Nitin Maheta, Flying Santa Claus ja Marjaanan huulet

Koska Blogspheren kenties pehmeimmät huulet* omistava nainen elikkäs Marjaana totesi eilisessä postauksessaan että jokainen arvonsa tunteva blogi on tähän aikaan vuodesta täynnä joulua ja jouluaskartelua, minuu rupes vaivaamaan ko mulla ei ole kun tämä valkoinen paperi ja päätin tehdä asialle jotain.

* Pehmeimmät huulet – tieto perustuu visuaalisiin havaintoihin jotka tarkemmn sanottuna ovat kaksi valokuvaa joita olen tuijottellut sen verran paljon että mun piilolinssit ovat säröillä. Kuvia en kuitenkaan linkitä tähän sillä leijonaluonteet ovat hyvin itsekkäitä mitä tulee juttuihin joihin he ovat tykästyneet joten etsikää itse omat pusuhuulenne ja tuijotelkaa niitä – mun tuijotteluihin ei ole tuijottelemista ettäs tiedätte.

Askarteluasiassa jouduin kuitenkin suurten kysymysten äärelle koska on yleisesti tiedossa että mulla on papin pää mutta paholaisen kädet ja se tarkoittaa sitä että näillä nakeilla ei paljon askarella joten tein sitten sitä minkä parhaiten osaan eli turvauduin itseäni viisaampien apuun joka tällä kertaa on  Nitin Maheta, mies joka tietää koodaamisesta kaiken oleellisen ja on siitä mukava mies että hän jakaa tätä tietouttaan myös meille jotka emme näitä hommia hallitse. Niinpä sitten kävin kopsaamassa hänen täksi jouluksi suunnittelemansa ”Flying Santa Claus” in ja nyt sitten minunkin blogissani liihottelee tuo valkopartainen läski ainakin aattoon asti mutta se saa lähteä heti jouluaaton jälkeen.  Kiitokset Nitin Mahetalle ja koodi löytyy täältä.

Daa, eilen meni aika myöhään koska keli ei todellakaan ollut niitä suotuisimpia mutta aikas hyvälle mallille Baabelin Torni saatiin, toinen lape on kokonaan pellitetty vesisateen aiheuttamasta liukkaudesta huolimatta ja toinenkin lape saatiin siihen kuntoon (räystäät) että se on enää pellitystä vaille. Harjapellit asennetaan luonnollisesti samalla kertaa sitten kun homma jatkuu mikä todennäköisesti tapahtuu huomenna aikataulujen ja sääolosuhteiden takia.
Illalla lueskelin blogit läpi enkä sitten paljon muuhun pystynytkään koska se on semmonen juttu että kun on päivän kylmässä tuulessa ja vesisateessa, niin sitä on aika tööt kun pääsee suihkuun ja syö itsensä täyteen. Tänään mun täytyy muistaa soittaa palokunnalle koska Valkyria antoi mulle luvan leipoa ja ajattelin sen liekki – ja savumeren keskellä loihtia jokusen pellillisen ninjatähtiä elikkäs svastika-sirvakoita jotka myös joulutorttujen nimellä tunnetaan. Luvassa oon siis palovaroittimen soitantaa, jauhesammuttimen töhähdyksiä ja kumisaappaitten lotketta kun palomiestä pukkaa ovista ja ikkunoista. Jos oikein innostun niin voin ottaa kuvia niistä leivonnaisista mutta se edellyttää että mä löydän sen kirotun välikaapelin jotta mä saan ne kuvat koneelle. Välikaapeli nimittäin tarvitaan koska sekä mun tietokoneeni että puhelimeni ovat vanhempia kuin Internet itse niin se vaatii omat juttunsa ennenkuin data liikkuu.

Santa Claus
Joulupukin duuni on varmaan aika mukavaa.

Muuten ajattelin viettää tämän päivän ihan vaan laiskottelun merkeissä vaikka mun pitäisi valmistella EU:n ja Bestovjeskajan Paimenliiton yhteistä projektia nimeltä ”Naisten käyttäytyminen korpikylien melko hikisessä yhteisökulttuurissa” ja tuo tutkimus tulee olemaan uraa uurtava katsaus ilmiöön joka käsittelee kottaraisten psyyken muutoksia niissä tilanteissa kun naaraan ja sivistyksen välinen välimatka kasvaa. Toissa viikolla kävin vetämässä aiheesta tekemäni noin neljän tunnin luentosarjan ”Miesten vehkeet – museorekisteriin vai ei” paikallisessa manttaalitalossa jonne oli kokoontunut päiväkodilla työskentelevät naiset, martat ja noin kolmekymmentä naarasta käsittävä parvi kylän naisia ja en muista koska olisin saanut turpaani yhtä lujaa. Minen ymmärrä, en ehtinyt edes ensimmäistä luentokappaletta loppuun kun Holopaisen Taimi heitti mua Urho Kekkosen kipsisellä rintakuvalla ja samanlaista helvettiä se oli loppuun asti. Tulipahan taas todistettua ettei kukaan ole profeetta omalla maallaan eikä varsinkaan täällä risukossa jossa körttitukat lepattaa ja urkuharmonit soi. Puhu nyt siinä seksistä kun Kekkosen muruja on joka paikassa ja yks hullu hakkaa näyttämön takaa löytyneellä heinäseipäällä. Sama juttu kävi aiemmin kylän ukoille suunnatussa luentotilaisuudessa mutta mä tiesin kuinka he suhtautuivat ja kun luentosarjan aikana alkaneet turpajuhlat oli ohi, mä annoin mukanani tuomasta pahvilaatikosta jokaiselle yhden tumpun. Mun puolesta voivat tästä eteenpäin lapastella vaikka ehtoot läpeensä, minen luennoi enää kertaakaan.

Teille kaikille haluan toivottaa oikein hyvää joulukuun 8. päivää vaikkei ulkona niin jouluiset kelit olekaan. Muistakaa olla ihmisiksi.





18 kommenttia :

  1. No voi hittolainen, nyt mun kaikki aika menee tuon ihanan pukin vaanimiseen. Siis ei tuon niasta halailevan vaan tuon joka lentelee hassun näköisenä täällä blogissa.

    Siitä hyvästä saat oikein pehmeän pusun *muisk*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos pususta!
      Tuo lentävä pukki on kyllä aikas mukava juttu ja kyllä mä aion pitää sen jouluun asti.

      Poista
    2. Niin, ja kun pukkia klikkaa niin lennähtää jonnekin mystiseen paikkaan :D

      Poista
    3. No totta kai mä jo klikkasin pukkia ;-)

      Poista
  2. Hauska tuo liitelevä joulupukki. Mun blogissa joulupukit eivät vielä lentele, saati muutkaan jouluhärväkkeet...mutta vielähän tässä on aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se vaan niin hupaisa että ei muuta kuin käyt kopsaamassa koodin ja laitat pukin töihin ;D

      Poista
  3. Oi, miten ihana liihottava pukki, tykkään kovin!
    Vietähän ilokas leivontahetki, sillä sellaista sen olla pitää, eikä itkua ja hammastenkiristystä. Ja mä oon mikki, ettei tänä vuonna tarvita edes tuulestusta tahi letkupoikia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavahan tuo on, sitä ei käy kieltäminen ja liidelköön nyt joulua odotellessa :D
      Toivotaan ettei tarvita mutta leivontahommat taitaa mennä huomiselle koska ei tästä päivästä tullutkaan ihan täydellinen vapaapäivä. Jouduin lähtemään jauttamaan yhtä kaveria puoli kolmen aikaan ja kotiuduin vasta hetki sitten.

      Poista
    2. siis auttamaan, ei jauttamaan :P

      Poista
    3. ai mä luulin, et sulta jäi se ka - alku siitä pois ;)

      Poista
  4. Kyllä on mainio pukki, päivän piristys suorastaan. Söpö kuin sika pienenä ja tepsuttelee niin sujuvastti, että!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mainio ja yksi osoitus siitä että kaikkea nuo Nitin Mahetan kaltaiset koodarit saavat aikaan :)

      Poista
  5. Pukki on kyllä paras :)

    VastaaPoista
  6. Ääh.. mä taidan olla ainoa, jota pukki häiritsee. Tarvitsen kohta nappeja sen takia :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta, eihän tuo vanha käpy nyt ole edes mikään iso ja jos oikein nopeasti lukee niin valkopartainen läskipää tulee jälkijunassa :D

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins