Naiset! Kaikkien aikojen testi joka paljastaa todellisen luonteenne!



Tehän tiedätte että minä teen yhteistyötä useiden eri tahojen kanssa ja osoituksena tästä EU:n ja meikäläisen rakentama pienimuotoinen kysely jolla koitetaan selvittää mitä teidän naisihmisten päässä oikein liikkuu. Kuten tulette huomaamaan, kyselyyn voi osallistua täysin anonyyminä eivätkä tiedot tallennu mihinkään – puhumattakaan siitä että antamianne vastauksia välitettäisiin kolmannen osapuolen käyttöön. Tämä ensimmäinen kysely on osa mahdollisesti myöhemmin tulevaa suurta Parisuhde - kyselyä ja ikään kuin segmentointia sille, miten naaraat tälläisiin testeihin suhtautuvat. Sen verran pisteytyksestä että jokainen A -vastaus antaa tulokseksi HAMN -koodin ja jokainen B -vastaus puolestaan OTOVJ – koodin ja nämä koodit sekä niiden selitykset julkaistaan myöhemmin ilmestyvässä postauksessa.Teidän täytyy vain muistaa kumpi kirjain oli dominoiva. Ihan sen takia että nyt en ehdi koska mun on riennettävä tärkeään kokoukseen jossa käsitellään kuminauhateollisuuden naaraille aiheuttamia vaurioita.
Testiin pääsette tästä ja toivon että ilmoittelisitte kommalootassa niitä tuloksia. Minä palaan pelipaikalle heti kokouksen jälkeen.


54 kommenttia :

  1. http://9gag.com/gag/aM1WXNG?ref=fb.s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D :D Tää oli ihan paras!!
      En muista koska olisin nauranut näin makeesti, vetet valuu silmistä.....:D
      Kiitos!

      Poista
  2. ... muuten hyvä mutta ei se mitään koodia mulle ainakaan näyttänyt :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori, täytyy editoida tekstiä siten että lisään siihen .."koodit ja niiden selitykset paljastetaan myöhemmin ilmestyvässä postauksessa". Mun moka ja olen pahoillani.

      Poista
    2. Joo mä ymmärsin että koodin selitys paljastetaan myöhemmin mutta pyysit että ilmoitettaisiin tuloksia kommalootassa. Sitä tarkoitin, se ei antanut mitään tulosta.

      Poista
    3. Joo, teksti on nyt editoitu ja teidän täytyy vain muistaa kumpaa vastausvaihtoehtoa käytitte enemmän, niin tiedätte sen perusteella jättää vastauksenne kommalootaan (ei auttais tehdä mitään kiireellä mutta halusin testata kuinka tuo toimii. Hyvin toimii, se on helppo käyttää ja muitakin vastausvaihtoehtojakin on tarjolla joten ehkäpä joku päivä parempi versio).

      Poista
  3. Minpä tein testin ja KYLLÄ-vastauksia oli 6 kpl ja EI-vastauksia 1 kpl.
    Saisko tästä anlyyttisen arvion hulluudest.. siis tuloksesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Analyyttinen arvio eli vastauskoodit tulevat johonkin aikaan, kenties alkuillasta kun tässä olis tekemistä ja täytyy ootella josko muutkin viittis käydä vastaamassa ;D
      Kiitos kun osallistuit kyselyyn :)

      Poista
  4. Viis eitä, kaks kyllää. Mietin kyllä ekaa kysymystä "Saako miehesi kalsareissa laahustaminen sinut raivon partaalle?" että tarkoittaako se sitä, että mun pitäs pukea mieheni kalsarit ylleni, laahustella ympäriinsä ja testata, saako se minut raivon partaalle... mutta todennäköisesti sama vastaus pätee sekä siihen tilanteeseen, että sellaiseen, jossa miehen kalsareissa laahustaja olis mies ite.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas se kalsarikysymys oli ainoa, johon vastasin EI, koska mies ei ikinä kulje kalsareissa.

      Poista
    2. No tietenkin kysymys tarkoittaa sitä tilannetta jossa mies hiihtelee kalsareissaan...minen vaan voi tälle epäselvää tekstiä tuottavalle lukihäiriölleni mitään :/

      Poista
    3. Jaa Rantiksen mies vaan ihan au naturel kuljeksii? ;)
      O.P: en mie sitä pahalla tarkottanu, mie vaan oon tämmönen saivartelija ja "toisaalta-ja-toisaalta" -tyyppi. Kyllä se kysymys oli ihan ymmärrettävä ns. normaalin ihmisen kantilta!

      Poista
    4. Sanna, mä mietin aivan samaa :D

      Poista
    5. Mitäs akat miettii:DD
      Mun mies kulkee joko vaatteet päällä, pyjamassa tai alasti. Suurena salaisuutena voin kertoa, että hän nukkuu kesällä yleensä alasti!!

      Poista
    6. Lähinnä ihmettelin sitä, et miksi mun pitäs raivostua jos olen pukeutunut mieheni kalsareihin :D Mies, kuten me muutkin, raahustetaan kaikki ihan vaatettettuina, kukaan ei ole pelkissä kalsareissa :P

      Poista
    7. Mun mies on joskus kalsareissa, mutta ei se raahusta, ja vaikka raahustaiskin, niin ei se mua haittais yhtään :) eilen se ainakin oli ihan au naturel, ja silleen pitäs ollakin, kun tahtoo ihottumia ilmestyä sinne ja tänne...

      Poista
    8. Siis Laahusta... itse asiassa se ei ikinä laahusta eikä raahusta.

      Poista
    9. :D :D Ihosairaudet on asia erikseen :)

      Poista
    10. Sanna - kaikki onihan okei.

      Poista
  5. Musta kertoo selkeesti jotain se, että mä tein testin, mutten muistanut katsoa montako mitäkin tuli. Se meni jo. SAATTAA olla, että eitä oli enemmän, mutten mene vannomaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei-vastauksia enemmän?? Hmm.. tämäpä mielenkiintoista ja osoittaa sen, että...en voi sitä vielä paljastaa - kerron sitten myöhempään ilmestyvässä jutussa ;D

      Poista
  6. Neljä eitä ja kolme kyllää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minä sitä vähän arvelinkin;D

      Poista
  7. Viisi kyllää ja kaksi eitä... Mielenkiinnolla odottelen. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsoitko Simpukka tuon Heklan kommentissa olevan linkin? On muuten hyvä, saksan kielikin on ihan ok!

      Poista
    2. Simpukka: Olis aika mielenkiintoista tietää mikä se toinen ei mahtoi olla... ;D

      Poista
  8. Vastausvaihdoista johtuen sain vain yhden kyllä'n. Koin testin koskevan jonkinlaisia ulkoavaruuden olentoja eikä ollenkaan tällaisia tavallisia hihhuleita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä arvasin,vähän samaan tapaan kuin Puolinaisenkin kohdalla;D

      Poista
  9. Miksihän kun avaa kommentit, tämä heittää ihan omituiseksi koko sivun :( Varmaan joku v***n Blogger- ja Chrome-yhdyntäsuoritus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatoit avata juur sillä hetkelä kun kokeilin dynaamisia näkymiä :D

      Poista
  10. Kaksi kyllää ja viisi eitä.
    En kyllä todellakaan ole viisaampi kuin mieheni, en edes haluaisi olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tulkitsin sen niin, että koska mieheni on älykkäämpi, niin sitten minä olen viisaampi. Nehän on eri asioita;-)

      Poista
    2. Tämä voikin selittää kaiken :D
      Toisaalta on kiva välillä olla ihan pihalla ja nauttia siitä.

      Poista
    3. Ritva: odotettua tiukempi tulos :P

      Poista
  11. Vastasin ekaan neljään kysymykseen ei ja viimeiseen kolmeen kyllä. Mitään tuloksia mielenliikkeistäni ei kyllä näytetty...

    Ja olen samalla kannalla kuin Rantis. Mieheni on älykkäämpi kuin minä, mutta kyllä minä olen viisaampi... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neljään ei? Hmm.. ajattelin sun olevan aavistuksen tiukempi ;D

      Poista
  12. Ei tuloksia, joten totesin olevani ylivertainen nainen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän on ihan luonnollinen olotila meille naisille :)

      Poista
    2. Polga - sinähän OLET ylivertainen nainen!! <3

      Poista
  13. Vaikken ole edes parisuhteessa niin vastasin silti :)). Yksi kyllä, muut ei. En tosin ymmärtänny tota kalsarikysymystä. Siinä oli vissiin painovirhe. Eikö siinä olis pitänny olla kalsareiden tilalla paituli?? Olisin siinä tapauksessa vastannu toisen kerran "kyllä" :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jotenkin arvasin (lue: toivoin) tälläistä tulosta ;D

      Poista
  14. Olenkohan jotenkin "outo", viisi eitä ja kaksi kyllää. Tai sitten olen vaan tylsä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan yhdessä tylsiä :)

      Poista
    2. Sinä se Elina osaat yllättää ! <3
      On se jännää miten sitä luulee tietävänsä toisen mielenliikkeistä jotain.. :P

      Poista
    3. Ettekä te Sanna mitään tylsiä ole - päinvastoin!

      Poista
  15. ei
    kyllä
    ei
    kyllä
    kyllä
    ei
    kyllä
    Olenks mä nyt normaali vai en?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sähän olet harvinaisen tasapainoinen...luulin että sun tulisieluisuutesi vuoksi (no kyllä se rakkauskin susta näkyy) tuloksesi ollut aivan toinen ;D

      Poista
  16. Höh! En tajunnut ottaa vastauksiani talteen ja kysely sulkeutui osaltani forever. Mutta kalsarikysymykseen täytyy ottaa kantaa: ei kyllä haittaa pätkääkään, koska hyvä perse!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä olet Ninka OTOVJi ja hyvä niin <3

      Poista
  17. Kiitokset kaikille kyselyyn osallistuneille ja vastaukset (tulkinnat) ovat luettavissa klo 22.37 ilmestyneessä postauksessa.

    VastaaPoista
  18. Helkkari, mähän myöhästyin tästä aineistonkeruusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kattoo nyt josko myöhemmin ilmiintyis joku järkevämpi kun tuo ohjelma sallii aikas monipuolisen kyselyn tekemisen..

      Poista
  19. Ei
    Ei
    Kyllä
    Kyllä
    Kyllä
    Kyllä
    Kyllä
    Mä oon täysin normaali. En välttis jaksais hakee potkukelkkaa, mutta jotain samanlaista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olethan sä ihan normaali; pieni OTOVJi yrittää päästä esiin sen vallalla olevan HAMNin alta ;D

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins