Viisitoista litraa geeliä (mun uudet peppuimplantit)

Mun täytyy tunnustaa teille yks juttu. Minä ja yks Hakulinen otettiin perseimplantit vajaa viikko sitten ja samalla reissulla meikäläiseltä somistettiin ladon ovia elikkäs leikattiin noita mun hörökorvia vähän pienemmäksi kun ne saatanat otti kiinni joka paikkaan. Mä olen muuten ihan tyytyväinen mutta tämä etukeno asento tuntuu vieläkin omituiselta ja varsinkin autolla ajaminen on todella haasteellista koska nykytilanteessa mä ajan nenä tuulilasissa kiinni eikä se ole hyvä juttu. Kolme kertaa ovat poliisit pysäyttäneet omituisen asennon takia ja viime kerralla ne meinas viedä mut väkisin näöntarkastukseen, väittivät että mun näössä on vikaa kun kerran pitää ookata klyyvari klasissa kiinni. Väittelyksihän se meni eivätkä ne uskoneet mun hanuri-implantteihin perustuvaa selitystä ennen kuin mä hyppäsin kuskin pukilta pois ja näytin tämän uuden, todella rehevän perseeni niille mihin ne, tai oikeastaan partion naispuolinen poliisi ihastui heti. Ei siihen että mun aarneni olis jotenkin komian näköinen mutta hääp sanoi pitäneensä omaa pepukkaistaan isona mutta sehän on rusina tuon tuplakäpykakun rinnalla ja oikeassahan tuo oli, mun pepani näyttää aika helvetin paljon siltä kuin kaksi ihan sairaan kokoista käpykakkua olis liimattu yhteen. Väriä myöten koska operaatiossa sattui joku fiba ja kudoksen sisäisiä verenpurkaumia pukkaa lähes päivittäin.

Muuten tämä mun uusi arse on oikeen kiva, voip istua penkille kuin penkille ja ne ennen vaivanneet lonkkaluiden päät ovat vain muisto koska niiden ympärillä on viisitoista litraa geeliä. Siis per pakara eli mulla on kolmenkymmenen litran perse tai vähän enemmän jos vanhojen rusinoiden tilavuus lasketaan mukaan ja tämä pehmeämpi istuminen voi tietää sitä että mä alan käymään taas kirkossa. Peppa - uuta ei myöskään palele ja tätä testasin heti leikkausta seuranneena yönä (pakkasta 28 astetta) koska kuten kaikki vanhat lukijat tietää, mä olen kylmähittinen kaikkien hermo-, verisuoni – ja kudospoikkemien takia ja alan saamaan paleltumavammoja jo siinä vaiheessa kun ilman lämpötila laskee +5:n asteen alapuolelle. Okei, nortin vetämisellä saattaa olla häviävän pieni osuus vaikka lekuri kylläkin sanoi että sitä liioitellaan ihan sen takia että saatais jengi lopettamaan tupakointi.

Bärseimplanteilla on myös merkittävä osuus työturvallisuudessa ja tätä testasin toissapäivänä putsatessani taloyhtiön vesirännejä. Roiskasin itseni tikkailta alas, tietty tämä mun uus käpykakkuduo edellä eikä se sattunut yhtään. Päin vastoin, mä kimposin takas tikkaille mutta positiivisesta kokemuksesta innostuneena mä hylkäsin tikkaat ja pompin loput rännimetrit pempsukkaisellani mikä oli sen verran huiman näköistä touhua että paikalle alkoi kerääntymään kyläläisiä ja aika moni otti selfien itsestään ja mun peppusesta. Harmittaa vaan kun yks niistä pääsi livahtamaan sosiaaliseen mediaan ja just siinä kuvassa näkyy naapurin viime kesänä taloyhtiön nurmikolle unohtama sirppi. Meni meinaten kahvaa myöten oikeaan pakaraan ja mulla oli aika talkoo kiskoa se pois. En sano missä somessa se on mun kun kävin katsomassa niin siellä oli mm. yhden englantilaisen postinjakajan kommentti ”Who is this Blade – Ass? Eihän tuossa mitään mutta se vitutti kun tämän selfien laittaja oli pistänyt vastaukseksi että ”My russian gardener” ja se jos mikä oli törkeesti sanottu. Huomautin asiasta ja räähkä esittikin julkisen anteeksipyynnön venäläisiltä ja kyseisten sirppien valmistajilta (firman logo näkyy selvästi) joten menköön nyt tämän kerran vaikka mä ajattelin että mä käyn kusemassa sen tomaatintaimille joita se kasvattaa ympäri vuoden lämmitettävässä kasvihuoneessaan.

Kallista touhua koska peppusen hinnaksi tuli 5.400,- euroa joka oli jonniin verran yli listahinnan sen takia kun plastiikkakirurgin sanojen mukaan ei tästä kuivuneesta taikinamassasta saa persettä edes veistelemällä. Kilin kellit, uskonpuutetta se oli koska perävaltimon seutu näyttää oikein hyvältä, olkoonkin että farkkujen ostossa on nyt enemmän haastetta kuin millonkaan. Ei millään tahdo löytää farkkuja joiden vyötärö olis 62” ja lahkeen pituus 28”ja kun mä tiedustelin tätä asiaa eräässä nuorison suosimassa vaatehtimossa niin urbanisoitunut myyjä käytännöllisesti katsoen heitti mut mäkelään. Huusi jotain sellaista että mene saatana Wahlstenille jos ratsastushousuja kaipaat mutta älä tule tänne vinkumaan. Tyhmä myyjä. Eikä hörökorvienkaan operointi mitään halpaa touhua ollut sillä näiden mun rakkaiden siipimuttereiden pienennys maksoi 700,- euroa per kuuloelin eli taas mentiin yli listahintojen että paukkui operaation helvetillisyyden takia. Jonkun verran plastiikkakirurgi tuli vastaan ko se pyysi korvista jääneet nahanpalat itselleen. Kertoi näet olevansa fanaattinen nahasta tehtyjen käyttöesineiden valmistaja ja mun korvien rippeistä saisi kuulemma väkästeltyä muutaman lompakon ja kolmesta neljään kolikkopussia joista viimeksi mainitut ovat kovasti keski-iän ylittäneiden naisten suosiossa. Utelin lisää ja hän kertoi rouvashenkilöiden säilyttävän näissä pikku pussukoissa kolikoita joita he tarvitsevat käydessään Valoa Taittavassa Kolmiossa mistä päättelin lekurin tarkoittavan Prismaa, ei vaan helvetin kehveli muistanut suomenkielistä nimeä. Mukava, erittäin ammattitaioinen lääkäri ja ilmeisesti jonkinlaista sotilastaustaa koska sillä hetkellä kun astuin hänen vastaanotolleen, hän singahti pystyyn ja vei käden lippaan. Tuijotin heppeliä hyvin hämmästyneenä joten hän selitti että hänelle oli todella suuri kunnia tavata kuulovartiossa ansioitunut mies. Oli nakkilan kirkon vaiheilla etten liipaissut ukkoa turpaan koska ei se että mä olen aika ryppyinen ja mulla on vitun isot korvat tarkoita sitä että mä olisin niin vanha että mä olisin ollut sodassa enkä varsinkaan missään eturintaman kuulovartiossa. Tyydyinkin vastaamaan hälle että mitä jos pidettäis sen vittuilun suhteen vähän matalampaa profiilia ja katsottais mitä näille lätkille voitais tehdä.

Tämmöistä tällä kertaa ja jos ketä kiinnostaa nämä kropan kohotus/ehostusleikkaukset niin laitan tähän yhden linkin josta näette hintoja mutta korostan ettei kyseisen linkin lääkärillä ole mitään tekemistä oman operaationi kanssa sillä se tehtiin täysin eri paikassa ja eri lääkärin toimesta.

Järkyttävä kuva epäonnistuneesta plastiikkakirurgisesta operaatiosta jossa toinen pakara on aivan litteä.
Hakulisen perse näyttää hieman tältä paitsi sillä on molemmat pakarat täysin litteät. Ja paaaljon karvaisemmat + tikka häränsilmässä.

Nonni. Meinasin kokonaan unohtaa kertoa Hakulisesta jolle ei oikein käynyt hyvin tämän perseoperaation kanssa sillä hääp meni leikkausta seuranneena päivänä saunaan koska sitä perisuomalaiseen tapaan käytetään lievittämään kipuja ja koska Hakulinen on Hakulinen, hän lämmitti saunan +120 asteiseksi joten lopputulos lienee kaikille selvä. Implantit eivät kestäneet a) niin kovaa lämpöä eikä b) Hakulisen ryhtevää ylipainoa joten nyt hänen peppusensa näyttää siltä kuin molempien pakaroiden sisään olisi asennettu heti helvetin isot lautaset eller hetelmävatit. Valitettava tapaus mutta vielä valitettavampaa on se että Hakulinen on varsinainen positivisti ja lapsirakas kesseli joten hän ei surrut tapausta vaan piirsi toiseen pakaraan perinteisen tikkataulun ja toiseen pubitikkataulun, ihan vaan muksujen iloksi ja iltapäivien ratoksi. Viimeisimmän tiedon mukaan hän on sairaalassa koska siskolikan keskimmäinen tytär (9v) oli heittänyt hieman ohi yrittäessään osua häränsilmään ja tikka oli lennähtänyt ylimääräiseen (mutta tuiki tarpeelliseen), taulujen välissä olevaan häränsilmään. On kuulemma astetta hankalampi verenvuoto tukittavaksi mistä kertoo se että toiseen tikkatauluun on painunut operaatiota yrittävän lekurin otsan kuva. Ryppyineen.


Hyvää keskiviikkoa kaikille ja muistakaa olla ihmisiksi.

8 kommenttia :

  1. No Kaunasissa saattaa olla tuollaiset hinnat, kuka sitten tohtii sinne lähtee leikeltäväksi... Suomessa ne on pikkuisen erilaiset. Aloin ihan mielenkiinnosta katsomaan, paljonko säästin kun sain leikkauksen julkisella puolella - Kaunasissa olisin säästänyt 2700 ja Suomessa peräti yli seitsemän tonnia! Kyllä kannatti säästää täällä, niin säästyi paljon enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaiketi tuollakin alalla hinta heiluu aika rajusti koska yrittäjiä on monenlaisia ja tietysti silläkin on merkitystä missä tekee. Mun mielestä terveyteen perustuvat leikkaukset ovat ihan ok mutta muuten...en oikein tiedä.

      Poista
  2. Kyllä en ymmärrä bärseimplantteja, mutta en ymmärrä monta muutakaan asiaa. Olen blondi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä tavallaan ymmärrän naista joka oikeasti kärsii alemmuudentunteesta tai häpeästä esim. liian pienten rintojen takia ja haluaa rintaimplantit mutta se että persettä pitää levittää ja venytellä tieten tahtoisesti, on himppa liikaa ja ne hyaluronihappo-huulet ovat enemmänkin huvittavan näköisiä. Ja mie oon kalju.

      Poista
    2. Tätä mä just, että noi peppuimplantit on aikalailla turhimmasta päästä. Menee samaan kategoriaan jonkun anusläpivalkaisun kanssa.

      Poista
    3. Daa, mä olen samaa mieltä.

      Poista
  3. jaa-a, eilen olisi ollut tarvetta väliaikaisille implanteille, kun joutui istuksimaan tuntitolkulla todella epäystävällisellä tuolilla. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta. Nykyäänhän valmistetaan geelistä vaikka mitä ja onpa näitä istuinsuojia/penkinpäällisiäkin:

      http://www.gelcushion.org/fi/gel-seat-cushion.html

      http://www.apuvalineavux.fi/pyoratuolin-varaosat/393-c-comb-geeli-istuintyyny-bb.html (sairaan kallis mutta niinhän nämä apuvälineet aina ovat)

      http://www.citylook.info/fi/halsa/sitt-och-stodkuddar.html

      ..joten ei muuta kun ostoksille! :D

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins