Auringonlaskun naiset

Voi kiesus että m'oon iloinen! Ajatelkaa nyt, kaksi jumalattoman kaunista naista tulee halki kiveliöisen tundran ja asettuu tänne asumaan joten ei muuta kuin tervetuloa Birgitta ja Salla – toivottavasti viihdytte ja vielä enemmän toivon että tässä päästään jutulle (ei mikään kiire mutta huomenna ois hyvä koska mä olen aika utelias luonne). Tunnustettakoon että tein pienen pyörähdyksen Internetin Suurissa Syövereissä ja saattaa olla että mä tulin katsoneeksi 4876 valokuvaa yhdestä punapäästä mutta mä en voi olla varma että onko jurtan ruokakunnassa nyt redhead mutta jos on niin...D'areghai balerdar!
Mulla kun ei ole mitään träkkereitä tai onhan toi Russian Brigade mutta sitä ei käynnistetä kuin siinä tapauksessa että joku ano tai vastaava äityy vittumaiseksi jotakin ruokakuntaan kuuluvaa kohtaan – minen välitä vaikka mua rienattais – tai ryhtyy muuten hankaloittamaan toisten elämää. RB:n käynnistäminen kun ei käy ihan hetkessä kuten olen sen moneen kertaan sanonutkin. Mutta hei oikeesti, olen todella iloinen uusista asukeista ja vielä kun tuli positiivista palautetta eräältä internetin virallisista tahoista niin voin sanoa ettei mikään huonompi tiistai. Kaiken tämän kruunasi kummilikan saapuminen mikä osaltaan selittää tämän myöhäisen ilmiintymisajankohtanikin koska uskollinen pöytäkoneeni oli nostettava ahnaiden pikku kätösten ulottumattomiin ja pääsin tänne vasta joku aika sitten kun likka nukahti. Hääp on meintaten oppinut kävelemään ja se tietää sitä että mikä oli vielä konttausvaiheen aikana turvassa, ei ole enää koska ulottuvuutta on tullut niiden pikku pötikkäjalkojen verran lisää.
Jo on aikoihin eletty. Joku Neanderthal - niminen kivennostelija on laittanut linkedin'iin postauksen diabeteksesta tai voi olla että mä ymmärsin väärin kun tämä mun lontoonkielen taitoni ei ole kovin hyvä

Sitten loppuillan/yön/aamun aiheeseen eli härnäämiseen ja minä nyt kysynkin teiltä että missä menee sen aistillisen härnäämisen raja jos tuota aistillista voidaan tässä yhteydessä käyttää ja tottakai voidaan koska en minä mistään tikkareiden panttaamisesta puhu. Se on meinaten aika herkkä raja koska lipsahtaa äkkiä mauttomuuden puolelle ja tämä on hyvinkin mahdollista tilanteessa jossa toinen on eilen ja toinen joskus 70 – luvun alkupuolella. Siinä on sellaiset herkkyyserot jota voidaan verrata tilanteeseen missä ensin houkutellaan takkatulen lämmössä loikoilevaa tyyppiä -42 asteen keliin ja sen jälkeen -42 asteen kelissä seisovaa tyyppiä takkatulen ääreen. Mun veikkaus on että jälkimmäiseltä tulee jälkimmäinen tulee. Tiedän jo etukäteen ettei tähän kukaan uskalla vastata mutta kysynpähän vaan koska nämä on ihan normi juttuja mutta sellaisia joilla voidaan tehdä ihmisestä sekopäinen joko hyvässä tai pahassa.

Jatketaan toisella jutulla joka on kuten tiedämme, niin tärkeä että ilman tätä tietoa globaali maailmantalous romahtaisi ja maailmankaikkeus lakkaisi pyörimästä eli mun uudet silmälasit! Joo – o, ostin Honkkarista sellaiset näönsumentajat ettei paremmasta väliä eikä varsinkaan koska niistä oli ne helvetin tarrat lähteny ja mulla ei ole hajuakaan millä taitoilla ne lasit on mutta ihan sairaan hyvät ne on koska tien päällä mä näin niillä seuraavan mutkan taakse ja latu aukesi kuin se eräs virta noin parisentuhatta vuotta sitten koska vastaantulijat näki mun heti perkeleen isoina mollottavat silmät joten kait ne ajatteli että nyt on sirkus saapumassa kaupunkiin ja ne ovat jumalauta päästäneet kummituseläimen pakun rattiin. Osa autoilijoista nimittäin veti luiskaa alas hyvinkin kauhistunut ilme kasvoillaan ja ainakin kolmessa autossa perheen pienimmät alkoivat itkemään joten ei nämä pokat päässä naisia hurmata.

Hirmu kivat piilolinssit

Sangat niissä on jotain pomminkestävää everybodybakelliittia eikä niidenkaan vahvuudessa ole pihtailtu sillä sangat tuntuvat siltä kuin olis kaksi jäätelötikkua tungettu korvanlehtien päälle ja vielä kun sangat sattuvat olemaan paskanruskeat niin voitte olla varmoja että mä olen todella upea ilmestys mutta minen välitä, pääasia että sunnuntaina näkyy molemmat keskiviikot mikä tarkoittaa sitä että laseissa ei ole pelkästään superwide – ominaisuus, vaan ne on varustettu 4K panorama – taitoilla joilla voi nähdä 240° ja se oli kuulkaa aika häijy tunne kun ensimmäistä kertaa pystyi tsekkaamaan sekä kulmakarvansa että ohimonsakin ilman peiliin tuijottelua. Hyvät lasit ja saas nähdä kuinka ne kestää pakkasta vai paukahtaako niihin railot ensimmäisillä kireillä keleillä joista ollaan vielä toistaiseksi säästytty ja toivottavasti säästytäänkin. Mä muuten olen ristinyt noi silmälasini Heimo Tauriaisiksi koska vuonna kivi ja keppi uutisia lukeneella Hempalla oli tuulenhalkojansa päällä keikkumassa lähestulkoon samanlaiset videot.


Ookke, tälläinen lyhyempi postaus koska täytyy vielä kipittää suihkuun ja tehdä muutama juttu ennenkuin voi lyödä luut laatikkoon. Tänä yönä ei parane muutenkaan roilata kovin myöhään koska Aljoh nyt herättää muutenkin aikaisin ja pikkulikka alkaa ääntelemään tapansa mukaan tuossa kuuden pintaan jolloin kaikki aamujutut on oltava valmiina.

Nyt kuitenkin hyvää yötä normi-ihmisille ja Children of Night – jaostolle mä toivotan hyvän yön jatkot, muistakaa ulvoa hiljaa ja lepakkopuolen väki voi sitten katsoa minne lentää lepattaa ettei räystäät kolise. Niin se Draculakin joutui tekemään.



4 kommenttia :

  1. Tästäpä tulikin mieleen jälleen eräs anekdootti menneestä elämästäni, kun vein muutaman viikon ikäisen esikoistyttäreni käymään työpaikallani morjenstamassa työkaverit, ja tyttö hymyili leveästi kaikille muille, paitsi sille yhdelle, jolla oli silmiäsuurentavat lasit... alko itkeen sen kohdalla. Että varokin katsomasta mitään pikkuvauvoja niillä laseillas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on vaan opeteltava siihen vaikka tuskinpa noita lasejani käytän muualla kuin kotona koska ne nyt on paremminkin sellaiset lukulasit.

      Poista
  2. En ymmärtänyt kysymystä,voitko selventää?
    Mutta Mintullle hali ja vilkutus ♥

    Sorry, my love.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitin kysymykselläni sitä että missä menee aistillisen härnäämisen ja rääkkäämisen raja.
      Minttu kiittää, se lukee lehteä tossa mun vieressäni :D

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins