Sparta - asetukset

Tundralla tähän mennessä tapahtunut (aamuyö/aamu):
- päivitetty Firefox Nightlyn uusin (35.0a1) versio
- päivitetty LibreOfficen uusin (4.2.6.3) versio
- uusittu Jurtan (näkyvissä oleva) lukulista
- poistettu Sisäilma – linkki (kaikki tietämys löytyy Marjaanan blogista)


Tähän mennessä siksi että nyt loppui se turha tulevaisuuden toittottaminen ja tulevien asioiden suunnittelu koska näillä aikatauluilla ja tässä elämäntilanteessa en pysty sanomaan, saati sitten toteuttamaan mitään sillä tapaa että voisin ilmoittaa eksaktin ilmiintymisajankohdan ja siksipä koko touhu on turhaa. Samoin kuin se että miksi helvetissä yritän ehtiä joka paikkaan kun ei muillakaan näytä olevan kiire minnekään ja tämä on asia joka pätee niin ”virallisen” kuin tämän virtuaalielämänkin puolella. Vain olemassa olevat asiat merkkaavat joten toiminnot joita tähän mennessä on pidetty/olen pitänyt oletusarvoisena, lopetettiin tänä aamuna samoin kuin tietyn tyylisten tekstien tuottaminen ja niihin liityvät, asiattomat linkittelyt. Welcome to Sparta ja nominet päälle mutta näillä mennään eikä se siitä muuksi muutu koska mä olen tarpeeksi kauan hakannut päätäni petäjään ja se loppus nyt. Ei siksi että pitäisin itseäni muita parempana vaan sen tähden että minä olen yksinkertaisesti väsynyt juoksemaan ja aukomaan ovia jotka eivät johda minnekään. Sitä on tullut harrastettua viimeisten viiden vuoden aikana astetta enemmän ja se on todella typerää toimintaa kun muistaa millaisten selkäänpuukottajien kanssa sitä ihminen joutuukin olemaan tekemisissä.


Tämä on ja pysyy ja nämä täällä näkyvät muutokset ovat toisaalta merkityksettömiä jos niitä ylipäätään voi verrata virallisen elämän puolella tapahtuneisiin mutta kuvastavat ja ovat osaltaan sitä asioiden yksinkertaistamista joista voisin kirjoittaa muutaman tuhannen sanaa mutta en usko että ketään kiinnostaa kapinen elämäni ja sen omituiset kuviot tai oikeastaan eiliseen päätyneet omituiset kuviot koska löin aika monta ovea kiinni ja poltin useamman sillan – oikein tarkoituksella. Ovet kun tuppasivat aukeamaan yhteen suuntaan eikä ne sillatkaan kuluneet kuin siltä toiselta puolelta joten mitäpä niillä. Moni varmasti pitää hyvinkin vittumaisena ihmisenä mikä tietysti olenkin mutta totuus on se että elämä on ja sitä saa mitä tilaa eikä ilmaisia lounaita ole. Asia jonka olen varsin hyvin tiennyt mutta jonka olemassaolon kielsin aina eiliseen saakka.

Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua teille kaikille.

14 kommenttia :

  1. Kuulostaa hyvältä ajankäytön järkevöittämiseltä ja muutenkin tärkeiden asioiden priorisoinnilta.

    Jaksamista jurttaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta ja joo, nyt loppus se turha koohkaaminen - siitä ei seuraa kuin harmia.

      Poista

  2. Kyllä mie ainakin olen kiinnostunu sun "kapisesta elämästä"! Mua kiinnostaa kaikkien elämä, ainakin niiden, joiden elämässä jotain tapahtuu koska omassani ei onneksi mitään tapahdu. Sitäpaitsi sie osaat kirjoittaa niin humoristisesti ja elävästi ihan tavan jutuistakin, sitä ei kyllä moni osaa...
    Olen täällä vihainen selkääsipuukottajille ja kannustan sinua jatkamaan valitsemallasi linjalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanna rakkaani - kyllähän sun elämässä tapahtuu ja mä olisin kiitollinen jos mä saisin etes puolet siitä virtamäärästä mikä sulla on.
      Selkäänpuukottajat joutuvat tuota hätää "tuomiolle" ja onkin mielenkiintoista minkälaisia meriselityksiä sitä joutuu kuuntelemaan.

      Poista
  3. Minusta tuntuu että teit erittäinkin hyvän päätöksen. Turha on turhaa ja joutaa pois.
    Kyllä minuakin kiinnostaa sinun kapinen elämä,jos se nyt mitään kapista onkaan
    .
    Olenkin pitkään odotellut sitä päivää, milloin meidän Paimen tulee ja antaaa meille sitä omaa jota sydämessä on.
    Tavallinen elämä on parasta ja kun sen kertoo kuin sinä, niin se on viihdyttävää luettavaa.
    Jos vaikka päivä meni ihan "itkiessä" sekin on kertomisen arvoinen.
    Ei me ihmiset tarvita mitään muuta kuin, palanen sydäntä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäpä sen sanoit! Kun tässä elämässä jokainen meistä saisikin joskus palasen sitä vilpitöntä sydäntä niin tämä maailma olis aika helvetin paljon parempi paikka asua. ♥

      Poista
  4. Turha roina ja linkit pois - oikein!

    Noita selkäänpuukottajia ja niiden alalajeja löytyy aina. Joten oikein hyvän päätöksen teit. Muista pitää se kanssa! Ei kukaan sinusta huolehdi jos et sinä itse ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turhuus pois (vaikka osa tulikin viime yönä takaisin) mutta näinhän se maailma nykyään menee että syö tai tule syödyksi koska jos täällä alkaa osoittamaan liiallista myötätuntoa, niin sitä yritetään käyttää välittömästi hyväksi. Sangen raadollista, sanon ma.

      Poista
  5. Hirnakka (joka ei nyt jaksa loggautua)12.39

    Jep. First things first ja lopuy6y (kissa käveli näppiksen yli) voi huitaista delete napilla pois.

    Pysy kuitenkin äänessä sillä kyllä sinulla sanottavaa on. Minä en aina jaksa kommentoida, etenkin kun olen hyvin paljon puhelimen varassa. Jos on blogger ärsyttävä alusta niin mobiiliblogger sitä vasta onkin. Oikea ärsyttävyyden multihuipentuma.

    Minä olen muuten sitä mieltä, että hevosentuoksua pitäisi pullottaa. Lämmin hevosen iho tuoksuu niin rauhoittavalle. Korvaisi mennentullen monenmoiset pillerit.

    Kaikesta huolimatta ja juuri sen vuoksi, rauhallista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja toivottavasti myös sun viikonloppu meni hyvin. Mun täytyy tulla poikkeamaan koska mä olen missannut liian monta Torpan päivitystä ja niin muuten, pusut sulle koska mä olen tavallaan sen tiennyt mutta sain tässä eräänä päivänä yhden työkalun jolla mä tarkistin muutamia juttuja mitkä liittyvät Torppaan ja teikäläiseen ♥
      (siis ihan virtuaalisesti, en väijy aitan nurkalla :D)

      Poista
  6. Ole ihan rauhassa ja hengitä paperipussiin. Me ollaan täällä (kukapa sitä kylmälle tundralle lähtisi jos on lämmin jurtta oltavana).

    Mä kyllä tykkään sun kapisesta elämästä.

    VastaaPoista
  7. Mitä lie tapahtunutkaan" mutta joskus ovet on parempi sulkea takanaan ja toisinaan polttaa sillat jälkeensä. Hengitä sisko, hengitä syvään" tekisi mieleni laulaa sinulle, mutta kenties sanon vain: Muista hengittää... sisään ja ulos... vuorotellen ja tasaisesti...

    Lämmin halaus täältä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Birgitta ♥
      Joskus on pakko olla julma jotta pesue ei kärsi mun takiani/kauttani - niin omituiselta kuin se saattaakin kuulostaa

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins