Outo Paimen: Leipurityttöjen Maailmanjärjestys 1 - 25

Makeiden syntien maailmassa joka myös Leipurityttöjen Viettelyksenä tunnetaan, pätevät seuraavat lait ja houkutukset:

1. Kaikki leipuritytöt tuoksuvat hyvälle.
2. Ruskeasilmäisten kanssa on vältettävä katsekontaktia koska heillä on hypnoottinen vaikutus.
3. Tatuoidut leipuritytöt eivät ujostele.
4. Vaaleat, ponnaripäiset leipuritytöt nauravat herkemmin ja heidän naurussaan on sitä jotain.
5. Kaikki leipuritytöt ovat ahkeria.
6. Tummat leipuritytöt sanovat mielipiteensä herkemmin.
7. Kaikilla leipuritytöillä on mukavat munkit.
8. Kaikki leipomot ovat vaarallisia remonttiporukoille (ajatus karkailee).
9. Älä koskaan katso kumartuvaa leipurityttöä.
10. Kaikki leipuritytöt osaavat keittää jumalattoman hyvää kahvia.
11. Leipuritytöillä on hyvä sydän ja he eivät tappele työpaikalla.
12. Kahden päivän kontaktin jälkeen leipuritytöistä näkee unta.
13. Kaikki leipuritytöt ovat notkeita.
14. Bruneteilla leipuritytöillä on ääni joka saa sielun resonoimaan.
15. Vaaleilla leipuritytöillä on kävelytyyli joka saa sielun resonoimaan.
16. Jos menet leipomoon töihin, ota mukaasi kylmälaukullinen jäitä, kuulosuojaimet ja silmälaput. 
17. Leipomoväen keskuudessa ei ole kusipäitä.
18. Kuoleman jälkeisen Taivaan ja Helvetin lisäksi on Leipomo mutta sinne pääsevät vain todella harvat ja valitut.
19. Jos haluat säilyttää mielenterveytesi, älä koskaan katso toisiaan halaavia leipurityttöjä.
20. Leipuritytöillä on vikkelät sormet.
21. Leipuritytön puolittain kuiskaamalla esittämä kysymys – oli se sitten mikä tahansa – saa aikaan kylmänväreet jotka vilistävät vielä illallakin.
22. Jumala on ollut hyvällä tuulella luodessaan Leipomoväen ja erityisesti leipuritytöt.
23. Leipurityttöjä ei kuunnella niin paljon kuin pitäisi.
24. Jauhon peittämä leipurityttö on asia jota ei pitäisi eikä saisi ajatella.
25. Sielunsa menettämiseen ei tarvitse tehdä syntiä sillä sen voi menettää leipomossakin.




Mun on taas mentävä. Olkaa ihmisiksi – niin minäkin olen.

22 kommenttia :

  1. Mun työpaikassa ainakin oli kusipäitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitatko jotain leipomoa? Jos näin on ollut, niin sitten sen on täytynyt olla ns. Kosminen Poikkeus jonka mahdollisuus on 1:1000000000000000000:sta sillä The Leipomoväki on parasta :D

      Poista
  2. Joohh, luulet vaan :-P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä mitään luule kun mä tiedän!! :P

      Poista
  3. Mä olen wannabe-leipurityttö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä olet kyllä aikamoinen leipurityttö ja täytyykin vilkaista millaista oli sun entinen elämäsi... ;D

      Poista
  4. Nyt on kyllä Paimenella vaaleanpunaiset lasit jääneet päähän

    Mä olen oman elämäni leipuri! Tosin, haluaisinkyllä olla noin ihana kuin yllä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullla mitään vaaleanpunaisia laseja ole vaan olen vihdoinkin tavannut sellaisen Heimon jolle ei löydy vertaa <3

      Tuo on totta että jokainen on oman elämänsä leipuri mutta jotkut osaavat sen leipomisen paremminkin kuin toiset ja sä kuulut niihin jotka osaa!

      Poista
  5. Suloinen kuvaus leipuri-tytöistä <3
    Tiedä sitten olenko mikään noista kun vaan kotona leivon ja pyllisten uunin edessä :D
    Apuaaaaa-mun täytyy nyt mennä leipoo se eilinen piparitaikaina. Pyllistellään taas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvaus joka on täysin totta ja kaikissa teissä on jotain tekstissä mainituista ominaisuuksista ja se on asia mikä tästä hommasta tekeekin sen Hienon Jutun <3

      Poista
  6. Leipuri Akka17.59

    Hmmm... mulla on taikina nousemassa :) Paimenella on kevättä rinnassa, jonkinlaista paimenta itsekin tarvisit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti ensimmäiseksi - utelias kun olen - mun on kysyttävä että onko minun kunnia puhutella ammattileipuria vai onko Leipuri Akka kenties sukua Pohjan Akalle? Mitenkään Pohjan Akan leipomistaitoja väheksymättä..... enkä minä mitään paimenta tartte :P

      Poista
    2. Akka10.59

      Sukua ollaan hyvinkin ;P

      Poista
  7. Oi miten upea oodi onkaan leipomoon nyt kirjoitettukaan. Parasta mitä olen pitkästä aikaa lukenut!

    Melkein toivoisin olevani sellaisessa töissä... kaikista lieveilmiöistä huolimatta ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole ennen tiennyt että leipomot ovat maanpäällisiä taivaita ja voi, teikäläinen sopisi leipomoon kuin nakutettu sillä sulla on yhtä herkkä ja kaunis sielu kuin Leipomoväellä <3

      Poista
  8. Jos nainen on syötävän kaunis, niin onko hän suuhun pantava?? Ihan noin vaan uteliaisuuttani kysyn?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta Harry!
      Sinähän se olet tänään varsin suorasukaisella ja rohkealla päällä, sanoisinpa että jopa uhkarohkealla päällä enkä edes uskalla ajatella tuota dilemmaa (kun on tässä muutenkin hieman...no höh, tuulella...:D )

      Poista
    2. Näin vertikaalisesti rajoittuneena ihmisenä olen joskus kuullut olevani juurikin tuon mittainen. Epäilen, ettei kyse ollut kohteliaisuudesta.

      Poista
  9. Ninja, kuka ikinä lieneekään susta noin sanonut, niin palakoon helvetin tulissa mokoma epatto. Sä olet just leipurityttö etkä mitään muuta <3
    (paitti että mua harmittaa kun sä et ole vieläkään pistänyt sitä omaa blogia pystyyn ja oot sentään ollut menossa mukana jo vuodesta 2011! )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä kerkiää kuulla kaikenlaista kun on komppanian ainoa nainen ja (kesä)työkaverit on kivimiehiä. :D Omia valintojahan nämä on olleet, ja siinä sivussa on tullut opeteltua suodattamaan osa heitoista, muuten sais olla nenä nirpallaan jatkuvasti. Mainittakoon kuitenkin, että lähimmät "kollegat" ovat kyllä suorastaan herrasmiehiä. :)

      Ja mitä blogiin tulee... Enhän mä edes tiedä mistä kirjoittaisin kun mun elämässä ei tällä hetkellä tapahdu mitään. :D Istun vaan kotona ja roilaan netissä vaikka gradua pitäis kirjottaa.

      Poista
    2. Elämän koulu on kova ja se paksuntaa nahkaa mutta mitä blogiin tulee, nii en usko että sulta loppuis aiheet ihan pian - sen verran olen sun verbaalista lahjakkuuttasi seuraillut joten pistä nyt vaan se blogi pystyyn.

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins