Turkmets. sheiv/bruter - kuvasarja

Meni vähän myöhään kun mä pidin itselleni sellaisen Turkkilaisen metsurin Spa – päivän mihin kuului koko vartalon sheivaus, pedi – ja manikyyri sekä hirmu kiva muuttumisleikki eli vaihdoin Hankkijan haalarit Zetorin vastaaviin koska ne kauhtuneisuuttaan sopii näihin syksyn väreihin paljon paremmin kuin ne oranssit reuhakkeet jotka tuovat mieleen americcalaisen inmate:n elikkäs sisällä olevan kaverin. Siis sellaisen joka on prisonissa eli esiasteen pojassa.
Ookke, mä siis ajelin tapani mukaan kaikki karvat ylhäältä alas pois lukien mun jalkapallojoukkueeni joka käsittää yksitoista pelaajaa kumpaisenkin rintalihaksen päällä. Se kenttä kun ei kestä yhtään mieskatoa.
!!

Te ette usko kuinka kätevä peli jalkojen hoitamisessa on laite nimeltään Raspiroope jo pelkästään sen takia että laitteen kapean hiomanauhan takia sillä saa varpaan välit kiiltämään siihen malliin ettei niitä voi silmitellä iman ray:n omistamia baneja. Ylivoimainen peli myös kantapäiden kovettumien hoitamiseen kunhan muistaa ostaa tarpeksi karkean hiomapaperin tai -nauhan ja kunnon suojalasit koska voin omakohtaisesta kokemuksestani sanoa että sellaisia tarvitaan. Itse asiassa mulla on sellainen koko lärvin suojaava pleksi ja kun mä käyn mun jalkapohjien kimppuun, niin tunnelma on kuin sotilaiden Tattoo – tapahtumassa pienten kovettumasirpaleiden rummuttaessa pleksiä sotilasorkesterin rumpujen tapaan. Kaulassa on pakko pitää viiltosuojaverkkoa tai vaimo saisi soittaa asianajajalleni perintöasioiden merkeissä eli tästä voidaankin päätellä että kun ihmisen nahka kovettuu tarpeeksi, niin sitä voidaan käyttää teollisuustimanttien tapaan.
Sen verran vielä noista sheivauksista että vaikka mä en yleensä linkittele vanhoihin teksteihini, niin tämän arpi – postauksen kuvista te näette sen normaalin sheivauksen tason. Itse tekstissä on sitten osittain vanhentunutta tietoa, esim. viitauksia chattiin jota ei enää ole joten älkää ihmetelkö.

Se siitä Spa – päivästä koska minen käytä mitään eteerisiä öljyjä enkä ihme rasvoja ihan sen takia että mulla on hemmetin huonoja kokeumuksia niistä. Apteekkari myi viime syksynä mulle jotain norjalaisten kalastajien käyttämää käsirasvaa joka oli käsirasvana kyllä aivan helvetin hyvää mutta siihen se sitten jäikin. Mistään en saanut otetta ja taidetakomon puolella lensi ärräpäät kun yritin ottaa Valkyriasta kiinni mutta eihän siitä mitään tullut joten ei myöskään pielustelemisesta, ei vaikka yritin pestä rasvaa pois ja koitin jopa polttaakin sen ihon pinnalta mikä taasen oli aivan helvetin huono idea. Kolmannen asteen palovammat ja sekä Valkyria että Aljoh joutuivat turvautumaan kuulosuojaimiin ko mie huusin niin kovin eikä ihme, kyllähän se nyt jumalauta tekee kipiää kun norjalainen ihmetatina palaa kolmekymmentä senttisellä liekillä ja pukkaa savua kuin paremmassakin öljynjalostamossa. Sihen loppu mun käsi – ja jalkarasvojen käyttö. Ajelen kovettumat vaikka rälläkällä jos ei ole Raspiroopeen hiomapaperia tai jos ovatten päässeet niin pahaksi että santis vuan kihisöö niihen pinnalla.

Niin totta, niin totta..

Mulla on aamulla tavanomaista aikaisempi lähtö joten pukkasin tämän tekstin nyt, tai niinhän sitä tuli aamulla luvattua mutta huomenna alkaa se astetta huimempi talon katkaisu – projekti josta tässä joku aika sitten kirjoitin. Tosin huomenna (ja varmaan koko ens viikko) menee siinä että puran paikkoja jotta päästään katsomaan rakennevauriot koska siellä vuotaa katto ainakin yhdessä kohtaa ja toisen päädyn lattian rajassa näytti olevan jonkinasteista kosteusongelmaa mutta sittenpähän sen näkee.
Nyt ei muuta kuin kaikille oikein hyvää sunnutai – illan jatkoa ja muistakaa mennä ajoissa nukkumaan ettei aamulla tule ongelmia.



8 kommenttia :

  1. Hirnakka22.40

    Minua kyllä ihan kamalasti kiinnostaa se talon katkaisu. Muista dokumentoida.
    Karvanpoisto-operaatiosi kuulostaa tuttuun tapaan mielenkiintoiselta. Toivottavasti et koskaan, ikinä, milloinkaan päädy kuumavahojen maailmaan. Se olisi jo edesvastuutonta sinua kohtaan :D Ja Valkyyria poloinen, kaikki sympatiat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, eiköhän siitä tule kuvia laitettua koska otan niitä muutenkin (vaikken niitä postauksiin laittelekaan) ja valvoja ottaa varmasti joten saan häneltä niitä tarpeen vaatiessa.
      Karvanpoistossa mulle riittää tavanomaiset metodit sillä mä olen kuullut kauhutarinoita vahauksesta ja se vähä mitä olen katsellut, niin varmistaa mun mielipiteeni ettei se ole ihmisten hommaa ellei satu olemaan pahemman luokan masokisti :D

      Poista
  2. Vahaus sokerivahalla on ihan pala kakkua. Sen sijaan laastarin poisto repäisemällä ei onnistu *brr*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sokerivahalla?
      Oh dear, kaikkea sitä kuuleekin.. *ryhtyy pohtimaan miltä makea vahaus mahtaa tuntua ja testatakseen tätä, alkaa hieromaan sokeripalalla sääriään*

      Poista
  3. Ja mä olen niin vahauksen puolella! Ei tuu ikävää raapivaa sänkeä. Ja iho on pehmiä pitkään.
    Testattu on myös jesari säärirehuihin. Mut ei se toimi.
    Vahaukseen vaan, niin luistaa pulkkamäessä paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te naiset ootte masokisteja, minoon siitä varma ja noi sun jesariteippikokeilus vielä vahvistaa sen. Ei ole vahaus tästä maailmasta kotoisin joten sellaiset paholaisen oppien mukaiset karvanlähdätykset tulisi lopettaa tykkänään ja käyttää niiden sijaan perinteisiä menetelmiä. Esim. kaskeaminen on hyvä ja perinteikäs keino.

      Poista
  4. Minä olen taas sellainen kananmuna ettei tarvitse karvoja ajella.
    Luontoäiti ollut kitsaalla päällä kun säärikarvoja jakoi.
    No, en valita vaan vaellan munana lopunelämääni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on yksilöllistä tuo karvapeite ja mullakin on yks tuttu jolle vittuillaan aina saunailloissa että ota nyt hei se villapaita pois ennenkuin tulet löylyyn. On meinaten niin karvainen jätkä selkäpuoleltakin ettei mitään rajaa.

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins