SSA: Sexy smell android (Kemosignal)

Nyt ollaan tilanteessa jossa mä joudun eristäytymään muusta maailmasta koska ihmisen erittämistä tuoksuista on tehty uusia, merkittäviä löytöjä ja minä onneton menin soveltamaan tätä android -puhelimeeni josta ei tullut sellainen babe – magneetti mitä mä toivoin vaan ihan jotain muuta. Voi sentään...tämä maailma on niin julma. Katsokaas kun tämän päivän kova sana tuoksumaailmassa on kemosignaalit joita me havaitsemme paljon paremmin kuin ennen ykköstuoksuina pidettyjä feromoneja ja kuten blogiani pidempään seuranneet tietävät, mä pystyn kerran (naarasta) haistettuani tunnistamaan sen vaikka pilkkopimeässä ja useamman sadan metrin päästä. Lienee kai turha sanoa että tämä ominaisuus selittyy sillä että mä olen koko ikäni asunut jumalan hylkäämillä seuduilla missä naaraiden osuus on ollut about 1naaras 10 000 urosta kohden. Enivei, tässä muutama vuosi sitten kävi niin että tutkija nimeltä Claire Wyart Berkeleyn yliopistosta onnistui eristämään miehen hiestä aineen nimeltä androstadienoni joka on siitä töpäkää ainetta että se kohottaa naisten elimistöä valpastuttavan kortisolin pitoisuutta yli tunnin ajaksi jolloin naisten verenpaine ja syke nousevat ja nainen tuntee olevansa kiihottuneempi kuin muulloin. Hyvä hyvä.

victory
Victory? No. Experience? Yes.

No eipä mitään, koska androstadienoni jo nimensä puolesta viittaa androidiin jollaisen minäkin omistan ja kun mä sen lisäksi hikoilen kuin saatana niin minäpä päätin että nyt tehdään sellainen tuoksu joka saa naiset seuraamaan mua ja pääsen tästä kirotusta selibaatista. Koska uuden tuoksun luomiseen liittyy oleellisena osana MHC – geeni, jonka tehtävänä on viestittää naisille että mulla on erilaiset palikat kuin sulla joten pariudutaan koska sisäsiittoisuuden vaaraa ei ole ja meidän muksuista tulee terveempiä kuin muiden äpäristä, niin mun oli valmistettava tätä geeniä DIY – periaatteella koska just nyt mulla on sellainen tilanne etten minä pysty erottamaan tätä geeniä niinkuin se pitää tehdä. Vaikeudet on tehtävä voitettaviksi ja niinpä tuo geeni syntyi myskistä, hartsista ja citrus-hedelmien sisältämästä nesteestä elikkäs mehusta koska mulle riittää jos alkukirjaimet on oikein. Lopputuloksena oli aika kivan tökötti jota minä sitten hieroin aivan helvetin hikiseen kainalooni ja annoin sen olla hetken jotta se ehtii liueta tuohon aiemmin mainitsemaani androstadienoniin. Viidentoista minuutin jälkeen oli androidini vuoro, pyörittelin sitä kainalossani kunnes se oli ihan losomärkä ja kas, uusi tuoksu oli syntynyt ja pääsin lähtemään kylille testaamaan tätä jumalaista tuoksua jolle annoin nimeksi Shepherd's Secret varmana siitä että kohta mä pääsen näyttämään jollekin naiselle mistä kunnon paimenet on tehty.

Vaan kuinkas sitten kävikään; ensimmäistäkään naista ei ilmaantunut vaikka mä kuinka heiluttelin androidiani ilmassa ja kun ei sekään auttanut että mä kiipesin läheisen puun latvaan ja vispasin luuriani ees taas kuin mielipuoli, oli mun tultava alas puusta ja lähdettävä kävelemään kylille jossa oletusarvoisesti näitä naaraita pitäis liikkua. Näin myös kävi, kovinkaan montaa sataa metriä en tallustellut kun näin ensimmäiset naiset tai oikeastaan kyseessä oli nuorempaa sukupolvea edustavat ja kenties yläasteetta käyvät neitoset jotka tunnetaan kriittisestä suhtautumisesta kaikkeen, tuumasin ettei tämän parempaa testitilannetta tule ja niinpä mä kaivoin androidini taskusta mukamas puhelua varten ja kävelin neitien ohitse hidasta Dressman – kävelyä jotta mun uusi tuoksuni varmasti ehtisi leijua heidän herkkiin reseptoreihinsa.
Ensimmäinen veto ei saanut aikaan muuta kuin omituisia mulkaisuja joista päättelin että kirottu pakkaskeli blokkaa tuoksun leijumisen ja tämän vuoksi pyörähdin ympäri ja tein, uuden hieman nopeammalla askeltamisella suoritetun ohimarssin ja kun tuloksena oli vieläkin omituisempia ellei peräti vihamielisiä katseita, päätin tehdä viimeisen ohikävelyn jonka nopeus ja askellaji muistutti sähköpaimeneen kussutta hirvenvasaa ja kas vain, nyt alkoi satamaan palautetta uudesta tuoksustani ja listaankin tähän ne kuumimmat kommentit:
-”Voitko hei patu lähteä vittuun siitä loikkimasta, sä haisetkin aivan saatanan pahalle!”
-”Hei setä, tiedätkö sä kato et niinku sellanenkii on ku suihku?”
-” Jos sul on hei paskat puntissa niin mee ny helvetissä vaihtaa ne housus”

alone
Home alone

Ei siis mitenkään mieltä ylentäviä kommentteja mutta en lannistunut, vaan suuntasin keskustaa kohti sillä tiesin että siellä liikuskelee vanhempaa naisväkeä joka kyllä osaa arvostaa tuoksua joka saa kortisolin kiertämään nopeammin kuin koskaan ennen. Kohteeksi valitsin linja-autoaseman koska se oli helpoin, naisia seisoskeli odottelemassa autoa saapuvaksi ja niinpä hivuttauduin lähemmäksi feikkipuhelua puhuen, välillä turhankin lennokkaasti androidia kädestä toiseen vaihtaen. Oi onnea! Jo kolmen minuutin päästä ensimmäinen nainen lähestyi mua ja olisittepa nähneet millainen nainen! Sydämeni hakkasi ja tunsin kuinka androstadienonia alkoi valua suoranaisina koskina pakkaskelistä huolimatta ja kun tämä nainen oli aivan kyljessäni kiinni, hän kuiskasi pehmeästi ”Tässä” ja ojensi mulle vaivihkaa paperilapun josta luonnollisesti kiitin ja sujautin sen sitten taskuuni. Naisen odottama linja-auto saapui ja hän katosi sen uumeniin joten mä päätin lähteä takaisin kämpille kahdesta syystä: pakkasta oli – 17 astetta ja tunsin kuinka androstadienoni/MHC – yhdiste jäätyi kainaloissani ja tunsin palavaa kiihkoa päästä katsomaan mitä paperilapussa luki.

Tulin kotiin hetki sitten ja kaivoin taskustani naisen antaman paperilapun joita yllättäen olikin kaksi. Ne oli molemmat vapaalippuja paikalliseen uimahalliin.Ei mulla tässä muuta.

Niin, paitsi jos haluatte tarkistaa että puhuinko mä paskaa johon voin vastata että en – koska täältä sitä tietoa löytyy.

Oikein hyvää maanantaita ja alkavaa viikkoa kaikille.


17 kommenttia :

  1. Ehkä se on innokas aamu-uimari ja halus tehdä sun kans treffit altaalle ;-) ?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin hyvää tuuria mulla ei kuule käy. Ei koskaan. :D

      Poista
  2. Nyt on pakko kertoa, että se on varmaan se sama sekopää, joka jakaa miehille niitä uimahallilippuja. Kun noi pakolaiset laitettiin sinne missä tämä nainen oli hoidossa, niin nyt hän kulkee vapaana ja touhuaa omiaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa semmonenkin nainen on liikkeellä?
      Tämoon mennyt multa täysin ohi mutta mistä sitä tosiaan tietää vaikka ois ollu sama kottarainen.

      Poista
  3. Sinne sitten! Vesi on ihan paras elementti :)

    Haisulien kanssa pakosti julkisissa matkaavana voin kertoa, että vaikka ihmisruumiin omat eritteen viinalla kuorrutettuna ovat aika kaameita niin melkein vielä pahempi on se, kun joku on kylpenyt haju- tai partavedessä. Tuskaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vesi on kyllä mahtava elementti ja kun oli Sardiinialtailla, niin vesijumppa ja varsinkin vesijuoksu olivat yks parhaista mitä talossa oli tarjolla.

      Totta. Korpieinarina minä oon tottunut paskan hajuun joten se ei mua haittaa mutta varsinkin aavistuksen vanhemmat (Lue: toinen jalka montun ja toinen banaaninkuoren päällä) naaraat intoutuvat joskus laittamaan sen verran rajusti sitä eau de cologneaan että silmiin koskoo ja onpa multa kerran piilarit sulaneetkin ko tuoksu oli niin per..hel..saa..kovin voimakas.

      Poista
    2. Ihan sama on käynyt itselleni erään partaveden tiimoilta..

      Poista
  4. Mulla olisi ollut loistava ura poliisilaitoksella vainukoirana, sen verran tarkalla hajuaistilla olen syntymäsiunattu. Hetkittäin se on kyllä enemmänkin kirous, etenkin jos joudun likikontaktiin (hissikin riittää) jonkun haju- tai partavedessä kylpeneen ihmisen kanssa. Ehta paska ei ole niin paha, vaikka kieltämättä keväinen lieteralli käykin nokkaan. Se on onneksi vain elon merkki maaseudulla ja hyvä sellainen.

    Jospa se nainen ihan oikeasti vonkasi sua uimaseuraksi? Josta tulikin mieleen vanha rallatus jossa oli ainakin uimaseuran narut kettulan vintillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä uskon tuon että hyvä hajuaisti on näinä aikoina enemmän kirous kuin siunaus koska tänä päivänä on järkeen mahtumaton määrä synteettisiä hajusteita ja vielä enemmän niitä jotka eivät osaa hillitysti niitä käyttää.

      Enpä usko, kyllä se tais olla seurausta mun epäonnistuneesta parfymista ja kohtelias kehotus painua suihkuun mutta nyt mua alkoi kiinnostamaan että mitäs siellä Torpan mäellä on menossa kun Torpan Armokin on noin räväkässä vedossa!
      Hyvänen aika sentään mitä rallatuksia.... :D

      Poista
    2. Ilmeisesti se mun aneurysma painaa jotain räähkähermoa kun ei jaksa aina olla asiallinen ;-)
      Oikeasti, ei tämä homma murehtimalla parane ja tajusin senkin että mulla on monta tekemätöntä asiaa tässä elämässä joten 'it's better burn than fade away'

      Poista
    3. Räähkähermo..:D

      Sulla on hyvä asenne!
      Muista että oon hengessä mukana ja mä uskon että kaikki muuttuu paremmaksi <3

      Poista
  5. Jaa että kokeessa verrokkihajuna oli HIIVA? No ihme, ettei naiset siitä kiihottuneet.

    Tuo hajuasia on mua mietityttänyt just viime aikoina, oon miettiny voiko ihmisen haju ilman syytä (kuten lääkkeet) muuttua, tai hajuaisti, kun ennen mukavan hajuinen puoliso on alkanut haista vastenmieliselle? Ja juu, elossa on, haju ei johdu mätänemisestä... oon miettiny kyllä sitä, että onko sillä joku piilevä sairaus, joka muuttaa ominaishajua, tai onko MULLA joku muuttanut hajuaistia... nenäsyöpä?

    VastaaPoista
  6. Androstadienonin haju on miltei yhtenevä hiivan hajun kanssa ja siksi verrokkitestissä käytettiin hiivaa.

    Luin eräästä tiedealan julkaisusta joka käsitteli feromoneja nimenomaan pariutumismielessä ja se pääosin käsitteli eläinkuntaa mutta jossa oli myös viittauksia ihmisiin ja kyllä, ihmisen ominaistuoksu muuttuu itse asiassa koko ajan mutta hyvin hitaalla aikavälillä paitsi: juuri siten kuten mainitsitkin eli lääkkeet tai vastaavat aineet kuten huumeet, erilaiset sairaudet, puutostilat ja vasaavat aiheuttavat tämän kyseisen ilmiön.

    Eläinmaailmassakin huijataan eli kiima-aikana käytettävät feromonit ovat sellaisia joita normaalisti ei esiinnyt tai ne ovat huomattavasti vaimeampia kuin vastaavat kiima-ajan feromonit. Alkuun tutkijoita askarrutti se että pitkään seurannassa olleet eläimet jotka muodostivat parin, saattoi tapahtua "avioero" ilman näkyvää syytä kunnes tarkemmissa tutkimuksissa kävi ilmi että "hylätty" kummppani oli sairas ja ilmeisesti haavasta/ruhjeesta tms. lähtöisin oleva infektio muutti lajikumppanin ominaishajua niin paljon että toinen ei "enää hyväksynyt tätä".

    Mielestäni jossain oli juttua avioeroista (hullut uutiset tms.) jotka ovat johtuneet puolison pahasta hajusta joten tämä lienee varsin yleistä niin eläinkunnassa kuin meillä ihmisilläkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku tekosyy pitää kyllä keksiä, ei voi sanoa toiselle että "eroan, koska haiset huonolle" :)
      Mutta aiemmin oli puhe niistä jäädytysjutuista, täällä on tosi hieno ruusujääseinä ja muutakin:
      http://ruusuperhonen.vuodatus.net/lue/2015/12/jaatyneita-ruusuja

      Poista
    2. Kiitos linkistä!
      Tuollaiset jääseinät on kyllä komeita ja ois aika hienoa kun sais kasattua porukan jonka kanssa tekis jäästä iglun. Vielä vähän aikaa pakkasia niin järvien jäät olis hyvässä vahvuudessa koska ei kukaan viitsi sen kastumisen takia sahata puolen metrin paksuista jäätä vaikka kastuuhan ohuempaakin jäätä sahattaessa mutta kävis se vähän nopeammin. Kerran piti työporukan kanssa tehdä sellainen astetta isompi mutta niin vain jäi sekin tekemättä.

      Joo, kyllä mun mielestä avioerolle täytyy olla vähän painavaamt perusteet kuin toisen haju (joka on hoidettavissa) mutta no, kukin tavallaan :D

      Poista
  7. Kun seuraavan kerran olet semmoisessa putiikissa missä on partavesiä niin käy nuuskaisemassa Kouros valkoisessa pullossa. Sitten siitä kopioit omalla twistillä sexy smellin Shepherd's Secret 2. Saa mut ainakin kiihott siis kiinnostumaan :D Mikään muu miestentuoksu ei vaikuta samalla tavalla noista keinotekoisista. Tuossa ylempänä on puhetta sahailusta niin juu, kyllä :D Moottorisahaillut mies saa mut kiihott reseptorit kiinnostumaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa...itse käytän tällä hetkellä Jeanne Arthes'in Extreme Limited (Rock)'iä jota muutamat mummo.. naiset ovat kehuneet miellyttäväksi mutta kiinnostuksesta en tiedä :D

      Vai että puru ja kakstahtibensan käry saa Kikin reseptorit koviksi..no helvettiäkö sitten tässä millään partavesillä tekee? :D

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins