Ilman lääkitystä

Ajattelin näyttää teille yhden luonnoksistani joka on kirjoitettu ilman lääkitystä. Kirjoittelen näitä silloin tällöin, lähinnä öisin kun en saa nukuttua koska silloin on hyvää aikaa pohtia kaikenlaisia outoja juttuja jotka rassaavat päätäni. Se on aika vaikeaa koska lääkitys on ainoa jolla mä saan suht hyvin hallittua pääni sisäisiä ääniä, niitä jotka ohjaavat lähes kaikkia mun toimintojani ja ovat siis näissä lääkkeettömissä tilanteissa...hmmm...aika hyvin edustettuina. Tämän kyseisen luonnoksen olen kirjoittanut 13. syyskuuta 2014 kolmen aikaa yöllä ja näyttäisi siltä että mä olen ollut jonniin verran eksyksissä kun en ole tajunnut sitäkään ettei Marsupilamilla voi olla kahden lätkän keittolevyä sen takia kun siinä puussa missä se asuu, ei yksinkertaisesti ole pistorasiaa mikä niissä normaalisti on heti siinä pähkinäreiän vieressä. Tyhmä minä. Nyt siis itse asiaan ja syyskuun 13. päivän yöhön:

Happivetyjuttua tulee taivaalta ja on musta. Ei kuumodulimiehen tuomaa santaa joten valveilla ja mieltä painaa nämä:
- makkara halkeaa jos sitä lämmittää liikaa mutta jos sitä lämmittää vielä enemmän, niin kääntyvätkö kuoret uudestaan sen ympärille sisäpuoli ulospäin?
- paljonko on vehnäjauhon atomipaino?
- kun joulupukin kimppuun käy Herra Fantastinen, Ylöjärven kirkkoherra ja Tarzan niin mitkä ovat jouluisen heppelin prosentuaaliset mahdollisuudet selvitä voittajana kun otetaan huomioon että muut käyttävät erityiskykyjään ja Santasen Klasulla on kädessään vain Atrian nakkipaketti ja vallan mahdottomasti hyvää, harrasta ja kaikin puolin mukavaksi taputeltua joulumieltä?
- Onko mahdollista kääntää historiaa niin että Pääsiäissaarille saataisiin vihdoin Juhannus tai etes Vappu?
- Miksei Marsupilami käytä keittolevyä?
- Mä haluaisin renderoida itseni samaan tapaan kuin se Obi – van – Kenobi joka ilmiintyy sen ihme lätkän päälle ja alkaa painaa tarinaa vaikka on itse jossain ihan muualla. Vaan onko se mahdollista jos oppii tarpeeksi html:ää?
- Miksi mua ei päästetä pankkiin asioimaan vaan ne pitää oven lukossa?
- Jos syrjäytyy tarpeeksi niin meneekö niin syrjään että tulee toiselta puolelta ulos?

En jaksa ymmärtää ihmisiä joilla on valimolaitteen etukannattimen kiinnityspisteen muttereista sellainen käsitys että ne olisivat joukko surrealistisia heksagoneja sillä gonit ovat niitä laitumella vilistäviä juttuja eikä niitä ole koskaan kuutta koska kaura. Samalla tapaa voitaisiin ajatella että suorakaide on maksalla täytetty formi joka sisältä tähän kuvioon sopimattomia, ryppyisiä palloja joista käytetään nimeä rusina sekä niitä lähes ovaalin muotoisia tikkuja jotka taasen tunnetaan riisinä. Se nyt vaan on yksinkertaisesti niin ettei kolme eri muotoa voi esiintyä yhdessä koska siitä tulee määrittelemätön muoto. Ajatellaanpa tilannetta jossa naisen kaikki kiinnostavat jutut – siis ihan kaikki poninhäntää myöten – olisi etupuolella niin olisiko mahdollista että taustapuoli passivoituisi? En tarkoita sitä että se menisi keltaiseksi ruuvien tapaan vaan sitä että sitä nahkaa ei enää huvittaisi mikään? Lähinnä sen takia että iho on ihmisen suurin elin ja sisältää tuntoaistin niin tässä tapauksessahan taustapuolen tunteita loukattaisiin mikä on ihan järkeen käypää. Kauhistuttava ajatus ettei naisen takusella olisi enää mitään virkaa tahi siihen rinnastettavaa tehtävää elikkäs toimintoa. Riisifrutti.

Mä haluaisin tietää mikä on pimeyden nopeus koska se on valoa nopeampi. Ihmettelinkin sitä että miksei kukaan ole keksinyt pimeälamppuja jolla voitaisiin luoda esim. kesäaikaan mukavia varjoefektejä ja taskulamppu – mallisilla pimeäfikkareilla voisi pimentää toisen (älä saatana sohi sillä pimeydellä, eihän täällä näe mitään). Käänteiset jutut ovat kylläkin vaarallisia jos ajatellaan vaikkapa antisähkölaitteita joista ei saisi sähköiskua vaan ne imisivät ihmisestä kaiken virran, toisin sanoen elinvoiman elikkäs staminan. Korvessa asumisessa on suunnattomia haittapuolia joista yhtenä esimerkkinä on se ettei täällä voi keittää teetä. Mä olen kateellinen kun kaikki sanovat laittavansa teeveden kiehumaan mutta meillä tulee ihan perusvettä joten se siitä englantilaisten oopiumkaupan sivutuotteesta ja sen saatavuudesta täällä perkeleen ryteikössä. Pilatespallot tulisi kieltää lailla. Kokeilin eukon palloa ja sitä liikettä missä pallo laitetaan mahan alle ja sitten siinä pitäisi jotenkin veivata itteensä ees taas mutta ei se niin mene. Ohjeistuksesta puuttuu liikevoiman määritelmä ja tästä syystä en osannut säännöstellä takaraajojani joten mulla meni pää kipsilevystä läpi ja olin jumissa huomattavan pitkän aikaa. Pilates ei ole ajatellut kuviota ihan loppuun asti kun on päästänyt markkinoille noin vaarallisen tuotteen.

Mä olen lähettänyt aika paljon patenttihakemuksia joista ei ole seurannut aina hyvää vaan mä olen saanut yhteydenottoja tahoilta joilla ei ole mitään tekemistä Patentti – ja Rekisterihallituksen kanssa. Banaanina ja kahvia. Mulla olis nytkin hyvä idea mutta mä en tiedä laitanko mä sen eteenpäin koska viimeksi täällä kävi pari tyyppiä. Se on tarkoitettu kaikille niille jotka kärsivät kylmästä ja mun mielestä se on tosi näppärä asuste joka koostuu kahdesta sellaisesta olo/unihaalarista tai mitä vittuja ne nyt ovatkaan joita nykyisin myydään mutta enivei, kun nämä kaksi kokohaalaria on puettu päälle, niin niiden väliin ruiskutetaan uretaania (olen kokeillut, kahdeksan pulloa on passeli määrä mutta käsiä ja jalkoja pitää uretaanin kuivumisen ajan liikutella vähän saatanan sukkelaan tai käy huonosti) ja näin tämä mainio eristekerros pitää kylmän poissa ja kropan lämpimänä. Haittapuolena on helvetillinen narina ja tästä syystä meille tuli vaimon kanssa tappelu, jouduin nimittäin pitämään pukua miltei koko päivän koska se ei ole maailman helpoin riisuttava. Kyseinen vaate jonka mä olen ristinyt uniuretansuite'ksi, on siitä hyvä että se toimii myös turvavarusteena esim. raveissa joissa puukko heiluu ja hela kilkattaa. Uniuretansuite kun kestää sellaisen teräaseen iskun jonka terän pituus on 150mm tai lyhyempi. Lisäksi siihen on hyvä kiinnittää erilaisia muistilappuja vaikkapa nuppiksilla tai nastoilla. End.


Jos totta puhutaan niin tätä jurinaa olisi ollut sivutolkulla mutta ajattelin että eiköhän tuossa ollut tarpeeksi valaisemaan näitä mun yöllisiä ja Huom! ilman lääkitystä tapahtuvia pohdintojani. Silloin kun on täysi raksutus eli normilääkitys päällä niin ajatuksenjuoksu on aivan toisenlaista mutta en voi kieltää etteikö mielessä pyöri myös silloin kaikenlaisia juttuja ja ihme mysteerejä joita monet luulevat normaaliin elämään kuuluviksi ilmiöiksi vaikka ne eivät suinkaan ole. Ajatellaanpa esimerkiksi kaupan kassajonoja. Kuka on määrännyt tai missä niin lukee että joka kassalle on nimenomaan jonotettava? Paljon käytännöllisempää olisi rivitys, ts. sanoen ostoksensa tehneet asiakkaat muodostaisivat nelirivin (rivien määrä korreloisi luonnollisesti kaupan koon mukaan) ja tämä rivitysalue sijaitsisi kassoja lähinnä olevien hyllyjen ja kassojen välissä kuitenkin niin, että hyllyjen kassojen puoleisissa päissä voisi asioida/kerätä tuotteita kärryyn ilman että rivittäjät olisivat tiellä. Näin siksi että monissa kaupoissa on tuiki tärkeitä tuotteita juuri näiden hyllyjen päissä jotka ovat kassoja lähinnä ja varsinkin joulun aikaan vanhan malliset jonot luikertelevat pitkälle hyllyjen väliin ja tuotteiden kerääminen on mahdotonta sillä isoissa kaupoissa/marketeissa näitä stanan jonoja voi olla yli kymmenen! Uudessa ja järkiperäisessä rivittämisessä ei tätä ongelmaa olisi ja kaikki olisivat tyytyväisiä. Rivistä poistuttaisiin sitä mukaan kun kassoja vapautuu ja niin että purkaminen lähtee ensimmäisen rivin vasemmasta päästä. Kukaan ei enää etuilisi ja rivitysaika menisi nopeasti etummaisen niskaa tuijotellessa. Jumalauta mutta mä olen viisas mies.

Sotilaita rivissä


Hyvää sunnuntaita kaikille! Tundralla tuulee ja pyryttää mutta siitä huolimatta – muistakaa olla ihmisiksi.

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins