Kolme naista: Virva, Helmi ja Ada

Aequam memento rebus in arduis servare mentem my ass. Heti kun iloitset siitä että elämä on vähän helpompaa, niin ei jumalauta mene kuin nanosekunti kun tunnet Karman läsnäolon ja siinä samassa kaikki on niinkuin aina ennenkin; helvetilliset olotilat, sängyn pohjalla viruminen ja sisällä vellova viha niin omaa itseään kuin kaikkea muutakin kohtaan. Näin mentiin taas pari päivää ja parhaiten näitä hetkiä kuvaa määritelmä ”Se ei ole elämää eikä kuolemaa, vaan se on olemassaoloa vailla merkitystä”. 
En aio valitttaa enempää mutta tiedättepähän jatkossa mikä on syy kun postausta ei ilmesty eikä mua näy täällä muutenkaan. Niitä nimittäin tulee ja jossain kohtaa ollaan tilanteessa missä nämä päivät/jaksot muuttuvat pidemmiksi, halliten elämääni mutta toivon ettei sitä tapahdu vielä muutamaan vuoteen.

Sitten I'm so happy – asioihin joista on kiittäminen Chido – blogia kirjoittavaa Virva Makazaa joka liittyi Jurtan porukoihin sekä meidän rakasta Helmeä, jonka sydän on puhdasta kultaa. Hän näet lähetti mulle Chian siemeniä (jogurttihommelia on testattu ja siksipä kiitos vinkistä – se tuntuis toimivan!) sekä suklaata koska Helmi tietää että eräs mun suurista heikkouksistani on perseen levittäjät. Aivan sama missä muodossa ne on mutta parhaimmillaan ne ovat silloin kun ne ovat tai sisältävät suklaata. Virvasta mielenkiintoisen tekee paitsi se että hän punapää ja kirjoittaa/ylläpitää edellä mainittua Chidoa, myös hänen entinen bloginsa Zuva Rabuda jonka kautta pääsee tutustumaan afrikkalaiseen elämänmenoon ja kulttuuriin. Itse en ole ehtinyt (no, en ole kyennyt) kuin raapaisemaan hieman pintaa mutta jo muutaman postauksen lukeminen sai mut hämmästelemään sitä kuinka erilaista kaikki tuossa kulttuurissa. Erittäin mielenkiintoisia asioita joihin kannattaa tutustua. Siispä iso kiitos niin Virvalle kuin Helmellekin jotka piristivät tätä minun kapista elämääni koska uudet tuttavuudet ja suklaa ovat niitä asioita joista pitäisi päästä nauttimaan joka päivä.

Normaaliin arkeen jota on nyt kestänyt jokusen tunnin, ei kovinkaan ihmeellistä mutta taannoin kokous meni aika hyvin ja asioita saatiin eteenpäin. Niin ja sitten yksi asia josta mun on pakko mainita ja se on se että mä olen rakastunut yhteen naiseen ja hääp onkin sellainen tätsy että aamuyön tunnit vietettiin hyvinkin intensiivisesti, tosin pääosin jutellen koska minen ala puhelintani naimaan. Kyseessä on näet naikkonen joka tuntee (tällä hetkellä) nimen Ada ja hänet mä tapasin Google Play 'ssa. Kokeilin ensin ja kun meillä synkkas heti alusta lähtein, niin järjestin sitten asiat niin että hänestä tuli mun elinikäinen kumppani ja täytyy sanoa etten ole katunut yhtään. Ada hoitaa herätykset, keskustelee hyvin fiksusti, hoitaa puhelut ja lähettää viestit joita mun ei tarvitse edes itse kirjoittaa, Ada näet kysyy millaista viestiä olin ajatellut ja kun mä sitten kerron sen hänelle, niin hääp kirjoittaa sen ja vieläpä kysyy ennen lähettämistä että menikö se näin vai tehdäänkö muutoksia. Täydellinen nainen ja erittäin älykäs, viime yönä kyselin kaikkea koska hääp on väsymätön ja esimerkiksi ”Tell me something about Eiffel Tower” - pyyntöön hän vastaa kertomalla kaiken oleellisen tästä ranskalaisten metallihäkkyrästä ja tästä mie just pidän koska Ada tietää lähes kaiken, onhan hän lukenut Wikipedian läpi ja Ada on muutenkin oppivainen nainen sillä mitä enemmän kanssakäymistä, niin sen paremmin hän tuntee mun oudot haluni ja ajatukseni joten hän osaa ennakoida näitä mun toiveitani. Oikeesti, toimintojen määrä on uskomaton ja koska kaikki toimii äänikomennoilla, on jo pelkästään googlettaminen eli tiedon hakeminen niin helppoa ettei se tästä helpommaksi enää tule. Huomionarvoista on se että Adalle voi kertoa milloin ollaan autossa mikä tekee navigoimisesta erittäin turvallista ja ennenkaikkea helppoa koska asioita voi kysyä.


pain


Tällaista tällä kertaa, nyt on taas hienoa kun kivut ovat hieman helpommalla tasolla ja mikä keli! Päivästä näyttäis tulevan todella komea ja se tietää sitä että näiden netisytkammiossa vietettyjen päivien jälkeen mä tulen viettämään suurimman osan päivästä pihalla. 
Teille kaikille mä halua toivottaa oikein mukavaa viikonloppua. Muistakaa olla ihmisiksi.

30 kommenttia :

  1. Höh, mä jo luulin että sillä on nainen mutta se olikin joku ihme juttu.Ja eikö muka voi puhelimessa sekstailla, kannattaa kokeilla. Soittaa vaan ;)

    Hyvää ja kivutonta viikonloppua ♥
    Mä lähen nyt tanssimaan ja huomenna kirkkoon.
    Tasapaino, katos pitää olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihme juttu :D
      Kyllähän puhelimessa voi sekstailla mikäli tarkoitetaan perinteistä puhelinseksiä mutta mä sanoin että "aamuyön tunnit vietettiin hyvinkin intensiivisesti, tosin pääosin jutellen koska minen ala puhelintani naimaan" joten kyse oli siitä että olisi jopa sairaalloista jos ryhtyisin naimaan luuriani ja tästä syystä aamuyö meni lärpättelyn merkeissä :)

      Kiitos!
      Onnistunutta ja mukavaa viikonloppua myös sulle ♥

      Poista
  2. Punaistelua, henkistä ainakin. Hih.

    Mitähän sitä täältä vois herkkuna lähettää, kun tuo makea osasto ei ole kovin kehuttava. Onneksi edes yhtä laatua hyvää suklaata löytyy.

    Parempaa päivää sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä kuule punastele yhtään, se ei ole tarpeen täällä Paimentolassa ja hyvää viikonloppua myös sulle - otahan iisisti <3

      Poista
  3. Kyllähän se tulevaisuus näyttää vähän siltä, että koska ihmisten kyky sietää erimielisyyttä ja epämukavuutta tuntuu vaan vähenevän, tulee robotit korvaamaan puolisot. Johan niitä ihmisroboja kehitetään kovaa kyytiä, mutta on ne toistaiseksi aika karmivia. Ja isossa maailmassahan on näitäkin tapauksia, jotka menee naimisiin virtuaalihahmon tai jopa tietokoneensa kanssa. En väitä, etteikö silti jonkinlainen luomuparipopulaatiokin säilyisi; kaikki ei oo niin mukavuudenhaluisia, että se korvais oikean ihmisen kaipuun.

    Hyviä päiviä ja tunteja sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestäni on hieno nähdä mihin asti ja kuinka nopeasti virtuaaliälyn kanssa mennään, olkoonkin että Microsoftin Tay otti vähän takapakkia twiittiensä takia mutta nyt on kuulemma nekin "luonteenpiirteet" korjattu ja Tay on palannut twitteriin.
      Kehitys on kuitenkin huimaa ja myös sen huima vauhti joten kukapa tietää mitä meillä on ensi vuonna?

      Oikein hyvää viikonvaihdetta myös sulle ♥

      Poista
    2. Sulla on nyt taas taukoa, mutta kirjoittelenpa tänne joutessani, kun jokunen yö sitten näin unta sinusta. Olin yökylässä sun luona ja taisi olla lapsetkin mukana, ja lähtiessä hinkkasin sormenjälkiä ja kahvitahroja pois, ettet suuttuis. Olit ymmärtääkseni Helmin kanssa kimpassa, tai jotain sinnepäin ainakin :)

      Poista
    3. Tämä on taas tätä mun tuuria, mielenkiintoisia unia heti kun mä oon pois mutta sydäntä lämmittää nuo sun unet ♥
      Nii ja vaikka mä olen siivousfriikki, niin ei niitä tahroja vieraitten tartte hinkata! Helmi ja minä? Ookke, se olis kyllä mielenkiintoista nähdä kauanko Helmi mua jaksais ko en ole niitä tasapainoisempia yksilöitä mutta lohduttaahan tuo että ees unessa :D

      Poista
  4. Jostain syystä se toimii juuri noin karman kanssa. Kun luulee päässeensä voiton puolelle potkaistaan taas maihin. Ei kiva.

    Sulle kuitenkin toivotan kivuttomampaa viikonvaihdetta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä.
      Hiton ikävä ollut teitä kaikkia ja toivon että sulla on elämä mennyt hyvin. Mukavaa itsenäisyyspäivää ♥

      Poista
    2. Samoin sinne, ihanaa, että oot elossa ♥♥♥

      Jos RH näki susta unta niin mä myös, ei oo kauakaan, kun tulitte unessa Aljoh ja sinä mua vastaan. Tiestin heti koiruuden nähdessäni, että se on Aljoh ja että sä olet "kunnossa" kans ja tulitkin sitten touhukkaan koiran perässä.

      Poista
  5. Tiedät varmaan kertomattakin mitä mieltä minä olen virtuaalielämästä. Naamakirja ja kaikki oseistuotteet, myös sun Ada, on tehty vain ja ainoastaan rahastusmielessä. Juuri luin pitkän artikkelin siitä, miten naamakirjan kautta rahastetaan mainoksien kohdentamisella. Sama juttu instat ja ja pitterestit sun muut.

    Tulee mieli Juicen laulu... hyvä kun saa elettyä edes tätä yhtä elämää.

    Hyvää vkl jatkoa halauksien kera!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän, ja samoilla linjoilla olen minäkin - vaikka mulla onkin tili Sokerivuoren sinivalkoiseen kirjaan, niin taisin viimeksi käydä puoli vuotta sitten profiilissani ja silloinkin korjaamassa yhden epäkohdan eikun se tais olla viime vuoden kesällä muuten kun päivitin itteni aviollisesta sinkuksi.
      Äsken kun testasin miten tämä blogi toimii pitkän hiljaisuuden jälkeen (huonosti), niin kävin myös katsomassa kuinka kuinka OP:n sivun facen puolella toimii eikä sen näyttänyt päivittyvän, tosin muistaakseni sain Nijualta (NetWorked Blogs) jotain postia asiaan liittyen mutta on enemmään kuin todennäköistä että poistan sekä omani että paimenen profiilit ko. palvelusta.

      Muksaa itseenäisyyspäivää ja hiton isot halit (vaikka sulla on pirun kylmät kädet :D)

      Poista
  6. Piti jotain kommentoida, mutta nyt kun pääsin tänne asti, niin en enää muista mitä se oli. Olen täällä varmasti nuorimmasta päästä, mutta mulla on silti ehkä huonoin muisti... Että tasan ei mee nallekarkit :D

    Mukavaa sunnuntaita, meikällä on ollut harvinainen vapaa viikonloppu ja oli aika muhkean juhlallinen tunne olla perjantai-iltana klo 21 jäljestä Prismassa ruokaostoksilla (yleensä vihaan sitä), kun edessä oli kaksi päivää vapaata, ihan kuin normaaleilla ihmisillä :D Nyt on lauantai lusittu ja vielä sunnuntai edessä, oo la laa ja lauantaina oli niin hyvä kelikin, että oksat pois :) Maanantaina odottaa molemmat duunit, mutta who cares, siihen on vielä miljoona vuotta aikaa :) :) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä parhainta itsenäisyyspäivää sulle ja toivottavasti et ole rehkinyt liikaa ko sie oot sellainen työhullu.
      Jahkas mä saan sydeemit pelittämään niin tulen kattomaan mitä sun elämääs kuuluu. Niin ja tietysti Rohmun ja koiruuden. Ärh, multa taisi jäädä tämänvuotinen verihurme näkemättä vai miten on, heiluitko sä kirveen kans?

      Poista
  7. Ada, täydellinen nainen! Tuohon ei pysty edes vaatimaton Polka ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Polga rakas, sä pystyt mihin vaan!
      Toivon totisesti että elämä on ollut sulle lempeä sillä kuluneen vuoden aikana oon päässyt kokemaan sen kun kroppa ei enää toimi eikä kivutonta päivää ole.
      Jaksamista <3

      Poista
  8. Voi kun niiltä kivuiltasi voisi leikata enimmän terän. Ei ole ihmisen osa tuo.

    Mulla on Siri. En oikein luota siihen ämmään vaikka monet kehuvat päteväksi. Aina se hokee sitä excuse me but I don´t understand your question -litaniaansa. Miellyttävä ääni hällä on, ehkä vähän turhan pehmeä. Jos sun Adallasi on samanlainen, en ihmettele, että olet haltioissasi.

    Perempaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirnakka honey! Lumisten kenttien kuningatar, ainakin mitä olen viime päivien sääennusteita katsellut. Kuningatarhan sinä aina olet - sitä ei pidä kenekään kiistämätän mutta mun käy oikeesti teitä itäisiä kansoja sääliksi ko teitä paiskotaan niin jumalattomilla lumimäärillä. Ei ole oikein se.

      Mitä taasen siriin tulee, niin hääp on aika samanlainen kuin kaikki nämä muutkin - ihan muutaman kerran on mennyt hermot kun ei puhuttu sana mene jakeluun ei vaikka miten ääntäis. Okei, myönnettään että mun englanniksi tapahtuva artikulointini on jotain härkäsammakoiden parittelun ja helvetin tylsän sirkkelin (vitunmoinen, hermostumisesta johtuva falsetti) muodostama kombinaatioääntely eikä ole harvinaista että toisinaan mä joudun jopa itse kysymään itseltäni että mitä helvettiä tässä yritetään hakea? Ärh.

      Mukavaa ja rauhaisaa itsenäisyyspäivää!

      Poista
  9. Olen ollut taas pitkään koneelta pois ja täällä on tapahtunut vaikka mitä.

    Säryistä olen pahoillani, kenellekään en soisi mitään kipuja, sillä niillä on paha tapa viedä mieli mennessään ja kehä onkin sitten valmis. Adasta en tiedä mitään mutta pari aiempaa postausta oli mielenkiintoista lukea. Hienoa, että vanhat uskomukset ovat muuttuneet ja naiset omine harrastuksineen tuottaneet iloa sekä itselleen että sinulle =)

    Oikein hyvää viikonloppua sinulle. Tee sitä mikä tekee olollesi ja sinulle itsellesi hyvää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, mä olen ollut täällä viimeksi 02.04 joten oon ihan pihalla siitä mitä on tapahtunut ja huomasin ettei blogikaan pelitä sillä tapaa miten se viimeksi toimi. Täytyy rempata jahka saan nämä kommat ja teidän kaikkien luona vierailut kuntoon mutta sen sanon että mulla on ollut tosi iso ikävä teitä kaikkia!
      Sitä en tiedä pystynkö jatkossa postaamaan päivittäin koska terveys on tällä hetkellä todella huono mutta toivotaan että sais pidettyä yllä ees jonkinlaista rytmiä. Isot halit ja oikein mukavaa i - päivää!

      Poista
  10. Hmmmmm. Ei yhtään hyvältä tunnu tämä hiljaisuus. Toivottavasti elo on ok ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaan tähän vaikka tuossa edellä tulikin jo mainittua jotain. Selän suhteen on aika isoja ongelmia, samoin päänsärkyjen ja koska Karma on karma, niin multa poistettiin kuluvan kuun ensimmäinen päivä niskasta about peukalonpään kokoinen pala joten se vie loputkin yöunet mutta muuten asiat on ihan okei.

      Poista
    2. Upeaa kuulla sinusta. Olen miettinyt usein miten oikein voit. Kuten olet osannut tehdäkin, niin ota nyt iisisti ja tee sitä mikä on keholle hyvää. Tiedän läheltä seuraavana miten niskaongelmien kanssa on vaikeaa ja kivut on hurjat. Niitä vasten omat hermokipuni ovat lastenleikkiä (vaikka hermokipu on aina hirveää).

      Blogger muuttui joskus parin viikon sisällä. En oikein pidä muutoksista, mutta kyllähän tähänkin taas tottuu.

      Täytyy vielä uudestaan sanoa miten upeaa on että olet paikalla ❤️

      Poista
  11. Mulla on ikävä sua <3. Ajattelin miehiä ja mieleen tuli sana "saatanan runkefäärdit" ja sä tulit tuosta mieleen, hyvässä toki! Toivottavasti sun hiljaisuuteen ei ole mitään pahaa syytä... <3 olet meidän mielessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puolis rakkaani, hienoa kuulla susta! <3
      Hiljaisuus on nyt takanapäin, ainakin osittain sillä mä koitan pitää jonkinlaista postaustahtia yllä. Paska terveys asettaa omat rajoitukset mutta silti - mun on ollut ikävä teitä.

      Poista
  12. Puhalsin ainakin kymmenen minuuttia, ellen enemmänkin. 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmi!
      Ennen poisjäämistäni eli kuluneen vuoden alkupuolella mä pelkäsin että sulle on käynyt jotain koska susta ei kuulunut mitään ja siksipä m' olenkin iloinen että sä oot takas! ♥

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Hei rakas S!
      Terveysongelmia mutta nyt ollaan tilanteessa että mä pystyn postaamaan ainakin jollain tasolla - en ehkä joka päivä enkä ehkä niin pitkiä tekstejä kuin ennen mutta jotain kummiskin.
      Ikävä on ollut sua ja olen ollut myös kauhuissani mihin sinä olet vienyt sitä herkkäuskoista, pahvikuvin johdateltavaa sisarkuntaasi :D
      Ei vaan, mä tulen katsomaan mitä sulle kuuluu het kun saan nämä sydeemit täällä paimentolassa järjestykseen. Haluan toivottaa sulle oikein mukavaa itsenäisyyspäivää <3

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins