Pimpaimet: Horrible hairy - mode vai nude?

Mun pitäisi löytää keskiaikainen jäsenkorjaaja. Ihan sen takia etteivät nämä nykyiset pysty auttamaan mua vaikka hyviä ovatkin sillä nyt on kyse mun vallan bärkeleen surkeasta näöstäni. Ei, ei ulkonäöstä joka sekin on niin huono että olen saanut julkisivulautakunnalta muutaman huomautuksen, vaan kyse on näistä kahdesta mollukasta ylemmän hengitysaukon yläpuolella. Juttu on nähkääs niin että mä en näe lähelle mutta jos jostain löytyisi keskiaikainen jäsenkorjaaja, niin se voisi venyttää mun käsiä eikä esim. lehden lukeminen tuottaisi enää niin suuria ongelmia. Nykyään kun ollaan siinä tilanteessa että mä joudun nitomaan päivän aviisin sähkötolppaan ja kävelemään about kymmenen metrin päähän lukemaan sitä. Muuten ihan ok mutta nitojan niittejä menee järjettömiä määriä ja ohi kulkevat ihmiset vitttuilevat enemmän kuin mun mielestä olisi aiheellista. Niin, ja sateella lehden lukemisesta ei tule yhtään mitään.

Joku huusi sieltä takarivistä että mikset osta silmälaseja ja ostaisinhan minä mutta se ei käy koska Karma päätti että meikäläisestä tehdään lyhyt jätkä ja se tiesi sitä etten todellakaan pelaa Torpan pojissa eikä mitkään mun ulokkeistani ole pitkiä joten klyyvaristakin loppu mitta siinä vaiheessa kun linssien paksuus alkoi olemaan siinä kolmen tuuman luokkaa eli taitot heiluivat jossain tuolla +897 tienoilla ja se on kuulkaa paljon se. Mulla on vieläkin takaraivossa kuminauhan jälki vaikka lopetin niiden lasien käytön 3 vuotta sitten. Silmälasit näet painoivat suurin piirtein miesten kuulan verran eli likemmäs kahdeksan kiloa joten niitä paikoillaan pitävä kuminauhakaan ei voinut olla mitään kalsareitten gumminauhaa vaan se oli tehty Datsunin sisärenkaasta ja kuminauhan joutui laittamaan niin kireälle että viimeistään iltapäivällä lähti taju ja nämä tilanteet haittasivat aivan helvetisti mun elämää. Kerrankin jonotin pankissa kolmatta tuntia kun ökyrikkaat mummot siirtelivät rahojaan tililtä toiselle ja just kun mun vuoro olis ollut seuraavana, niin taju lähti ja taas jonotettiin….

Olive

Mutta se siitä käsien venyttämisestä koska ajattelin puuttua aiheeseen josta on tehty oikein kyselykin ja se on pimpaimen tukka elikkäs räpsän karvat. Kyselyn tarkoituksena oli selvittää että mieltä miehet ovat räpsää mahdollisesti peittävästä syheröpinnoitteesta ja kyllähän se niin on että se on jokaisen oma asia. Se on sitten eri asia miten siihen suhtaudutaan ja esim. meikäläinen on taustojensa takia siinä tilanteessa etten voi kulkea machete lonkalla keikkuen joten mun on välteltävä horrible hairy – räpsiä. Toisin sanoen suosin skini-modea jo pelkästään sen takia etten saa ihan järettömiä alemmuuskomplekseja siitä että naisen beaverin turkki on pitempi kuin mun vastakappaleeni jota on luultu jopa tyräksi!
Mutta kuten sanottu, jokainen karvaa omalla tavallaa mutta mun mielestä suht sileä on paree ja koska on kesä, niin laitanpa tähän kuvaa leikkaushaavasta niille jotka eivät sitä vielä ole nähneet koska siinä näkyy hieman sitä tasoa mitä meikäläinen pitää. Kyselyä käsittelevään lehtijuttuun pääsette tästä linkistä.

Enempää en nyt jaagaa koska mä aion uppoutua lukulistani pariin, eilen meni sen verran myöhään etten mä enää jaksanut joten korjattakoon tämä asia nyt. Kaikille oikein hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua. Muistakaa olla ihmisiksi.






14 kommenttia :

  1. Hmmm... ihan virkistävää tämä vanhojen kuvien selaaminen ... :)

    VastaaPoista
  2. Mä en ees avannut linkkiä, sen verran tuoreessa muistissa se kuva ilmankin on...

    Kyl mä vaan oon turkin kannalla, koska se lämmittää talvella ja kun on pitkään käyttämättä, niin naava ei näy sen alta niin hyvin ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa ja minä kun luulin ettei sitä enää kukaan muista.

      Sulla mitään naavaa ole ja sun pitää kokeilla skini-modea niin huomaat kuinka käytännöllistä posliini on. Siis muuallakin kuin teeastiastossa ;D

      Poista
  3. Kato vaan Marjaana ne kuvat ja kommentit. Ai, me oltiin ihan villeinä! :-D
    Paimenelle on pakko todeta, että parransänki on ihana miehellä, mikään muu sänki sitten taas naisella tai miehellä ei. Joten on viitseliäisyys huipussaan, jos jaksaa joka helvatan suihkukerta sheivailla. Toki, välillä voi olla viitseliäs ja erikoistilanteet on erikseen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nyt sentään joka suihkukerta mutta noin kerran kuussa, se on ihan hyvä tahti. Siis alaparralle, yläpartaa pitää ajella melkein joka päivä :D

      Poista
    2. Jos miehellä on siellä alhaalla sänki, niin naisella pitää olla turkki, että on edes jotain siinä sängen ja ihon välissä... ei nimittäin ole yhtään kivaa se semmonen pistely. Nimim. posliinin vaimo.

      Poista
    3. Niin no joo, nämä on kyllä niitä tilanteita joita ei aina tule huomioitua.

      Poista
  4. Joo.. karvaisuudesta me oltiin kai aika eri mielipuolta sun kanssa :D

    Sitä piti sanoa, että onpa kiva kun näkkee lukea Paimenpostia ilman silmälasia. Mun pitäisi pitää niitä töissä, mutta kun en jaksais sitä jatkuvaa veivaamista niiden kanssa. Olenkin harkinnut, että jahka saan tissit yms kasaan niin voisin alkaa harkita silmäleikkausta.. vaikka se kyllä hirvittää vähän.

    VastaaPoista
  5. Niinhän tuo taisi olla :D

    Hyvä jos uusi ulkoasu toi helpotusta asiaan. Silmälasien hankkimista olen suunnitellut useamman vuoden, siis oikeiden silmälasien koska nykyisellään mulla ei ole kuin semmoset lukulasit joita saa joka paikasta muutamalla eurolla. Niitäkään en juur käytä muuta kuin lääkepurkkien präntin lukemiseen ja kaikki muu onkin sitten yhtä tihrustamista. Ei hyvä homma mutta kun kyselin hintoja, niin sellaisten lasien jotka kestäisivät raksalla, hinnat ovat palttiarallaa 600 -800 euroa ja just nyt mulla ei ole sellaisia rahoja. Ja jos lukee ensimmäisen rivin oikein tarkasti, niin huomaa ettei mulla ole ollut sellaisia rahoja useampaan vuoteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sellainen onkelma, että toinen silmä on nolla ja toinen -3, joten lasit on aika metkat. Piilareita voisin pitää muuten, mutta töissä ilmastointi kuivattaa ne päähän. Not funny.

      Poista
    2. Mä olen elämäni aikana koittanut muutaman kerran piilareita ja todennut etten mä ole yhteensopiva niiden kanssa. Ei onnistu näillä nakeilla niiden paikalleen asettelu ilman että mä kuljen loppupäivän täysin sokkona. Ehkäpä tälläisille koposormille pitäisi suunnitellla piilarit joiden kokoluokka olisi 20 sentin kolikon luokkaa jotka saisi huomattavasti helpommin paikoilleen. Luonnollisesti sen jälkeen kun yläluomet olisi leikattu pois ja silmämunan kosteana pysymisen takaisi joku Datsunin pissapoika tms.

      Poista
  6. Olenko mää nyt vallan asiaton jos sanon sen vastakappaleen olevan varsin hyvän kokoinen. Suoritin täysin luontoni vastaisen matemaattisen toimenpiteen ja vertailin tyrää ja kuminauhareunusta ja pohdiskelin halkaisijaa :D Sun on siis aivan turha kokoa käyttää tekosyynä jos sun tekee mieli juosta karkuun tuuhean buuheron edessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm....tuo ei tullut mieleenikään että joku ryhtyy tekemään vertailua viivistä ja wagnerista sekä leikkaushaavasta koostuvien maamerkkien perusteella. Ehkäpä se on osoitus siitä etten minä tunne ihmismielen synkkää puolta tarpeeksi hyvin :D

      Sä olet muuten tästä lähtien Calculate - Kiki :P

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins