Twitterkikkeli eli tarina siitä ettei koskaan pidä mennä lääkäriin (aka marsumuna)

Hesus sentään mutta tänään sain kokea sellaista häpeää etten enää koskaan näytä pippeliäni lääkärille, en vaikka olisi mikä vaiva tahansa koska se a) rienasi sitä todella julmaan äänensävyyn ja b) laittoi sen kuvan twitteriin minkä johdosta:

- sitä pilkattiin

- helvetin eläinaktivistit kävivät siitä väittelyitä

- se valittiin vuoden omituisimman näköiseksi marsun poikaseksi

- siitä tulee Suomen puunhalaajat ry:n kohde jota tullaan esittämään World Wildlife Found:in suojelukohteeksi koska ne kusipäät luulivat että se on ainoa maailmassa oleva kääpäbonsaikoivu ja on siksi äärimmäisen harvinainen. Tyhmät puunhalaajat – eivät erota paimenen kikkeliä koivun taimenesta mikä muuten on väärin ilmaistu koska ei millään puulla voi olla taimenta koska taimenet on kaloja ja ne asuu vedessä.


Mitähän ne kusipäät tuumais mun hevosesta?


Joo, mä tosiaan jouduin tuskieni takia käymään jo kolmannen kerran lekurissa sillä nyt oli sellaiset poltot että luulin nivustyräni vähintäänkin räjähtävän mitä se ei tietenkään tehnyt mutta minkäs teet kun sattuu. Lekurin pakeille ja eikun pöydälle makaamaan – tietty housut nilkoissa – jotta se pääsi painelemaan ja tutkimaan tuota suht pientä mutta ah, niin tuskallista pattia joka sijaitsee kiikeburrani vasemmalla puolella ja het kun se aloitti painelun, käytiin seuraavanlainen keskustelu:



- tuntuuko tämä?

- tuntuu

- entäs tämä?

- joo mutta voisitko kokeilla sitä tyrää,sehän tässä on kipeä eikä se mun kiikenau jota sä painelet

- mitä ihmettä?!! Eikö tämä olekaan hernia?

- en ole Hermiassa koskaan käynyt ja tuskin menenkään kun en osaa Tampereelle eikä tuo tiedepuoli niin paljon kiinnosta.

- tarkoitin että eikö tämä ole teidän tyränne?

- no ei ole kun se on siinä vasemmalla


Retu on oikeesti kiva koira vaikka on vähän pulskassa kondiksessa


Lääkäri vaihtoi vain vähän väriä, häipyi takahuoneeseen ja palasi kahden hoitsun kanssa joista toisella oli kädessään kamera. Akat supattelivat latinaa mutta kuulinhan minä kuinka ne vertasivat sitä pieneen pätkään polkupyörän sisäkumia, joka on ensin kastettu pikaliimaan ja pyöritelty sitten parturin lattialla. Saatana että pisti vihaksi. Sitten jatkui painelu (tällä kertaa sekä tyrästä että kyyhkebergistä) ja tahti oli sama kuin siinä ärsyttävässä lastenlaulussa joka muistaakseni on nimeltään ”Mary had a client” (vai oliko se lamb?) eikä akkojen supattelu tauonnut hetkeksikään. Viimein tultiin vaiheeseen jossa lekuri sanoi että heidän on pakko ottaa kuvia sillä kyseessä on harvinainen kaksoistyrä johon minä totesin että etkö sinä valkotakkinen räähkä tajua että se toinen pikku möykky on mun kikkeli eikä mikään tyrä mutta eihän mun sanomisiani kuunneltu ja niin alkoi Olympuksen moottoriperä surrata kuin viimeistä päivää. Se toinen peroksiidikasa (hoitsu) kehtasi vielä käännellä katosta roikkuvaa halogeenia ja kyseli koko ajan tältä kameran käyttäjältä että onko näin hyvä, erottuuko ne patit siitä ihon pinnasta ynnä muuta loukkaavaa. Kuvien ottamisen jälkeen lekuri käski mun maata punkalla ja kolmikko suuntasi tietokoneelle minkä ääreltä kuului kiherrystä ja onnistuin näkemään kuinka yksi kottaraisista kirjautui sisälle twitteriin ja siitä se hauskuus alkoi; ämmät unohtivat mut täysin ja alkoivat lukea ääneen mitä mun gyggendammenista sanottiin ja ette usko kuinka mä häpesin.


Mun oli pakko poseerata siellä lekurin odotusaulassa jollekin paikallislehden kusipäälle.Väitti että mä ole "persoonallisen" näköinen.Okei,tiedän että oon aika kaukana Gerestä mutta olis sitten vittuillut suoraan eikä käyttänyt typeriä kiertoilmauksia.


Oululainen frettien kasvattaja kyseli että mistä poikueesta kuvasarjan esittämä ja liian aikaisin emon kohdusta revitty poikanen oli peräisin, heti perään Keuruun Hiirentappajat ry:n jäsenet kävivät vastahyökkäykseen ja rienasivat Oulun heppua siitä ettei tämä erottanut keskosfrettiä tavallisen metsähiiren mongoloidipennusta vaikka lisäsivätkin lohdutukseksi että metsähiiren pentu on ulkomuodosta päätellen joutunut bmx -pyörän eturenkaan töytäisemäksi ja tuomitsivat näin koko lonkkavolvoilevan väestön. Tästäkös Fillaroikaa niin vitusti – yhdistyksen jäsenistö veti herneet nenään ja alkoi esitellä herjaavia kannanottoja niin Oulun kuin Keuruunkin suuntaan mikä sai tämän mua ”hoitavan” kolmikon käkättämään ääneen. Taistelu sai uuden käänteen kun Suomen Marsuyhdistykseltä tuli twiitti jossa mun kikkelin kerrottiin olevan Syndus garreaghar – lajiin kuuluva marsu joka oli sangen harvinainen sillä ko. lajin marsut olivat syntyneet Mururoan atolleilla tehtyjen ydinkokeiden tuloksena. Joillakin amerikkalaisilla oli kuulemma ollut testitukikohdassa lemmikkeinä normimarsuja jotka ydinkokeiden myötä olivat saaneet säteilyä palttiarallaa 44500 mikrosievertiä per pamaus ja myöhempien parittelujen tuloksena oli kehittynyt (tai jalostunut) tämä ruttuinen, vähäkarvainen ja lähes paleltuneen näköinen marsulaji. Tässä tuli muuten sellainen rienaus että mulla on asiaa Suomen marsuyhditykselle kunhan näistä helvetin tuskistani tokenen ja pääsen kunnolla liikkumaan. Twiittejä paukkui ja kyrrekebenaini sai osakseen mitä kummallisempia veikkauksia joista mun mielestä yks vittumaisimmista oli se jossa sen vakuutettiin olevan lahtelaisen trukkikuskin peukalo joka on jäänyt trukin ja seinän väliin tämän lastatessa rekkaa. Haistakoon pitkän viivakoodin tuonkin twiitin lähettäjä sillä mun pippeli on aikas kaukana lahtelaisesta peukalosta ettäs tiedätte. Eräs vanha rouva Seinäjoelta luuli mun kikkeluutani ukkovainajansa veneen tapiksi (hämähäkinseittien peittämäksi sellaiseksi) ja saa sekin rouva kiittää luojaansa siitä että on nainen ja vielä vanhempi sellainen, muutoin olisin hypännyt taksiin ja käynyt pieksemässä venetappitwiittajan.


Meikäläisestä tuntuu että mun paprikat vetää jotain kamaa.


Summa summarum: mulla ei siis olekaan pippeliä vaan kaksoistyrä joka on oikeasti  jonkun perikunnan omistama ja kadottama veneentappi joka on syntynyt Mururoan atolleilla mutta on sittemmin joutunut Keuruulaisen bmx- pyörän töytäisemäksi sillä seurauksella, että siitä on kiinnostunut Oululainen frettien kasvattaja siinä määrin että se julistetaan WWF:n suojelukohteeksi jonka nimeksi tulee kääpiöbonsaikoivu from Finland vaikka kyseessä onkin Syndus garreaghar . Just joo – mä en mene enää ikinä lääkäriin.



Postasin tän sen takia koska olen niin helvetin vihainen enkä varmaan ehdi aamulla postaamaan kun lähden tämän veneentappini kanssa levittämään tasoitteita yhteen lattiaan.

23 kommenttia :

  1. Sä olisit kyllä voinut lattian tasoittamisen sijaan tehdä ihan toisenlaisenkin uran. Meinaan siihen malliin tota juttua tulee, että moista tarinaniskentätaitoa ehkä vois hyödyntääkin jotenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei meikäläisestä ole miksikään tarinan iskijäksi, kunhan kertoilen näitä päivieni tapahtumia jotka ovat tuuristani johtuen hieman kyntämisvoittoisia mutta minkäs teet :P

      Poista
  2. Ja taas miehiä pilkataan. Jumaleisson mulla kävi kanssa yhden vanhan naislääkärin kanssa nolosti. Rupes mäkättämään että, pitääkö sitä nyt penikseenkin otta tatuointi? Ja vielä noin tyhmä teksti kuin adam. Mahtaako herra olla hetero ollenkaan? Ennenkuin ehdin vetää housut ylös tämä ruustinna huusi paikalle hoitajan. Neito kaunis ja helläkätinen, Noh,tietää hän sen miten siinä kävi. Minä naama punaisena nostelemaan housuja ylös ja kuulin kun hoitsu ennen poistumista kuiskas että, ei siinä kikkelissä lue mikään adam vaan amsterdam. Elämä on:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D
      Vai vielä pilkataan?! Mun omaan marsuuni ei saisi tatuoitua edes A:ta, puhumattakaan tuon valloittavan kaupungin nimestä jossa myydään sen verran tukevaa tupakkaa että jopa tälläistä nortin suurkuluttajaa alkaa huojuttamaan :O

      Poista
  3. Pohjan Akka23.58

    Mä olen lohdutettu. Miehetkin joutuu kärsimään intiimialueiden ronkkimisesta. Naisen elämän historiaan kun väkisinkin kuuluu eräitäkin levityksiä gynegologin edessä - aina yhtä vittumaisia noin niin kuin kirjaimimellisesti.

    Meteorologi ja gynegologi keskustelivat iltakaljalla pubissa päivän tapahtumista... toinen aloitti: "Voi vittu mikä taivas oli..." ja toinen jatkoi: "Voi taivas mikä vittu oli..."

    Koita päästä parsittavaksi, Paimen! Toivottavasti konttaaminen sujuu tasotteiden kanssa. Vyötä kupeesi edes jollain!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on niin totta, että on lohduttavaa, että miehetkin joskus joutuu moiseen ronkintaan. Eikä niitä siltikään ronkita niin "syvältä", kuin meitä naisia.

      Mutta sitä mä en ymmärrä ollenkaan, kuinka joku valitsee ammatikseen gynegologin ja jaksaa kattella niitä toosia joka päivä moneen kertaan. Mä en haluais kyllä nähdä yhtäkään! Mutta meitä on moneen junaan...

      Poista
    2. Olkaatten lohdutettuja mutta älkää nyt sentään noin negatiivisesti ajatelko niiden *järjetön aivastus!!* huoltamista sillä geokätköily onkiva laji kun sen oikein oivaltaa :P

      Poista
    3. Mä olen geokätkeillyt yhden ainoan kerran elämässäni ja se tapahtui Amsterdamin illassa/yyössä lajia harrastavan miespuolisen työkaverin seurassa. Ihan hauskaa oli, mutta yksin en kyllä jaksais...

      Poista
    4. Ja olet ihan varma että kyseessä oli geokätköily - se virallinen versio? ;D

      Poista
    5. Ihan wirallista oli :)

      Poista
    6. Se on jännä, että tuohon geokätköilyyn aktivoidutaan täällä meillä päin aina näin kevään korvilla. ;D Talvisin se koko harrastus onkin melkein tyystin telakalla.

      Poista
    7. Niin geokätköilyyn vai "geokätköilyyn" ;)

      Poista
    8. Ninja ja Marra - Jurtan aktivoituneet geokätköilijät ;D

      Poista
  4. Voi sua Pikkusta....*eiku*.... :-D Siis voi ei, sun kokemuksia ja juttuja. Toivotaan, että hommat kuitenkin onnistuu, siis ne vetelyhommat, TASOITTEIDENhommat.
    Hmm...vai geokätköily....mitähän mä piilottaisin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tasoitteiden vetely onnistui mutta nyt on takki täysin tyhjä.
      Sä olet Helmi niin fiksu että etköhän sä jotain jemmattavaa keksi :D

      Poista
  5. En nyt ehdi muuta tokaista kuin, että jos sulla on pikkuinen kikkeli niin minä olen sitten rinnoiltani lautanen. Just näin???
    Geokätköstäni on netissä koodit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä olet ihan mahroton ja se taitaa johtua tuosta sun harrastuksestasi? :D

      Poista
  6. Kyllä ei hävetä, kun pitkän postauksen tekee siitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ssshh..Sanna, ei sitä pidä kaikkien kuullen sanoa... :P

      Poista
  7. Voi sinua. Toivottavasti tyräyksillä ei sentään ole hampaita.

    http://mummila.net/varasto/arkisto/villiminkki/kuvat/kaljurotta.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D :D
      Arvaa etsinkö tuollaista kuvaa!
      Taidankin tästä lähtien pyytää sua konsultoimaan noiden kuvien suhteen koska sulla on just se oikea näkemys asioihin :D

      Poista
    2. Jotenkin tuli tuo heti mieleen. Löytyy kuukkeloimalla 'maaliman rumin eläin' :P

      Poista
    3. No niin, mä olen käyttänyt ihan vääriä hakuja :)

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins