Gps - nännit ja laihduttaminen


Selän hermotus päätti lauantai – iltana että se on kinkerit tältä erää ohi joten punkassa meni taas pari päivää ja se on asia joka masentaa. Noiden pitkien tuntien aikana sitä miettii mm. sitä että koskahan tulee se päivä kun vituttaa niin paljon että hommasta saa tarpeekseen, toisaalta taas sitten kun pääsee liikkeelle, sitä on jollain tapaa niin happy että moiset typerät ajatukset ei edes käy mielessä. Enivei, nyt on ranka siinä asennossa mikä mahdollistaa tämän koneella olemisen ja hyvä niin, vihdoin pääsen jatkamaan i – tilieni lopettamista joka jäi pahasti vaiheeseen. Tai pitäisi jatkaa mutta mä olen ollut jokusia päiviä ilman suklaata ja muita perseenlevittäjiä ja sen kyllä huomaa!

Oikeesti, mun entinen ja kovin ryppyinen iho on kuin vauvan pepun ja persikan yhdistelmä, lantio on kaventunut jopa niin paljon että mä en tartte enää kauppakassia koska mä nykyään mahdun toiseen punttiin joten mä voin käyttää toista punttia mm. ostoskassina ja mikä parasta, mun tissit on noussut 13,2877655,567772 astetta. Ai mistäkö tiedän? No, ostin Destialta muutaman tägin, tiedättehän niitä lätkiä joita Destian tyypit paukuttaa milloin katuun ja milloin tonteille kun he mittaavat korkeuksia ja sit hommasin sellaisen ohjelmiston joka gps:n avulla tsekkaa missä nämä tägi – lätkät sijaitsee ja mikä niiden korkeus on, joten mä tiedän nyt nännieni korkeuden merenpinnasta tosi tarkkaan ja se on ihgua se ja jostain kiinnostaa, niin ennen suklaan hylkäämistä mun nännit oli 167,8854 metriä maanpinnasta ja nyt ne on huikeat 168,2766! Kannattaa siis hylätä suklaa jos haluaa tissien olevan vähän ”pareemmas ryhris” niinkus eräällä paikkakunnalla todetaan.

Jostain kumman syystä perseen kohdalla vastaavaa ei tapahtunut, vaan kun ylimääräinen suklaa poistui kehosta, niin mun peppusein ei kohonnut vaikka se pieneni ihan sairaasti ja nahka jäi roikkumaan kuin norsun korva. Tuumin että se täytyy leikata pois aika pian koska se on kuin joku vitun roiskeläppä ja haittaa liikkumista aivan vietävästi. Nahasta saisi todella kivan ja vieläpä heti helvetin ison olkalaukun mikä on tällä hetkellä ykkösvaihtoehto, ihan sillä että mä en ole kovin hyvä nahkatöissä ja siksi vetoketju ois ollut todellinen haaste (lähinnä nahan leikkaaminen) mutta kas, nahassa on vanha persvako valmiina mikä tarkoittaa sitä ettei mun tartte kuin ommella siihen se bloody vetoketju tai oikestaan kaksi, kummallekin poskelle oma, niin mulla on ihan sairaan hieno laukku jonka pinta muistuttaa norsun nahkaa. Ei pelkästään sen ryppyisyyden takia, vaan myös siksi että sen pinnasta lähtee untuvaisia, noin kahdesta kolmeen senttimetriä pitkiä karvoja jotka tuulessa heiluu silleen vienosti. Vähän samaan tapaan kuin mammuteilla jos satutte muistamaan nämä meidän nelijalkaiset ystävämme liitu – ja jurakaudelta ja joltain muiltakin kausilta. Hihnaa mä en ole vielä päättänyt, toivoin että mutta olisi ollut isompi vehe (en kehtaa kirjoittaa että kikkeli), niin siitä ois voinut kans jäädä sopiva nahan läimäre mutta kun ei niin ei. Se jos ois laihtunut niin mulla ois tätä nykyä pimpain.

Joo – o, että semmottis tällä kertaa ja jos jollain olis kunnon nahkaneula niin se tulis tarpeeseen ja hei, koska suklaan hylkäämisen johdosta myös mun ihoni kosteus palasi normaaliin ellei vähän paremmaksikin (silmät valuu koko ajan ja ihohuokosistakin tulee jotain nestettä, se on varmaan sitä luontaista kosteutta), niin mulla ois lahjoitettavana 200 litraa erilaisia kosteusvoiteita sekä day and night – emulsioita ja näyttääpä tuolla nurkassa olevan jokunen kappa kääriliinojakin ja pari valmiiksi silitettyä ruumispaitaa joiden materiaalina on elmu – kelmu, tuo hermot vievä ja joka vitun paikkaan ryttääntyvä, itsestään perkeleestä oleva petrokemiallinen vitsaus. Elmis on kyllä hyvä siihen että kun on lätrännyt itseensä törkeän määrän kosteusvoiteita ja sen jälkeen käärii itsensä tuohon helvetistä kotoisin olevaan muoviin, niin voin kertoa ettei haihdu mitään ja niinpä loppuehtoo meneekin liukastellessa koska sitä bloody moisturising -tatinaa valuu hela tiden ja sommar på mej.
Viimeinen hyöty suklaan hylkäämisestä oli se että meikäläiseltä putos suomut silmiltä – ihan noin kirjaimellisesti sillä viime kesänä kun ostin uudet lasit, niin en muistanut ottaa pois koekäytössä olleita piilareita mutta kun tuuperruin nopeiden hiilareiden eli suklaan elikkäs energian puutteesta ja löin lanttuni ovenkarmiin, niin nämä kaksi petrokemiallista lätkää kolahti lattialle. Sinänsä harmillista että himppa turhan myöhään koska olin jo kerinnyt haukkumaan silmälasiliikkeen ko luulin että he myivät mulle paskat lasit. No, täytynee lähettää heille anteeksipyyntö tai jotain, ehkäpä sellainen hedelmäkori tms.

Nyt kuitenkin haluan toivottaa teille mitä parhainta tiistaita ja muistuttaa siitä että olkaa ihmisiksi. Nyt kun eletään sitä aikaa jolloin tontut kurkkii ikkunasta ja minä ovisilmästä.

31 kommenttia :

  1. Ei hitto mä repesin ton sun olkalaukkus kanssa :D. Tuli mieleen tämä reppu http://static.iltalehti.fi/fiidifi/fiidikivesetu0311JJ_820_fd.jpg

    Repeäminen ei ole ihan fine nyt kun kuuntelen webinaaria töissä verotuksen muutoksista. Ei niin hilpeä aihe että työkaverit ymmärtäisi mun tirskumisen :D

    Toivottavasti selkä pysyy kuosissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saamari sentään, kävin katsomassa veskaa ja jätkällä näytti olevan käsissään lähes täydellinen kopio mun hanurinnahkalaukusta :D
      Olkoonkin että kuvan kiva kassinen on todellakin kassinen eli OMG - luokan palleista väsätyt mikä edustaa ihailtavaa DIY - perinnettä joihin meidän kaikkien tulisi pyrkiä :P

      Toivon totisesti samaa, sä et tiedä miltä tuntuu maata sängyssä kun siitä ei pääse ylös ja ajatukset on kaikkea muuta kuin positiivisia...


      Poista
  2. Rinnat ja suklaa, älä tapa mua nauruun :D :D

    Pidän itsekin ihan oikeasti noita suklaattomia kausia, mutta rintoihin ei ole paremmin vaikutusta, kuppikoko pysyy samana. Maan vetovoima kummasti vahvistuu, riippumatta syödyn suklaan määärästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo joo, syynä saattaa olla se ettei suklaa vaikuta teidän naisten rintoihin niin voimakkaasti kuin mitä se teki mulle mutta totta on tuo reilu 13 asteen nousu ja voidaan sanoa että nyt mun daisarit on kuin ketun nenät :D

      Poista
  3. Ehkä vähän suklaata sinne silmälasiliikkeeseen ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä idea muuten!
      Joo, jotain oikein hyvää suklaata ja kenties vähän kukkia, ei kuitenkaan sitä perinteistä hyasinttia jota jaellaan näin joulun aikaan. En vaan tiedä mikä ois hyvä valinta kun niillä hiton rehuilla on eri merkityksensä; osa on hautajaiskukkaa, osa on onnitteluihin ja....ärh. Pelkään näet että ryssin senkin asian :D

      Poista
    2. Punaiset tulppaanit kelpaa aina :P

      Poista
    3. Oikeesti? Ettei niillä ole joku ihme merkitys? :)

      Poista
    4. Ihan vaan tiedoksesi Paimen: punaisten tulppaanien merkitys on "Minä rakastan sinua"

      Poista
    5. Kiitos Bamiella!

      Poista
  4. Jos nahkat roikkuu ikävästi, niin siehän voit sillä nahkaneulalla tehä semmosen tempun, jonka just luin Koiramme-lehdestä: shar pei- pentueiden kasvattajat ompelee tai nitoo haavanitojalla pentujen ylimäärästä nahkaa kiinni, ettei se käänny karvoineen silmään ja raavi sitä. Pariksi päiväksi kuulemma vaan, mutta saakele sentään, pentujen nahkaa EI nidota! Kyllä teki mieli ottaa niittipyssy ja mennä vähän nitomaan tiettyjen tahojen alahuulia otsaan kiinni, kun sen luin. Pidin aikanaan oman rotuni eli kiinanharjakoiran korvien teippaamistakin (jotta ne olis pystyssä) lähestulkoon eläinrääkkäyksenä... (nyt joku saattaa sanoa, että pitääkö antaa nahan raapia sit silmää, niin sanon että lopetettavaksi semmoset pennut, jotka ei pysty elämään tuskattomasti ilman nitomista, ja jalostuksessa vältettäköön yhdistelmiä ja sukuja, joissa moista esiintyy)

    No, olishan se mukavan lämmittävä nahkaviitta, jos ompelisit ne olkapäihin kiinni.

    Edelliseen postaukseen liittyen; olis vaarana varmaan se, että lähtisin mukaan sen jyrisevän miehen hullutuksiin, niin helposti näköjään lähen mukaan näihin sinunki juttuihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei stana, kyllä osa ihmisistä on perkele sellaista porukkaa että tappaa pitäisi, ei pelkästään tuon nitomisen takia vaan jo senkin takia että mennään jalostuksessa niin pitkälle tai paremminkin väärille urille että tuollaista pääsee tapahtumaan :(

      Vaikka jalostuksella - siis asiallisella ja maltillisella - on saavutettu jotain etuja, niin minen ymmärrä tässäkään asiassa ihmisen luontaista ahneutta: miksi perkele pitää "virittää" rotuja jotta niistä saataisiin hyperkoiria mahdollisimman hyvine ominaisuuksineen? Ois paljon parempi kuin rodut ois puhtaita ja sellaisia kuin ovat.

      Mun mielestä on kuules mukavaa että sä otat osaa näihin mun juttuihin koska a) sulla on hiton hyvä huumorintaju ja b) olen havainnut että siekin ajattelet asioita hieman silleen erilailla kuin muut, ts. osaat löytää näistä mun jutuista ja muista asioista kohtia joita voisi parannella ja kehitellä eteenpäin ja se on ajattelutapa josta minä en pelkästään pidä, vaan on ajattelutapa jota mä rakastan joten lupaathan rakkaani että mennään samoilla linjoilla myös jatkossa? ♥

      Poista
  5. Voi kehveli...arvatkaapa miltä kalapuikot näyttää palovaroitin valmiina?
    Aika pieniltä, vähän samanlaisilta kuin Hopeatoffee - liuskat jos joku vielä muistaa millaisia ne oli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattas virittää se palovaroitin hälyttämään jo sillon, kun ne on kullanruskeita. Sävy, jota viljellään useissa kokkaus- ja leipomaohjeissa, mutta joka on kuitenkin joka kerta eri värisävy...

      Poista
    2. Niinpä. Ei pitäisi koskaan roikkua täällä ja kokkailla samaan aikaan koska aika hurahtaa niin ettei huomaakaan.
      Kokkausohjelmissa käytetään poltinta, katselin kerran kun tekivät jotain kinkun paistamisjuttua ja siinä ei läski ollut kovin kauaa uunissa, pinta maalattiin elintarvikevärillä ja leikkuujälki "kypsennettiin" sellaisella pikku toholla mitä käytetään esim. creme brulee'n viimeistelyyn. Silkkaa huijausta kaikki tyynni (paitsi Masterchef Australia - se on ihan paras!)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Elä sie hyvä ihminen naura, ei ole helppoa paimenen elämä vaikka tässä nännit pystyssä ollaankin ;)

      Poista
  7. Mulla ois paketillinen nahkaneuloja, mutta arvaa saatko niitä tollaseen hommaan lainata? Jeeveli sentään. Osta omat!

    Täällä on ilmeisesti sitten rajua siksak -liikehdintää paidan alla, mä kun mätän suklaata vain kausittain? En kyllä oo ite kiinnittänyt huomiota, mutta aina on kiva oppia uutta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa, sä siis teet nahkatöitä?
      No voitko ees kertoa miten paljon nahkaneulat maksaa ko ei ole mitään hajua? Yhdellä kaverilla oli sellaisia vähän koukun näköisiä joilla se ompeli saumoihin hiton ohutta nahkasoiroa mutta jotenkin mulla on sellainen aavistus että noihin nahkatöihin tarvitsee olla astetta rankempi kone vai olenko väärässä?

      Kausittain suklaan syönti voisi ollakin ihan jees mutta mulla se ei onnistu koska addiktio on niin vahva. Mun on pysyttävä siitä kokonaan erossa tai muuten ei tule mitään.

      Poista
    2. Hmm, alle kympin se pakkaus oli. Ja ihan käsikäyttöisiä manuaalineuloja ovat, eli koneena käyvät kätöset ja parsinsieni! Enkä tee nahkatöitä, mut välillä joutuu korjaamaan jotain lompsaa sun muuta nahkalärpäkettä, ja tavalliset neulat vääntyy korkkiruuville siinä hommassa. Äläkä nyt vedä taas jotain kaksimielisiä johtopäätöksiä siellä! Pfärkkele!

      Ootko kokeillut syödä suklaata niin paljon, että se meinaa tulla paluupostina? Joulunahan siihen olis hyvä tilaisuus. Vakuutan, ettei sen jälkeen tee hetkeen mieli suklaatia, kun vetää kunnon överit.

      Poista
    3. Kiitos informaatiosta ja enhän minä hurskaana miehenä tee mitään johtopäätöksiä sun nahkalärpäkkeistäsi, sä voit ihan rauhassa leikk...ei kun puuhailla niiden parissa :)

      Suklaata en mutta safkaa olen ja se on yhtä helvettiä!

      Poista
  8. :D Mulla hirvee tohina kun on pesänrakennus menossa mutta kiitos, sait syvät viserrykset aikaan tällä postauksella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vain niin :D
      Kävinkin jo katselemassa pesän rakennuspuuhia mutta en ole ihan varma että olinko oikeassa paikassa :P

      Poista
  9. Eilen jo vastasin, mutta taisi bloggeri syödä sen.

    Eli edelleen naurattaa tuo, että tulisit kurkkimaan ovisilmästä. Meillä nimittäin on ihan ikkunat ulko-oven vieressä, ei tartte pienestä reiästä yrittää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jahas, no se helpottaa hommaa ja paljon! :D

      Poista
  10. Mitä ihmettä minun silmäni näkevätkään - Paimen alive! Wellcome back - sarkastinen suomennos "Terve selkä" ei nyt istu ihan tähän, mutta menköön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elossa ollaan, joskin huonommalla hapella ja siksipä nämä visiittini tänne Bloggerin ihmeelliseen maailmaan ovatkin enemmän ja vähemmän satunnaisia.
      Kiitos kuitenkin ja kaikkea hyvää myös sulle <3

      Poista
  11. Laitoin sulle pyynnön meilitse, toivottavasti et oo sitä tiliä vielä deletoinut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastasin eilen siihen, toivottavasti saat selkoa ja olisin täällä nytkin pidempään mutta mun täytyy lähteä lekuriin.

      Poista
  12. 13 astetta on niin huima luku, että lopetan heti suklaan syömisen ;-)

    Pukki on saapunut taasen. Ihanaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, tiedä häntä onko se niin kaamea :D
      Juu, pukki tuli taas näin jouluksi koska täytyyhän sitä olla perinteitä!

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins