Thanks NetOops and My Bloggers World!

NetOops– blogin Valsaraj R on henkilö jolle olen todella suuressa kiitollisuuden velassa sillä nyt loppui meikäläisen juokseminen ympäri netin laajoja aavikoita! Tämän neron ja koodaamisen mestarin ansiosta sain heitettyä vanhan Google Friend Connect – widgetin helvetin kuuseen ja nyt Jurtalla on todella tyylikäs Follow (with google friend connect) – painike oikealla olevan sivupalkin yläosassa. Kunpa Valsaraj tietäisit miten kiitollinen minä olen sillä olen tosissani etsinyt keinoa korvata tämä nimenomainen (onhan niitä alternativeja) siten, ettei itse idea/sisältö hukkuisi mutta en ole löytänyt mitään sellaista jota olisin kyennyt vajavaisilla taidoillani hyödyntämään. Tämä Valsaraj'in widget se sijaan on yksinkertaisuudessaan sellainen että sen asentaminen onnistuu tälläiseltä oudommaltakin paimenen kutaleelta. Kaiken lisäksi tässä follow – namikassa on se hyöty ettei kenekään pärstä elikkäs avatar/favicon ilmiinny mihinkään ja se mahdollistaa blogin lukemisen tavallaan anonyymisti koska minä en sitä vanhaa paskaa enää tule laittamaan takaisin ja Jurttaani rumentamaan. Kiitos Valsaraj – sä pelastit mun päiväni (ja yöni koska olisin kuitenkin juossut pitkin internetiä etsimässä tätä nimenomaista pelastusta). Itse widget löytyy täältä: http://netoopsblog.blogspot.com/2012/02/increase-followers-friend-connect-trick.html

Toinen juttu mitä etsin oli yksinkertainen recent comments – widget ja sen kävin nappaamassa My Bloggers World'in NakibMomin'ilta koska se toimii hyvin, toisin kuin se vanha ja syötteeseen perustuva. Se kun ei oikein päivittynyt tai päivittyi mutta jostain syystä hitaanlaisesti ja sehän ei käy laatuun. Recent comments -widget löytyy täältä:
Kiitokset Nakib'ille sillä te olette Valsaraj'n kanssa henkilöitä joita ilman me html:ää osaamattomat emme tulisi toimeen ja siksipä teidän pyyteetön työnne ansaitsee ison kiitoksen.

Nyt on aikaa lampaillekin - kiitos äijät.

Paljon on vielä opeteltavaa/korjattavaa tässäkin jurtassa mutta kenties jonain päivänä kaikki html:n omituiset kiemurat aukeavat meikäläisellekin ja saan homman toimimaan niinkuin sen pitääkin. Esimerkiksi sen että minkä tähden html:n pakkaamisen jälkeen nykyinen pohja muuttuu siten ettei siinä näy kuin yksi postaus kokonaisuudessaan ja hienot jakonapit häviävät huisin helvettiin sekä monta muuta muutosta, olen nimittäin kokeillut ja testin jälkeen päätin että antaapa olla pakkaamatta koska pohja/malli muuttuu oleellisesti. Muuta ihmeellistä ei ole oikeastaan tapahtunut koska pää on aivan helvetin kipeä sen eilisen pikku onnettomuuden jäljiltä eikä ajattelusta sen paremmin kuin työnteostakaan tule oikein mitään. Toisaalta, tarvitseeko sitä sunnuntaina niin paljon rehkiäkään ja mulla on sauna lämpimässä joten sen jälkeen en yritäkään tehdä mitään. Aljoh puhisee vieressä kun se odottaa kärsimättömänä saunaan pääsemistä koska tuo iloisesti häntäänsä heiluttava jätemylly tietää että se saa saunan jälkeen jäätelöä, joskin laktoositonta vanilijaa ja sitäkin melko pienen annoksen ettei sen perse leviä.

I'm so happy

Tämä on tälläinen lyhyempi postaus koska halusin saattaa mitä pikimmin muidenkin tietoon Valsaraj'n ja Nakib'n uurastuksen tulokset. Näillä ja vastaavilla sivustoilla kannattaa visiteerata koska olen huomannut sen että kun joku asia tuntuu ylipääsemättömältä, niin siihen löytyy apua kun osaa oikeista paikoista etsiä ja siksipä linkitänkin tähän muutaman hyödyllisen sivuston:
http://www.sitefinity.com/documentation/home
http://code.blogger.com/?view=classic
http://www.mybloggertricks.com/



Rauhallista sunnuntai - iltaa kaikille ja muistakaa että kesää on vielä jäljellä.








13 kommenttia :

  1. Minen ymmärrä taas hölkäsenpöläystä noista sun koodeistas, mutta mä laulankin vaan: ♫ ♪ ♫ vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä, vielä voin löytää ystävän, vielä tilaisuuden saan... ♫ ♪ ♫

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No klikkaappa tuota sivupalkin yläosassa olevaa follow - namikkaa niin näet kuinka kätevä se on!

      Poista
  2. Follow me, follow me... Hitto kun mä en osaa laittaa noita nuotteja kuten helmis. Tuli vaan mieleen, kun semmonenkin biisi oli joskus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä en kans muista miten (oisko ollut alt 13 ja alt 14) ne laitetaan mutta toi biisi ei auennut väin vanhalle käävälle noin pienen vihjeen perusteella :D

      Poista
    2. Kokeilen nuottia ♪ cool, se toimii :) Hahaaaa :)

      Mulla alkoi soida päässä tosta follow-namikasta puhuttaessa biisi, jossa sanottiin follow me. Yritin sitten oikein etsiskellä sitä, mutta oli hirrrvveen vaikea löytää. Eikä ihme, sillä se, mikä mulla soi päässä olikin nimeltään Call on me... Melkein siis oon kuullut oikein, kun call on me on kuulostanut mun päässä follow me:ltä. Mutta joo, kun tsekkasin videon, niin se taitais olla enemmän teidän miesten makuun kuin mun... Mutta sain kyllä hyvät naurut siitä, että oon kuullut ton call on me aikoinaan radiosta aina follow me!!! :D :D :D

      Poista
  3. ♪♫ Oli ne alt 13 ja alt 14 ☼ ja tämä tulee alt 15 ► ja tämä alt 16 ◄ ja tämä alt 17 ↕ja alt 18 ‼ ja alt 19...taas lähtee lapasesta mutta oli pakko kokeilla :P

    VastaaPoista
  4. ♪♫ jee! Täällä vaan laulellaan...♫ Mun piti ihan vain kokeilla, saanko tehtyä nuotit :) ♂♀

    VastaaPoista
  5. Moi!
    ☺ ☻ ♥ ♦ ♣ ♠ • ◘ ○ ♀ ↨ ♫ ♪ ☼ ▼◄ ►↕‼

    VastaaPoista
  6. Me lapset ollaan terveitä kun me leikitään!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 燇 no just, tällähän vasta eksoottinen merkki tuli...

      Poista
    2. Katos, Marra osaa kiinaa (tai japania) :D

      Poista
    3. No jatkossa tästä tiedätte oonko mä töissä vai kotona. Nääs kun töissä alt 13 tekee tän ♪ ja kotona tuli toi yllä oleva merkki, oli nyt sitten japania tai kiinaa tai whatever....

      Poista
  7. No tepäs nyt innostuitte :D

    VastaaPoista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins