Pulla/lihalähetyksen yhteyteen – vähän niin kuin kylkiäiseksi - voisitte tehdä sellaisen esittely-dvd:n itsestänne jotta mä saisin aikani kulumaan kun ei selkä ja halkinaiset sukukalleudet anna kuitenkaan mun olla koneella koko aikaa. Ihan kiva homma kun suostutte ja täytyy antaa teille tunnustusta siitä koska harvoin tutustuu noin avarakatseisiin ja mukaviin ihmisiin. Jaa niin..se jäi sanomatta että jos kellä on kovemman luokan raksuja, niin niitä suapi tunkee sinne taikinan sekaan koska sellaiset yllärit on mukavia. Ajatelkaa nyt; katsotte rauhassa illan uutislähetystä, nautitte FedEx:in teille toimittamaa ja tooooosi mukavan ihmisen leipomaa sirvakkaa kun yht'äkkiä tv:n kuvaruutu pamahtaa täyteen kirkkaita värejä ja te huomaatte jokeltelevanne aivan mottipäisiä. Se on sitä toipilasaikaa parhaimmillaan ja kun kummiskin täytyis liikkua niin ois hyvä jos ne teidän raksunne ois semmoisia että ne pistäis jalat lyömään setsuuria vaikkapa useamman minuutin ajan. Pitkiä kävelylenkkejä kun en voi tehdä. Joo.. ei mulla tässä tämän enempää joten muistakaahan olla ihmisiksi, menkää leipomaan, suunnatkaa lihakauppaan ja tehkää nyt hemmetissä se dvd.


14 kommenttia :

  1. Koitahan pärjäillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaikka tässä tilanteet muuttuivatkin..

      Poista
  2. Pärjäile nytte siellä ja ole ihan rauhassa.Kyllä momma on hanskassa ja hanskat hukassa :D
    Joo,kyllä sitä pullaa ja muuta mukavaa laittas jos tietäs minne? Näillä tiedoilla vois kuriirikin olla hukassa.
    Minä jos kuka tietää kilpailun ruokaaikaan kun meitä on yhteensä kaheksan ja minä se viimeinen vahinko.
    On siinä oppinut jakamaan ja tekemään itse jos meinaa herkutella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tänäänhän kaikki on toisin :D

      Poista
  3. Mä lähden ihan kohta ajelemaan Jurtalle päin, että olen sitten ajoissa perillä kun tulet kotiin. Olen pakannut autoon jo The karjalanpaistin, juustotortun ja omenapullia. Niitä pullia leivoin tänään. Tuoreita siis ovatten. Pidetään yllätyksenä se, mitä raksuja laitoin taikinaan.
    Parane pois!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se sun juustotorttusi on kuule kummitellut mun mielessäni joten älä ihmettele jos ovikello soi :D

      Poista
  4. Voimia, ja maltahan levätä ronkkimisen jälkeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilie ajatuksesta vaikka nyt ei kaikki mennytkään niin kuin piti.

      Poista
  5. Ostin vain säkeittäin onemoita ja vihanneksoja?! :( Käviskö kukkakaalimuussi ja munakoizorullat. Jälkkäriksi kookoskeksit ja Oolannin pannari & mansikkahillo, muuhun ei irtoa :)
    Lähetys tietty 2. lkan kirjeinä erillisinä lähetyksinä...................... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Polga ja vaikka tässä kävi nyt näin, niin mä alan kyttäämään koska postinkantaja karauttaa meitin laatikoille :D

      Poista
  6. Ei tuo puudutus kestä kovin montaa tuntia että, se estäisi nortille menoa. Miten sitten leikkaushaava antaa kävellä onkin jo sitten toinen juttu. Pikaista paranemista! Taidan pitää nuo meikäläisen raksut omassa lääkekaapissani. On meinaan niin kovaa kamaa ja useampaa merkkiä että, sulta lähtis henki. Rantis on leiponut sulle herkkuja ja luulen niiden olevan paljon turvallisempia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän se kauaa kestä sillä siitä on kahdelta aiemmalta kerralata kokemusta (mutta tuntuu se muutamakin tunti pitkältä). Voi sentään Harry, minä kun niin toivon että juuri sinä olisit innostunut leipomaan kun sulla on noi lisäaineet sen verran hyviä että ois saanut tätä oloa vähän helpommaksi :D

      Poista
  7. Hyvänen aika sentään, mutta sä taidat olla ihan pahemman luokan nannahiiri??? Siis vielä suurempi kuin minä?!? Ja siitä huolimatta sä olet (omien juttujesi mukaan) luikero ja minä taas tankki- (, ellen panssarivaunun) kokoinen. Lievästi epäreilua, sanon ma!!
    Mutta niin, nyt mun sormet hyppäsi vääriin asioihin.. Toivotaan, että ruokahalu ja sukukalleudet ympäristöineen on ennallaan, kun sieltä kotiin könyät, akkakullan hellään huomaan.
    Haaste vastaanotettu! Hmm...mitähän sitä leipois...hmm....hmm...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minähän rakastan makeaa yli kaiken ja katsos kun mulla on se on hyvä puoli että mä voin syödä kuinka paljon tahansa lihoamatta lainkaan ja tästä syystä mä usein syönkin pelkän hyvä maun takia. Omituista mutta totta ja siksipä niin usein puhunkin ruuasta koska se ja sen nauttiminen on niitä harvoja asioita jotka eivät kynnä tässä mun niin muuten paskatuurisessa elämässäni.
      *koittaa kurkkia Helmen olan yli nähdäkseen mitä uunissa on*

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Life is so full of tae!
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins