60 K -flaming sock edition

Olen niin riemuissani että join epähuomiossa litran svarfegalla terästettyä pakkasnestettä (sitä käytetään lampaiden pesuun) ja tuo mainio neste löi sellaiset hallusinaatiot ettei mitään rajaa; aitauksessa normaalisti maleksivat lampaat leijuvat lähes parin metrin korkeudella rohkeimpien tehdessä immelmanneja ja jalkateriäni koristavat villasukat ovat ilmiliekeissä tai ainakin näyttää siltä koska minä en tunne munista alaspäin yhtään mitään joten en tiedä pitääkö visuaalinen havainto paikkaansa. Kuten vanhemmat lukijat tietävät, minä olen suhteellisen sinut näiden hallujeni kanssa mutta toisinaan on todella vaikea erottaa mikä on totta ja mikä ei. Esimerkkinä tästä mainittakoon telttani oviaukon tarjoama maisema jossa näkyy tavanomaisen, tylsän tundran lisäksi jotain kiinnostavaa sillä nyt näyttäisi siltä kuin tätä vaatimatonta jurttaani lähestyisi komitea tai paremminkin karavaani joka koostuu neljästä lahtelaisesta putkimiehestä, yhdestä kolmannen piirin (< - rinnakkaistodellisuusjuttuja) melgurista, Cape Kennedyn henkilökunnasta ja Venäjän suurlähetystön siivojista joista viime mainitut kantavat palavia banaaneja pikku kätösissään ja heristelevät niitä ei uhkaavan, vaan ukulelen näköisinä. Karavaania seuraa kolme koiraa ja lähes alaston hinnoitteluesimes joka jostain syystä haukahtelee tanskalaisia viikonpäiviä ja vieläpä tanskaksi vaikka ne ovat jo valmiiksi tanskalaisia!!

Kuva on viime sisällissodan ajalta jossa mä jostain syystä sain kaikki kuulovartiohommat

Miksikö sitten menin ylipäätään juomaan mitään? Kuulkaas kuulkaas elikkäs kuulkaatten rakkaat ystävät ja tundralla tallustelijat – täällä mun jurtallani on nyt käyty..oottakaas hetki.... 60086 kertaa ja se jos mikä on iloinen asia! Mun piti kyllä ottaa samovaarista sajua mutta lapanen meni sen verran ohi että kaihasin kiinni väärään pyttyyn ja tässä sitä nyt ollaan, pakarat jäykkinä odottamassa sitä että onko jurttaa lähestyvä karavaani todellinen ja ovatko nämä mun sukkani ihan aikuisten oikeasti tulessa ja valehtelisin jos sanoisin ettei mua kiinnosta se palaako tunto alapäähän vai ei koska kyllä se hei ihan totta kiinnostaa. Muuten mulla on täällä teltalla kaikki okei. Aarteistani löytyy mm. kaksitoista lavallista Hanna – tädin piperkaakkoja jotka ovat siis oikeita sirvakoita eikä mitään kaakosta lähestyviä huilunsoittajia, seitsemän säkkiä ylivuosikymmentistä perunaa ja paljon muuta. Ehkäpä tärkein tundralla tarvittava tuote on ilmastointilaitekuivattu liha jota valitettavasti on kovin vaikea saada. Kahvia mulla menee tolkuttomia määriä mutta se varmaan johtuu siitä etten mä jauha papuja keittämisestä puhumattakaan, vaan mä sullon aamuisin kaapuni taskut täyteen noita ihania ruskeita nameja ja syön niitä kourakaupalla kirmatessani noiden helvetin lampaiden perässä pitkin tundraa. Mun pikku peristaltiikan loppupäästä tulevat briketitkin ovat niin mustia että niiden mukaan tehtiin uuden mustan määritelmä, vanha #000000 (aika helvetin musta) on nyt #!!!0000eijessus00!! (paimenenmusta) ja tämoon semmonen asia mistä mä olen aika ylpeä koska ei sitä ihan jokaisen paimenen paskaa niin vaan standardoidakaan (< - satanen vetoa että toi sana meni väärin).


Koska karavaani näyttää junnaavan paikoillaan (lahtelaiset putkimiehet heittelevät voltteja ja muut taputtavat) eikä lampaatkaan ole leijuneet mitenkään hälyttävän kauas, niin ehdin vielä tunnustaa muutaman jutun mun ja Valkyrian välisestä suhteesta; se on välillä metritolkulla ja välillä sitä ei ole yhtään mutta jälkimmäistä tapahtuu nykyään aika harvoin koska mä nukun pilkkihaalarit päällä tämän hypotermiani takia. Niin, ja Valkyrialla on vaikeuksia inertiakitkan kanssa joten lähentele siinä kun toinen heiluu hikipäässä ja toinen huutaa yleisiä, dimensiottomia lukuja ja mainostaa olevansa virtausmekaanikan perusteella toimiva liikkuva laitos. Hullu se on, sanon minä. Mun pilkkihaalari on sentään käytännön sanelema juttu mutta tuon naisen horinat eivät ole tästä maailmasta. Rakastan mä sitä silti vaikka se onkin (jaa) vähän erikoinen.
Joo – o, mä taidan ruveta huhuilemaan karavaanin porukoille ja kait noi lampaatkin pitäis lassota jollain opilla alas taivaalta että pääsis lepuuttamaan selkäänsä mutta näin lopuksi niin hei oikeesti, ihan hemmetin iso kiitos kun olette jaksaneet ja viittineet rampata täällä mun teltalla.
Hyvää maantai – illan jatkoa kaikille, onhan tätä vielä noin kolmekymmentä minuuttia jäljellä.






8 kommenttia :

  1. Kas kun ei kukaan ole keksinyt kulkea sun jäljillä keräämässä papuja ja kehittelemässä jotain, joka lyö laudalta niin Kopi Luwakin kuin Black Ivory -kahvinkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen saattaa olla syynä tämän paahdon hieman rankemmat aromit, luulen ma.

      Poista
  2. Paimenen Erikoinen, tummaakin tummempi paahto? Voisit kyniä melkoisesti hynää.... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta. Laitetaanko paahtimo pystyyn ja ruvetaan tienaamaan? ;)

      Poista
  3. Kyllähän sitä tarvitaan Paimenelta oma versio myös! Jos sivettieläinten tuottama kahvikin maksaa rapiat 60€ /kuppi (olikohan se niin :-O ) niin miten OP sä tienaitkaan! Kaikki rahahuolet olis poispyyhkäisty!
    Olkaa vaan yhdessä "outoja", pääasia, että olette yhdessä ja Rakkaus säilyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä kaikilla tundralla tallaajilla olisi rahahuolet mennyttä tuskaa ja meikäläisestä oli niin mukava kattella kun te teputtaisitte valkoisissa vetimissä pitkin paahtimoa. Meinaan että mä tarttisin teidät työntekijöiksi....luonnollisesti hyvällä tuntiliksalla ;D

      Poista
  4. Mä jotenkin niin symppaan Valkyriaa... Mä olen varmaan samaa naisensukua sen kanssa =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D
      Mistä sitä koskaan tietää..?

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins